als het 500pk wordt dan vecht je het maar met Paul uitMarc RS4 schreef:Komt goed paul.

als het 500pk wordt dan vecht je het maar met Paul uitMarc RS4 schreef:Komt goed paul.
Mijn motor is gebasseerd op de M62 blok basis gemaakt 1998 weet niet of dat wat uitmaakt?Paul schreef:Rene jouw motor is toch op basis van een N62?
Waarom haal je niet een Vortech kitje uit de states, lekker lowboost,veilig en een monster, is een bolton kitje en wil je hem verkopen dan heb je de rommel er zo af.
Dit omdat het geen M motor is moet het dus voor knap geld kunnen.
Het is al 630 minuten zaterdag, kom op met die foto'sMarc RS4 schreef:Sow, de wagen ligt goed uit elkaar...het projext is van start..
Heb overigens ook gekozen voor verlengde versnellingen...loopt ie dik 300 ipv 280@redline.
![]()
Zaterdag eer een update.
Nu zie je eigenlijk pas wat voor een joekel dat isMarc RS4 schreef:
Same here, alleen de 4WD mochten ze van me houden...wjn schreef:Dat "Golfje" is een kg of 500 lichter dan een nieuwe M5, en 4WD, wordt nog leuk.
Volgens de opgave(s) zou ie 0-200 in 12/13sec moeten doen,dat lijkt me toch genoeg?Rico schreef: Als straks nou alles achter de rug is, waar moet ik de auto dan inschalen qua power/prestaties ? (in vergelijk tot andere auto's bv mijn eigen M5)
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Downforce Hans, EvdP, Hitz, Joël D., Kadett, Marc Sierra, SlowCo, Spinazie, StefanW en 15 gasten