Waar blijft je voorsteltopic

Hehe, ik heb met opzet gezocht naar een exemplaar zonder airco... T blijft een Frans hok, kan allemaal kapot, extra gewicht en raampjes open vind ik nog veel relaxter! (Alleen op de snelweg niet...)Mikey schreef:Nice ding!
Heb een 106 Phase 2 GTI gehad, 150pk op 925 kilo. Ding ging als een bom!
Zoek nu weer een 106 GTI of Saxo Phase 2 16V, met als enige MUST airco. Zou leuk zijn als er ook nog een schuifdak in zat.
De HANgar is veel beter joh!Kasteel schreef:Lokaal '99, leuke tijd gehad daarYoup schreef:![]()
.
Bij de HANgar hebben ze tenminste drinkbaar bier, maar als HTS-er kijken ze je daar allemaal scheef aan met hun kraagjes...Xave30 schreef:Goed bezig Youp. Ik volg deze topic met veel belangstelling.![]()
De HANgar is veel beter joh!Lokaal '99, leuke tijd gehad daar.
Erik Stoffelsen schreef:heb je ook al een sparco/omp stuurtje? 90mm deepdish?
Aanrader in dit soort wagentjes, zou niet anders meer willen in m'n rallye;)
Lokaal '99 heeft tafelvoetbal (en een poule tafel), duidelijk dusXave30 schreef:Goed bezig Youp. Ik volg deze topic met veel belangstelling.![]()
De HANgar is veel beter joh!Kasteel schreef:Lokaal '99, leuke tijd gehad daarYoup schreef:![]()
.
Klopt, het probleem is alleen dat daar geen 20k+ per jaar mee te rijden valt... Dat komt wel wanneer het echt puur een funauto / tracktool wordt.Denny schreef:Ziet er goed uit allemaal. Dit is wat ik eerst ook wilde doen (alleen had ik voor nog iets hardere veren gekozen vanwwege het feit dat de dempers ontworpen zijn voor ongeveer 185-225lbs veren).
Ik denk dat je er erg tevreden over zult zijn. Goede aankoop
oplossing: kont omhoog. Je hebt gelijk je creeert een heleboel onderstuur anders. gelukkig kun je dat weghalen door de kont omhoog te zetten. Niet ideaal, maar mijne gaat eerst zo rondrijden. Function before looksYoup schreef: Dan worden ook de torsieveren achter vervangen voor dikkere exemplaren, wanneer je nu voor 200lbs/inch veren gaat monteren is heel de balans uit de auto.
Klopt maar 200lbs/inch is een beetje veel van het goede voor meer dan 20.000km per jaar, wanneer het geen dagelijkse auto is kan dat een keer... Nu eerst maar ff met 150lbs/inch rijden.Denny schreef:oplossing: kont omhoog. Je hebt gelijk je creeert een heleboel onderstuur anders. gelukkig kun je dat weghalen door de kont omhoog te zetten. Niet ideaal, maar mijne gaat eerst zo rondrijden. Function before looksYoup schreef: Dan worden ook de torsieveren achter vervangen voor dikkere exemplaren, wanneer je nu voor 200lbs/inch veren gaat monteren is heel de balans uit de auto.
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 12 gasten