Peuter overleeft val van 21 verdiepingen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Peuter overleeft val van 21 verdiepingen

Bericht door RVV » 14 jul 2009, 13:47

Peuter overleeft val van 21 verdiepingen JIANYANG - Een twee jaar oude peuter heeft in China een val van 21 verdiepingen overleefd.

Bouwvakker Zhu Tianjun, de vader van het meisje was aan het werk in het gebouw toen het gebeurde. Hij vertelde de krant The Tianfu Morning Post dat zijn vrouw hun dochtertje had meegenomen om hem te bezoeken. “Ik was aan het werken aan een muur terwijl ik met mijn vrouw sprak. Mijn dochtertje was aan het spelen.” Opeens was het meisje verdwenen. De twee doorzochten de hele verdieping maar de peuter was nergens te bekennen.

Toen ze uit het raam keken, zagen ze hun dochtertje bewegingloos liggen op een hoop grond. Zhu en zijn vrouw renden naar beneden en constateerden tot hun verbazing dat het meisje nog leefde.

Geluk

Het meisje had haar been gebroken en slechts kleine inwendige verwondingen. Volgens haar artsen heeft het meisje veel geluk gehad. Haar ouders denken dat de net opgegraven grondhoop de val van het meisje gebroken heeft.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4396 ... html?p=1,2" onclick="window.open(this.href);return false;

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Peuter overleeft val van 21 verdiepingen

Bericht door Bram » 14 jul 2009, 13:49

:?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 jul 2009, 14:26

Zou onmogelijk moeten zijn.......................... :shocking:

SteV6

Bericht door SteV6 » 14 jul 2009, 18:59

Hoe toevallig :shock:

Terwijl ik het berichtje zit te lezen speelt Eric Clapton's Tears in Heaven op de TV in de reclame over valongelukken met kinderen ..... pfff

Hoeveel geluk kan je hebben in je (korte) leventje.

Stephan

RutgerK

Bericht door RutgerK » 14 jul 2009, 19:11

Aan een jongetje hebben ze meer in China.

Plaats reactie