Focus RS vs Clio III RS

Ruikt het naar knoflook? Dan is dit het juiste forum! Alles over Franse auto's, van Citroën tot Venturi.
Plaats reactie
KdK

Focus RS vs Clio III RS

Bericht door KdK » 03 jul 2009, 13:49

Harrie

Re: Focus RS vs Clio III RS

Bericht door Harrie » 03 jul 2009, 18:36

Vind je dit verrassend? Dit was wat ik al eerder schreef....
Harrie schreef:Volgens SportAuto is de Clio 2-3 seconden langzamer over de "kleiner kurz" Hochenheim. FRS1 is ook al sneller. Ik denk dat zoals er in dat filmpje, meer auto op die manier getest gaan worden, dan zal er erg weinig verschil zitten tussen veel auto's. Er is zelfs een filmpje van een RS2009 tegen een GT-R. De RS kon de GT-R zonder problemen in het spoor blijven. Heeft natuurlijk "niets" te maken met de kwaliteiten van beide auto's maar in welke testomgeving je zit en manier van rijden,. Achter iemand aan rijden is altijd makkelijker dan er proberen vanaf te rijden. :wink:

Vergelijk met de R26R. Tja, helemaal eerlijk vind ik dat ook niet.....MAAR...Ford heeft zelf aangegeven de tijd van de R26R op Ring wel te verbeteren. Dat is vooralsnog niet gelukt.
De test met de GT-R
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nqo77mv7 ... r_embedded[/youtube]

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 03 jul 2009, 20:05

Het is een beetje het 600cc vs. de 1000cc racer. Op een beetje circuit is een 600cc vrijwel net zo snel vanwege het potentieel en het feit dat je gewoon het gas open kan schroeven.

Blijft wel een vreselijk goede bang for the buck die Clio met een prijs van minder dan 25K voor een Cup :hosanna: Heerlijk apparaat :thumbup: De Focus vind ik echter een van de mooiste -en smakelijkste wagens op dit moment, dan maar een goedkope Clio op de achterbumper :mrgreen:

KdK

Bericht door KdK » 04 jul 2009, 12:40

Same here!
Als ik morgen mijn Alfa kort zou rijden, dan denk ik dat ik een proefritje in een Focus RS zeker zou gaan maken, ondanks de 2 deuren ipv mijn huidige 4 in de 159...

Plaats reactie