mijn naam is Glenn , woonachtig in Amsterdam en sinds kort op het forum te vinden omdat ik een Petrolhead ben.
Ik heb niet veel met PC's en ben een echte digibeet.....dus foto's plaatsen mailen etc...drama!
Loop hopeloos achter met video game race sims, hoewel rfactor erg tof is om met t stuurtje te spelen.
Maargoed een tijd geleden door een ander forum (z3 forum) en een lid van dit forum Chuck attent gemaakt op DF!
Ik vindt trackdays/NS erg leuk en rijd meestal via de HARC, ooit es me racelicentie gehaald puur om mijn rijvaardigheid te vergroten.
Geen aspiraties of budget om serieus te gaan racen en voor mij is de funfactor t belangrijkst.
Voorheen reed ik in licht aangepaste straatauto's mee op vrijrijden dagen. ( de 1e was een kadettilac van huur een brikkie voor een prikkie)
De auto's stonden voor de rest van de tijd in de garage omdat poetsen of zomaar op de openbare weg rijden niet echt de lol is voor mij.
Rijden wel , mijn droomauto blijft de luchtgekoelde 911 en ben zo fortuinlijk geweest om er twee gehad te hebben en bijna een 3e die van Ron en Ton V.
Daarna een Z3 coupe, fijne auto maar eigenlijk veeeeels te mooi om op de baan te gebruiken. ( en ik kon niet wennen aan stuurverkrachtiging /ABS enz....)
Dus hup een dedicated tracktool aangeschaft, voor insiders tis de witte e36 die voorheen van Lennard Wanders is geweest. (in deze tijden ook wat vriendelijker voor mijn spaarvarkentje als de boel stukgaat)
De auto is mooi opgebouwd en vakkundig gestript foto's volgen...

Zoals het forum zegt LOL! lezen, leren van jullie posts top!
groeten, Glenn