Patrick e36 320i touring edition nieuwe fotoshoot
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Patrick e36 320i touring edition
Vind het ook te breed staan. Die "oude" velgen stonden top 

-
Mooie auto maar please zet die Schnitzer wielen weer terug.
- Ar
- Auto: Prius
Zijn er foto's met de Rennsport?gForce schreef:Mooie auto maar please zet die Schnitzer wielen weer terug.
-
- Ar
- Auto: Prius
Inderdaad ja.gForce schreef:Page 1

-
nog een modje of 8 tegelijk , kreeg een linkje van wakes dat er een touring stond met een lederen interieur met een beetje schade op de neus , dus ik gelijk contact gezocht met de eigenaar oftie van dat interieur afwilde , nee was het antwoord , dus maar besloten om maar de gehele auto te kopen
dus zodoende maar een 325tds touring edition uit 1998 erbij gekocht , altijd handig wat voorraad onderdelen , alsof ik dat nog niet had kreeg ik gelijk van de baas hier thuis te horen
Een paar plaatjes van het hondehok

Om het interieur heb ik hem eigenlijk gekocht , is een creme lederen interieur echt in nieuwstaat , deurpanelen volledig in het leer , gestikte naden , overall hout , das minder mja .
Touring heb ik gekocht van de eerste eigenaar , is altijd dealer onderhouden is van januarie 1998 , motor is 325tds , 206 K gedraaid , bij 198 K een grote beurt gehad , heb alle boekjes erbij alle sleutels , onderhoudspaieren netjes door de dealer ingevuld en afgestempeld.
Touring het aardig wat leuke opties die het allemaal ook doen zonder gebreken.
zodoende iemand e36 onderdelen nodig , of specifiek touring onderdelen , Pb me

dus zodoende maar een 325tds touring edition uit 1998 erbij gekocht , altijd handig wat voorraad onderdelen , alsof ik dat nog niet had kreeg ik gelijk van de baas hier thuis te horen

Een paar plaatjes van het hondehok
Om het interieur heb ik hem eigenlijk gekocht , is een creme lederen interieur echt in nieuwstaat , deurpanelen volledig in het leer , gestikte naden , overall hout , das minder mja .
Touring heb ik gekocht van de eerste eigenaar , is altijd dealer onderhouden is van januarie 1998 , motor is 325tds , 206 K gedraaid , bij 198 K een grote beurt gehad , heb alle boekjes erbij alle sleutels , onderhoudspaieren netjes door de dealer ingevuld en afgestempeld.
Touring het aardig wat leuke opties die het allemaal ook doen zonder gebreken.
zodoende iemand e36 onderdelen nodig , of specifiek touring onderdelen , Pb me

- Tom V
Zit er toevallig cruisecontrol op?
Of is die dan weer erg verschillend met een 2.8 benzine?

- Adje ///M3
Ha die Patrick! Wa heb je nou toch weer gekocht

-
een schade 325 tds edition van 1998 , beetje schade op de neus , lijkt heel wat nu , maar valt reuze meuze radiateur is zelfs nog goed , maar deert niet , ding verdwijnt toch in de schredder
heb m puur gekocht voor het creme lederen interieur wat in nieuwstaat is , leuk modje.
cruise zit er niet op wel 18 knops obc met hendel , afnembare trekhaak (westfalia ) nooit gebruikt digitale clima dimmende binnenspiegel en nog wat prul
dus als iemand nog wat kan gebruiken stuur maar een bp'tje

heb m puur gekocht voor het creme lederen interieur wat in nieuwstaat is , leuk modje.
cruise zit er niet op wel 18 knops obc met hendel , afnembare trekhaak (westfalia ) nooit gebruikt digitale clima dimmende binnenspiegel en nog wat prul
dus als iemand nog wat kan gebruiken stuur maar een bp'tje

-
Kleine sneak , tja je kon er eigenlijk al vergif op in nemen dat het creme leer , in de avusblauwe touring zou komen , het was een serieuze klus omdat ik mijn eigen interieur heb gecombineerd met het creme leer dus zwart/creme inplaats van creme/beige , ik vind het persoonlijk erg geslaagd.
Touing staat nu in polish mode voor promodag morgen

Touing staat nu in polish mode voor promodag morgen

- Tim N
Het heeft wel wat, maar zwarte stoelkappen vind ik niet mooi op de verder beige stoelen.
(en je rollo vloekt nu met je interieur)
(en je rollo vloekt nu met je interieur)
- Gert-jan
alles van binnen is zwart/creme nu he, dus volgens mij moet het juist super staan! maar dat ga ik morgen eens even bekijken IRL 

- Adje ///M3
Anders ik wel!Gert-jan schreef:alles van binnen is zwart/creme nu he, dus volgens mij moet het juist super staan! maar dat ga ik morgen eens even bekijken IRL
Ow ja, ik moet mij morgen wel gaan schamen hoor. Ik kom met een ongewassen touring

- Tom V
Auto's zijn om te rijden, niet om te wassen.
Ziet er verder goed uit Patrick.

Ziet er verder goed uit Patrick.
- Peric
Vind het ook niet misstaan Patrick.
- Adje ///M3
Patrick. Mooie kar heb je! ik heb 'em in real life mogen aanschouwen.
Die E36 Coupé met E60 M5 neus en vleugeldeuren (die achter jou stond) mocht er ook wel wezen
kuch 

-
Van de week samen met rik van rimax een fotoshoot gehouden , daar ik een kneus ben in het nemen van foto's niet het juiste matriaal heb.
Rik is sinds kort serieus begonnen met shoot's te houden fotobewerking etc etc , dus eerlijke kritiek ook als er puntjes van verbetering zijn laat het maar horen daar kan rik van leren , ik vind het er retegaaf uit zien.
Super bedankt Rik.
Dubbelklik op de foto !!!

Rik is sinds kort serieus begonnen met shoot's te houden fotobewerking etc etc , dus eerlijke kritiek ook als er puntjes van verbetering zijn laat het maar horen daar kan rik van leren , ik vind het er retegaaf uit zien.
Super bedankt Rik.
Dubbelklik op de foto !!!
Laatst gewijzigd door patrick@r2 op 15 jul 2009, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Adje ///M3
Dikke sjaak! Ennuh, nette foto's hoor
Helemaal top.
Keep us in touch

Keep us in touch

- Tom V
Re: Patrick e36 320i touring edition nieuwe fotoshoot
Erg mooi, schone contours. 8)
- ///Martin
-
Heeeel gaaf!! Nu nog een M3 engine erin! 

- Adje ///M3
True :banaan:Ernst Jan Dekker schreef:Heeeel gaaf!! Nu nog een M3 engine erin!
-
we zijn druk bezig , zodra ik een betaalbare donor auto heb gevonden
-
Zo tis alweer een tijdje geleden dat ik wat gemod heb
dus verwen mezelf maar weer eens
Wilde al een tijdje een facelift M3 airbag stuur dus deze in nagenoeg perfecte staat bij offenga in franeker

Volgende Mod is een nieuw uitlaatje daar een 320 een enkel ovaal eindpijpje heeft , wat dus totaal niet smoelt onder een oem M pakket die een dubbelle uitlaat uitsparing heeft.
Ik wilde de looks van een oem m3 uitlaat/eisenmann , zonder de takkeherrie.
dus heb ik lang gezogd naar een in perfecte staat verkeerende oem bmw uitlaat van een duitse 320 cabrio , die heeft dus een dubbelle eindpijp helaas ook matzwart ovaal
niet echt mijn ding dus passen we dat eventjes aan .... wordt vervolgd

Ook zijn mijn nieuwe bandjes binnen voor de Hartge's Falken Fk 542

Ook hebben we gisteren een oem lederen verlichte M3 pook gemonteerd , en morgen verwachte een setje zwarte oem M3 instaplijsten.
Ook hebben we een setje tellerringen gemonteerd , verchroomd alu , daar ik niet al te veel bling bling wil binnen in heb ik ze ff luchtjes geschuurd ( korrel 800) in de primer gezet en daarna matzwart erop
Morgen wat meer plaatjes ... baterij is ... leeg :boos:

Wilde al een tijdje een facelift M3 airbag stuur dus deze in nagenoeg perfecte staat bij offenga in franeker
Volgende Mod is een nieuw uitlaatje daar een 320 een enkel ovaal eindpijpje heeft , wat dus totaal niet smoelt onder een oem M pakket die een dubbelle uitlaat uitsparing heeft.
Ik wilde de looks van een oem m3 uitlaat/eisenmann , zonder de takkeherrie.
dus heb ik lang gezogd naar een in perfecte staat verkeerende oem bmw uitlaat van een duitse 320 cabrio , die heeft dus een dubbelle eindpijp helaas ook matzwart ovaal

Ook zijn mijn nieuwe bandjes binnen voor de Hartge's Falken Fk 542
Ook hebben we gisteren een oem lederen verlichte M3 pook gemonteerd , en morgen verwachte een setje zwarte oem M3 instaplijsten.
Ook hebben we een setje tellerringen gemonteerd , verchroomd alu , daar ik niet al te veel bling bling wil binnen in heb ik ze ff luchtjes geschuurd ( korrel 800) in de primer gezet en daarna matzwart erop
Morgen wat meer plaatjes ... baterij is ... leeg :boos:
-
zo uitlaatje zit eronder , M3 sportstuur zit erin , M3 pookje zit erin , matzwarte tellerring zitten erin morgen nog even de M3 instaplijsten monteren dan is de binnenkant klaar
Nu maar eens gaan verzinnen wat we nu gaan aanpakken

Nu maar eens gaan verzinnen wat we nu gaan aanpakken