Ging net goed situatie mee gemaakt
- RVV
Ging net goed situatie mee gemaakt
Gisteren even klein boodschapje gedaan, met de touring reed ik op een rotonde af, reed 70/80, mocht daar 60. zie ik in mijn binnenspiegel aan hele gare golf 2 diesel mij voorbij vliegen, haalt in en gaat vol op de rem om de rotonde te halen, maar nu komt het ook daarachter nog zo'n hele gare rookpluimende golf 2 diesel zonder uitlaat, die OOK mij nog 's even ging inhalen, mij moest snijden om niet vol op de gele paal te knallen, wild slingerde kon ik zien dat de bestuurder, jong ventje de auto in bedwang kon houden, ik was natuurlijk pissed off want dit ging nergens over, mijn reactie was om er gelijk er achter aan te gaan. totdat ik zag dat er 2 jonge blonde meisjes achter in de golf zag zitten.
De golf draaide als een malloot op de rotonde over... liet hem maar gaan....
- Bert ///M3
- Dennis Cavallino
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Knot
Het is fout, ben ik het helemaal mee eens, enige wat je kunt doen is zo iemand alle ruimte geven en niet tot nog gekkere acties dwingen.
Maargoed, ik heb ook als een debiel gereden met anderen in de auto.. alleen met meiden kijk ik wel altijd uit, hooguit een paar driftjes op een open parkeerplaats ofzo, geen uitrem, spiegeltje-tik of andere gekke acties, dat doe ik wanneer nodig tegenwoordig wel als ik alleen ben.
Maargoed, ik heb ook als een debiel gereden met anderen in de auto.. alleen met meiden kijk ik wel altijd uit, hooguit een paar driftjes op een open parkeerplaats ofzo, geen uitrem, spiegeltje-tik of andere gekke acties, dat doe ik wanneer nodig tegenwoordig wel als ik alleen ben.
- Nero_Serpente
- Bert ///M3
- RVV
Klopt deels, alleen die zijn nog een beetje te kleinArthur schreef:Denkt nu ff aan z'n eigen dochters, of niet Rico?
'k Moet er niet aan denken dat die meiden van mij dat straks ook doen.
Mocht ik aardig in de slappe was zitten dan geef ik ze zelf wel een auto...
Heb echt de afweging gemaakt om hem aan de kant te zetten en die grietjes eruit te trekken, maarja gezien zijn rijstijl in een compleet gare rijende sloopauto, had dat echt dodelijk kunnen aflopen. En daarin wilde ik echt geen enkele verantwoording nemen.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Ach ja... natuurlijke selectie noem ik zoiets. Zulke sukkels rijden zichzelf vanzelf een keer dood, met 130 een boompje koppen ofzo. Is te hopen dat ze op dat moment alleen in de auto zitten.
Laatst ook hier op de rondweg.... Golfje met dik 100 door het rode licht en uit het raam kwam een leeg blikje bier zeilen.
Laatst ook hier op de rondweg.... Golfje met dik 100 door het rode licht en uit het raam kwam een leeg blikje bier zeilen.
- Elmar
Arthur schreef:Denkt nu ff aan z'n eigen dochters, of niet Rico?
'k Moet er niet aan denken dat die meiden van mij dat straks ook doen.
Mocht ik aardig in de slappe was zitten dan geef ik ze zelf wel een auto...
Was laatst bij een kerel die goed in de slappe was zit (sl 55 amg, s600), die schaft binnekort een Corvette C6 ZO6 aan, dik 500 PK, is ook voor als zijn dochters het rijbewijs hebben. Ik zeg daarop of ie niet van zijn kinderen houdt? Hij van "Hoezo?" Ik "...net een rijbewijs, jong, overmoedig en dan zoveel vermogen, lijkt mij een een slechte combinatie."
Hij ging ze dan wel op race curses sturen.