Ik zal me even voorstellen. Ik ben Leon, 22 jaartjes jong en woon in Ede.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik wat meer wil weten over circuitrijden, en om al dat moois te zien

Momenteel rijd ik zelf in een Suzuki Baleno GTX uit 1998. Een wattus hoor ik jullie denken

Waarom een station?
Hiervoor heb ik een Baleno GTI gehad (dezelfde motor, maar dan een 3deurs hatch van net 900kg) Heerlijke auto met goede wegligging, maar deze was echt te klein geworden sinds de geboorte van mijn dochter... Nu rijden we dus een burgerbak!
Allereerst even wat Specs:
Motorisch
- K&N inlegfilter
- Katalysatorvervanger
- Deels freeflow uitlaat met Remus einddemper
Ophanging
- OMP Veren v+a (-40mm)
- Originele SSCS Schokdempers (Elektrisch verstelbaar)
Velgen en Banden
- Originele Suzuki velgen (15 inch, afkomstig van de nieuwe Swift)
- Toyo Proxes T1-R banden in 195/50/R15
Remmen
- Brakemax schijven rondom (originele maat, maar wel geperforeerd)
- Textar (sport) remblokken rondom
- Goodridge gevlochten RVS remleidingen rondom
Interieur
- Suzuki SX4 stuurwiel
- Standaard kuipstoelen
Foto's zoals ik de auto gekocht heb: ( in 4x4 mode )
En zoals ie nu is:
Auto is poosje terug ook op de dyno geweest bij Tovami in Goes
Resultaat: 111 pk op de wielen bij 6500rpm en 134 nm koppel op de wielen bij 4700rpm
Nog wat plaatjes in actie op CPZ:
Plannen voor de toekomst:
- Koni Geel rondom
- Camberbouten (is dit vloeken?) en daarna goede uitlijning
- Remvloeistof vervangen door dot 5.1
- Spagettispruit van een Suzuki Aerio 2.3 monteren (is al besteld in de USA)
- Nieuwe downpipe laten lassen en ervoor zorgen dat het hele uitlaatsysteem 2,5 inch is..
- Betere koeling van de remschijven voor d.m.v. brakeducts, en de schijfbescherming weghalen