F1 2009
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Formule 1 2009
Alonso gaf dit weekend aan dat 'ie 't zeer spijtig vindt dat een rijders circuit als Silverstone van de F1 kalender wordt geschrapt. Hij wil zo'n rijderscircuit behouden, anders blijft er niets leuks meer over, zei hij. Ook 't kneuterige wat bij die sfeer hoort, dat moet je niet afkappen. Let it be.
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: Formule 1 2009
Die baantjes? Die zijn veel te gevaarlijk voor F1, hebben te karige faciliteiten, geen ruimte voor alle motorhomes. Gaat nooit gebeuren.Mathieu schreef:De FOTA kan toch een bod doen op A1 GP.
Die hebben allemaal leuke circuits.

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Formule 1 2009
FIA-voorzitter Mosley ziet afsplitsing FOTA er niet komen
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Formule1 nieuws - Datum: 19-jun-2009 19:25
De aankondiging van de FOTA om een alternatieve klasse naast de Formule 1 te starten heeft weinig indruk gemaakt op Max Mosley (foto). Hij toont zich optimistisch. 'Er komt een moment dat we gewoon weer gaan racen.'
De FIA, waarvan Mosley de voorzitter is, reageerde 'teleurgesteld' op het besluit van haar gesprekspartners. 'Sommige leden van de FOTA hebben nooit de intentie gehad een akkoord te sluiten,' klonk het.
Mosley zelf zegt zich niet druk te maken. 'Ik neem de aankondiging niet zo serieus als anderen doen. Ik beschouw het bericht als een pesterij,' vertelt hij in Silverstone tegen de BBC. 'Vroeg of laat stopt het vanzelf.'
Hij vervolgt: 'Ergens tussen begin 2010 en de eerste race van het nieuwe seizoen wordt deze discussie met goed gevolg afgesloten. Uiteindelijk komt het allemaal goed en gaan we ons weer bezig houden met racen.'
'Absoluut, ik heb er alle vertrouwen in,' reageert Mosley als hem wordt gevraagd of hij goed wordt begrepen. 'Als puntje bij paaltje komt, kiezen mensen toch voor de beste beschikbare optie. Voor de teams is het alleen maar voordelig om deel te nemen aan het FIA-WK.'
'Er is een machtsstrijd gaande en iedereen probeert te pakken wat hij pakken kan. Dat is makkelijk als er niks op het spel staat, maar begin 2010 is dat niet langer zo. Dan wordt hij tijd om eens goed na te denken en dan komen de teams vast tot bedaren.'
Mosley stelt dat beide partijen nog negen maanden de tijd hebben om tot een geschikte oplossing te komen. 'Er worden nu volop speldenprikken uitgedeeld, maar in maart 2010 begint er in Melbourne een nieuw seizoen en iedereen die er deel van uit wil maken zal er ook deel van uit maken. Het is niet onze bedoeling om de teams weg te jagen en het is niet in hun voordeel om uit de sport te stappen.'
Vroeg of laat komt het allemaal in orde, volgens de Brit, die er wel rekening mee zegt te houden dat niet alle acht teams overstag gaan. 'Ik sluit niet uit dat we twee of drie renstallen kwijtraken, dus we kunnen wel wat opvulling gebruiken. Maar de traditionele teams, waar ik Ferrari natuurlijk ook toe reken, gaan ongetwijfeld gewoon van start. Het komt wel goed.' (KVN)
http://www.sportweek.nl/formule1/100290 ... niet_komen" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Formule1 nieuws - Datum: 19-jun-2009 19:25
De aankondiging van de FOTA om een alternatieve klasse naast de Formule 1 te starten heeft weinig indruk gemaakt op Max Mosley (foto). Hij toont zich optimistisch. 'Er komt een moment dat we gewoon weer gaan racen.'
De FIA, waarvan Mosley de voorzitter is, reageerde 'teleurgesteld' op het besluit van haar gesprekspartners. 'Sommige leden van de FOTA hebben nooit de intentie gehad een akkoord te sluiten,' klonk het.
Mosley zelf zegt zich niet druk te maken. 'Ik neem de aankondiging niet zo serieus als anderen doen. Ik beschouw het bericht als een pesterij,' vertelt hij in Silverstone tegen de BBC. 'Vroeg of laat stopt het vanzelf.'
Hij vervolgt: 'Ergens tussen begin 2010 en de eerste race van het nieuwe seizoen wordt deze discussie met goed gevolg afgesloten. Uiteindelijk komt het allemaal goed en gaan we ons weer bezig houden met racen.'
'Absoluut, ik heb er alle vertrouwen in,' reageert Mosley als hem wordt gevraagd of hij goed wordt begrepen. 'Als puntje bij paaltje komt, kiezen mensen toch voor de beste beschikbare optie. Voor de teams is het alleen maar voordelig om deel te nemen aan het FIA-WK.'
'Er is een machtsstrijd gaande en iedereen probeert te pakken wat hij pakken kan. Dat is makkelijk als er niks op het spel staat, maar begin 2010 is dat niet langer zo. Dan wordt hij tijd om eens goed na te denken en dan komen de teams vast tot bedaren.'
Mosley stelt dat beide partijen nog negen maanden de tijd hebben om tot een geschikte oplossing te komen. 'Er worden nu volop speldenprikken uitgedeeld, maar in maart 2010 begint er in Melbourne een nieuw seizoen en iedereen die er deel van uit wil maken zal er ook deel van uit maken. Het is niet onze bedoeling om de teams weg te jagen en het is niet in hun voordeel om uit de sport te stappen.'
Vroeg of laat komt het allemaal in orde, volgens de Brit, die er wel rekening mee zegt te houden dat niet alle acht teams overstag gaan. 'Ik sluit niet uit dat we twee of drie renstallen kwijtraken, dus we kunnen wel wat opvulling gebruiken. Maar de traditionele teams, waar ik Ferrari natuurlijk ook toe reken, gaan ongetwijfeld gewoon van start. Het komt wel goed.' (KVN)
http://www.sportweek.nl/formule1/100290 ... niet_komen" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Formule 1 2009
dat was inderdaad een beste klapper!! 

-
- Berichten: 9423
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Formule 1 2009
Geweldig dat Vettel gewonnen heeft, wat een topper. Jammer dat Silverstone eruitgaat
, wat een heerlijke baan met die snelle bochten.
Het is wel weer duidelijk dat de nieuwe regels mbt. inhalen niet echt werken. Button klaagde steen en been dat hij Trulli niet voorbijkwam terwijl hij ongeveer 1 seconde per ronde sneller was. Verder is KERS ook een peperdure mislukking van Mosley en cs. gebleken. Ferrari geeft dat nu ook aan en BMW stopt er ook al mee.
Hopen dat Vettel nog wat vaker kan winnen, dan wordt het weer een beetje spannend.

Het is wel weer duidelijk dat de nieuwe regels mbt. inhalen niet echt werken. Button klaagde steen en been dat hij Trulli niet voorbijkwam terwijl hij ongeveer 1 seconde per ronde sneller was. Verder is KERS ook een peperdure mislukking van Mosley en cs. gebleken. Ferrari geeft dat nu ook aan en BMW stopt er ook al mee.
Hopen dat Vettel nog wat vaker kan winnen, dan wordt het weer een beetje spannend.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Formule 1 2009
FOTA New Formula-topic: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 10&t=15058" onclick="window.open(this.href);return false;
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Re: Formule 1 2009
Wel lachen, een hoop propaganda van beide zijden.
En wellicht zie je Silverstone toch wel op de calender staan, evenals een aantal andere "rijders" circuits, maar dan van die "andere" F1 serie.
En wellicht zie je Silverstone toch wel op de calender staan, evenals een aantal andere "rijders" circuits, maar dan van die "andere" F1 serie.
-
- Berichten: 9423
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Formule 1 2009
Onze ouwe SM dictator is een beetje boos:
FIA president Max Mosley eist van FOTA een excuus. In een brief vandaag stelt hij dat Luca de Montezemolo en FOTA de pers misleid hebben door te stellen dat hij een dictator was en dat hij niets meer te vertellen heeft nu en dat Michiel Boeri de F1 zaken overgenomen heeft. Tevens zegt hij dat de deal van gisteren alleen kans van slagen heeft als de FOTA deze zaken recht zet via een verklaring en een excuus. Max is duidelijk niet van plan via de achterdeur de FIA te verlaten en de teams hebben zich, in zijn ogen , gister iets te hard op de borst geslagen
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Formule 1 2009
Max moet niet zo zeiken..
- RutgerK
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Re: Formule 1 2009
Wat moet je nu weer met zo'n uitspraak van Bernie Ecclestone?
http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9190.html

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9190.html
- frankv
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:48
Re: Formule 1 2009
het is erg dom om hitler te noemen als je een voorbeeld van de voordelen van een dictator wilt geven, dan zijn er zat romeinen te noemen die ook dictator waren en een stuk minder controversieel zijnRutgerK schreef:Wat moet je nu weer met zo'n uitspraak van Bernie Ecclestone?![]()
http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9190.html
bovendien hebben de romeinen het begrip dictator volgens mij uitgevonden en betekende het toendertijd iets heel anders dan het in onze tijd is geworden, destijds was het iemand die gedurende een bepaalde periode (5 of 10 jaar) tot dictator benoemd werd en carte-blanche kreeg om te doen wat hij goed achtte, na die periode werd er een nieuwe dictator aangesteld
het zegt veel over ecclestone dat hij denkt zich dit soort vergelijkingen te kunnen veroorloven, deste vreemder wordt het natuurlijk nog als je zijn achtergrond en leeftijd in ogenschouw neemt, dementie is de enige reden die ik me voor kan stellen, of overmatig medicijngebruik
twee oude knarren die samen de hoogste autosportklasse besturen, de muppet show!
-
- Berichten: 9423
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Formule 1 2009
De acht teams die verenigd zijn in de FOTA zijn weggelopen uit een vergadering met de FIA. Die vergadering ging over de reglementen van volgend jaar, maar daar bestaat duidelijk nog veel onenigheid over. De vrede die een paar weken getekend was, lijkt zeer breekbaar.
De vergadering met de FIA vond plaats op de Nürburgring, waar komend weekend de Grand Prix van Duitsland verreden zal worden. Er werden een aantal overeenstemmingen bereikt, zoals het schrappen van de budgetlimiet zoals die op 29 april gepresenteerd werd, maar toen de FOTA werd gevraagd naar hun eigen voorstellen over regels die zij graag in 2010 zouden willen zien, verlieten de acht teams de vergadering.
De FIA gaf wel een verklaring uit. "Nadat er is besloten om terug te gaan naar de reglementen voor 29 april, had de FIA vandaag een ontmoeting met de FOTA, om overeenstemming te vinden over deze regels", las het statement.
"Er is overeenstemming bereikt over alle veranderingen, behalve over het minimumgewicht van 620 kilo en het tekenen van een juridisch bindend contract, waarin gestreefd wordt om de kosten terug te brengen tot het niveau van de vroege jaren '90, zoals beloofd is door de FIA op 24 juni."
"De acht FOTA-teams zijn vervolgens gevraagd om hun verdere voorstellen voor 2010 voor te leggen. Helaas vond er geen discussie plaats, omdat de FOTA wegliep uit de vergadering."
De FOTA heeft een verklaring gegeven waarom de acht teams zijn weggelopen uit de vergadering met de FIA op woensdag in Duitsland. Volgens race-directeur Charlie Whiting zijn de teams formeel nog helemaal niet ingeschreven voor 2010 en hebben ze dus ook geen stem bij de regelvorming van volgend jaar, waar de vergadering over ging. Om die reden besloten de teams de vergadering te verlaten.
FOTA-teams hebben geen stem volgens Charlie Whiting (rechts)
In een verklaring liet de FOTA weten: "Gedurende de vergadering werden de managers van de teams geïnformeerd door meneer Whiting dat, in tegenstelling tot eerdere besluiten, de acht FOTA-teams momenteel geen deel uitmaken van het wereldkampioenschap Formule 1 van 2010. Om die reden hebben de FOTA-teams geen stemrecht in sportieve of technische zaken."
De FOTA snapt ook niet waarom er nu wordt beweerd dat de inschrijving van de teams nog niet officieel is. "Op 24 juni stonden de acht teams in de lijst met geaccepteerde teams. Deze lijst werd uitgegeven in een persbericht van de FIA, na goedkeuring van de World Motor Sport Council", aldus de verklaring. "De FOTA wilde om dit alles de vergadering van woensdag uitstellen, maar dit idee werd verworpen met als reden dat er geen nieuwe Concorde Verdrag kan komen zonder unanieme goedkeuring van de regels van 2010. Wat de FOTA betreft zijn de technische en sportieve reglementen al in Parijs goedgekeurd."
"In het persbericht van de FIA op 24 juni staat duidelijk dat het reglement van 2010 bestaat uit de regels van 2009 en alle veranderingen waar voor 29 april overeenstemming over is bereikt. Op geen enkel moment in de discussies in Parijs was unanieme overeenstemming een voorwaarde. De toekomst van de Formule 1 wordt behoorlijk op de weegschaal gelegd, nu er tegen de wil van de WMSC en de besluiten in Parijs wordt gegaan."
"De vertegenwoordigers van de FOTA konden door alles wat speelde geen gebruik maken van hun rechten en hadden geen andere optie dan de deelname aan de vergadering te stoppen. De FOTA is bereid in goed vertrouwen met de nieuwe en bestaande teams over de toekomst van de Formule 1 te overleggen."
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
Re: Formule 1 2009
De FOTA heeft een verklaring gegeven waarom de acht teams zijn weggelopen uit de vergadering met de FIA op woensdag in Duitsland. Volgens race-directeur Charlie Whiting zijn de teams formeel nog helemaal niet ingeschreven voor 2010 en hebben ze dus ook geen stem bij de regelvorming van volgend jaar, waar de vergadering over ging. Om die reden besloten de teams de vergadering te verlaten.
Bij de FIA bedoel je? Ik vind dit namelijk een verd%%d goede reden om weg te lopen.luco hornsveld schreef:Wat een kleuters
Re: Formule 1 2009
Allemaal zijn het kleuters, als ze niet ingeschreven staan hebben ze ook geen recht van spreken, als ze dat dan verteld wordt lopen ze jankend weg, schrijf je dan in, dan heb je een stem.
Maar het gaat er alleen maar om wie de macht gaat krijgen.
Maar het gaat er alleen maar om wie de macht gaat krijgen.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Formule 1 2009
Ging dit nou over de Formule 1 of over 13 juli Assen?luco hornsveld schreef:Allemaal zijn het kleuters, als ze niet ingeschreven staan hebben ze ook geen recht van spreken, als ze dat dan verteld wordt lopen ze jankend weg, schrijf je dan in, dan heb je een stem.
Maar het gaat er alleen maar om wie de macht gaat krijgen.

-
- Berichten: 9423
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Formule 1 2009
Moest ik ook gelijk aan denken.Snipe schreef:Ging dit nou over de Formule 1 of over 13 juli Assen?luco hornsveld schreef:Allemaal zijn het kleuters, als ze niet ingeschreven staan hebben ze ook geen recht van spreken, als ze dat dan verteld wordt lopen ze jankend weg, schrijf je dan in, dan heb je een stem.
Maar het gaat er alleen maar om wie de macht gaat krijgen.

- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
Re: Formule 1 2009
Ze hadden zich ingeschreven onder voorwaarde dat de cost-crap naar de prullenmand ging. Die is naar de prullenmand en bovendien hebben ze minder dan een week of twee geleden ook afspraken met Max gemaakt dat ze volgend jaar mee zouden doen èn aktief op zoek gingen naar manieren om de kosten tot het niveau van de jaren negentig terug te brengen. Kortom de teams zouden ingeschreven moeten zijn. Er is daarna echter een persbericht verschenen schijnbaar van de FOTA(/Luca?), waar Max het op zijn zachts gezegd niet helemaal mee eens was(Max zou zijn positie pre direct hebben overgedragen aan een ander), toen brak de hel los.luco hornsveld schreef:Allemaal zijn het kleuters, als ze niet ingeschreven staan hebben ze ook geen recht van spreken, als ze dat dan verteld wordt lopen ze jankend weg, schrijf je dan in, dan heb je een stem.
Maar het gaat er alleen maar om wie de macht gaat krijgen.
Nu zegt de FIA(/Max, zelfs Charlie schijnt het met tegenzin gezegd te hebben) zo maar uit het niets dat de 8 teams niet FORMEEL ingeschreven zijn en dus alleen mogen toehoren hoe de 5 overige teams over regels beslissen(in elk geval tijdens de betreffende vergadering). Als je toch alleen maar toe mag horen dan kan je de vergadering toch net zo goed verlaten? Het resultaat van de vergadering lees je dan wel in de notulen.
Het lijkt erop dat men de boel bij de FIA gewoon op wil blazen of op zijn minst de 8 teams zo wil frustreren dat ze weggaan of in elk geval tot ja-knikkers gereduceerd worden. Al met al zal de commerciële rechtenhouder(CVC) nu wel flink zenuwachtig worden want op deze manier stort de 'investering'(o.b.v. heel erg veel geleend geld) als een kaartenhuis inelkaar.
Re: Formule 1 2009
Jongens jongensWouter81 schreef:Moest ik ook gelijk aan denken.Snipe schreef:Ging dit nou over de Formule 1 of over 13 juli Assen?luco hornsveld schreef:Allemaal zijn het kleuters, als ze niet ingeschreven staan hebben ze ook geen recht van spreken, als ze dat dan verteld wordt lopen ze jankend weg, schrijf je dan in, dan heb je een stem.
Maar het gaat er alleen maar om wie de macht gaat krijgen.
Jullie weten toch dat ik me een status heb aangemeten en me niet wil vergelijken met gepeupel en pakjes boter


- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Formule 1 2009
Citroën was kennelijk niet zo blij met de geruchten over Loeb. Net uit de mailbox geplukt:
For immediate release
In response to recent rumours and speculation in the media, Citroën Racing and Sébastien Loeb would
like to clarify the situation.
Sébastien Loeb, who is the most successful rally driver ever, with 52 world class wins and five world titles to his
name, and Citroën have just one objective this season, and that is to successfully defend both Drivers' and
Manufacturers' World Rally Championship crowns. Sébastien Loeb is under contract with Citroën until the end of
the current year and negotiations for 2010 are in the process of being finalised.
Like any top-flight sportsman, Sébastien Loeb enjoys fresh challenges, as was the case at the end of 2008 when
he tested both the Red Bull F1 car and the Peugeot 908 HDi FAP. However, his desire to drive a Formula 1 car
and any opportunity which might arise as a result of partners being involved in different disciplines will in no way
take precedence over Citroën's objective for 2009.
Sébastien Loeb: "I know what my priority is: it is the World Rally Championship. But what would you expect a
driver to answer if asked whether he would like to drive a Formula 1 car? That said, with four rallies still to come,
we have our work cut out if we want to secure a sixth Drivers' title and a fifth Manufacturers' crown. For the
moment, my energy is fully focused on that goal.
"I am a little surprised by the turn this whole business has taken, and above all by the way what I said has been
misquoted or taken out of context to spread rumours. It just isn't really my style to make declarations in the press
about Sébastien Bourdais."
Citroën Racing Director, Olivier Quesnel: "Citroën Racing has never prevented its drivers from expressing their
passion for motor sport. As we have already said, Sébastien Loeb is shortly due to do some testing with the
Peugeot 908 HDi FAP, because I know how important it is for him to try his hand at different activities as a
driver. Should Seb get an opportunity to race in F1, our reaction would not be to prevent that from happening,
so long as it would happen after the final round.
"We've got the challenge of Rally Finland coming up at the end of the month. The 2009 World Rally
Championship is turning out to be a thrilling contest and I just hope that we will succeed in sparking the same
sort of media interest as these rumours concerning Formula 1 have."
For immediate release
In response to recent rumours and speculation in the media, Citroën Racing and Sébastien Loeb would
like to clarify the situation.
Sébastien Loeb, who is the most successful rally driver ever, with 52 world class wins and five world titles to his
name, and Citroën have just one objective this season, and that is to successfully defend both Drivers' and
Manufacturers' World Rally Championship crowns. Sébastien Loeb is under contract with Citroën until the end of
the current year and negotiations for 2010 are in the process of being finalised.
Like any top-flight sportsman, Sébastien Loeb enjoys fresh challenges, as was the case at the end of 2008 when
he tested both the Red Bull F1 car and the Peugeot 908 HDi FAP. However, his desire to drive a Formula 1 car
and any opportunity which might arise as a result of partners being involved in different disciplines will in no way
take precedence over Citroën's objective for 2009.
Sébastien Loeb: "I know what my priority is: it is the World Rally Championship. But what would you expect a
driver to answer if asked whether he would like to drive a Formula 1 car? That said, with four rallies still to come,
we have our work cut out if we want to secure a sixth Drivers' title and a fifth Manufacturers' crown. For the
moment, my energy is fully focused on that goal.
"I am a little surprised by the turn this whole business has taken, and above all by the way what I said has been
misquoted or taken out of context to spread rumours. It just isn't really my style to make declarations in the press
about Sébastien Bourdais."
Citroën Racing Director, Olivier Quesnel: "Citroën Racing has never prevented its drivers from expressing their
passion for motor sport. As we have already said, Sébastien Loeb is shortly due to do some testing with the
Peugeot 908 HDi FAP, because I know how important it is for him to try his hand at different activities as a
driver. Should Seb get an opportunity to race in F1, our reaction would not be to prevent that from happening,
so long as it would happen after the final round.
"We've got the challenge of Rally Finland coming up at the end of the month. The 2009 World Rally
Championship is turning out to be a thrilling contest and I just hope that we will succeed in sparking the same
sort of media interest as these rumours concerning Formula 1 have."
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Formule 1 2009
F1
Who gives a f*ck?
N.
Who gives a f*ck?
N.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Formule 1 2009
+1Nandor schreef:F1
Who gives a f*ck?
N.
Gisteren gekeken, maar een inhalen is en zeldzaamheid, leuk voor Webben die echt gisteren een klasse apart was, maar verder........... het is dat het schijtweer was, anders was ik lekker op de racefiets geklommen.
Michel
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Formule 1 2009
Ik vind het een prestatie van wereldformaat dat je in een paar jaar de zgn koningsklasse geheel om zeep helpt. Het is interessanter om mijn buurman van 70 in de tuin bezig te zien met zijn bloemetjes.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Formule 1 2009
De F1 heeft wel eens interessantere tijden gekend. Toch zou je het wel een spektakel kunnen noemen dat Ferrari en McLaren nu leuke middenmoters zijn en dat een nieuw team de sterren van de hemel rijdt.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Frank_Sch en 2 gasten