Rico, ik dacht destijds 6 jaar geleden precies als jou. Ik kocht de TiTy en hij stond soms 2 weken in de garage zonder erin te rijden. Ik ree af en toe een rondje om de kerk en via de meest grote omweg vol gas naar de bakker door het limburgse heuvellandschap.
Ik ree in 2 jaar tijd 8000 km met de auto..
Na 2 jaar "ondekte" ik de Ring en heb de TiTy alleen nog maar daar gebruikt. Het eerste jaar meer dan 17 weekenden daar geweest, en de jaren erop iets minder maar inclusief een scuderia-cursus.
Ik heb de auto door en door leren kennen, en met iets meer "toe-in" was het zelfs weer een spannende auto om mee te rijden.
Toen ik hem verkocht zag hij er nog als nieuw uit en voelde zelfs nog als nieuw (na meer dan 250 rondjes ring) , en ik heb een prijs gekregen die ver en ver boven het landelijke gemiddelde lag. Met 41.000 km op de klok. Kennis van de chefmonteur heeft de auto gekocht.
Maar om to the point te komen, ik zal nooit meer een auto "sparen" of er "zuinig" op zijn. Liever gebruiken en na 2 of 3 jaar inruilen. Geen onkosten, volledige garantie, geen gezeur.
Ik begrijp dat de M3 nu jouw droomauto is, en je geen ogen hebt voor een andere. Maar ik zet er al mijn geld op dat je achter 2 of 3 jaar een andere koopt. En denk je echt dat je zoveel meer terug krijgt als hij dan een x-aantal kilometer meer op de klok heeft staan?
Op de manier zoals jij die auto gebruikt en onderhoudt blijft die auto zijn geld dubbel en dik waard.
Gebruik die M3 gewoon, het weegt niet op tegen de kosten van een derde auto. Buiten al dat schroot voor de deur

Ik meen het serieus, als je hem nu vaker gebruikt des te groter is de voldoening als je hem weer verkoopt.
Ik wilde eerst ook nog kijken voor een aparte Ringauto naast beide auto's, maar daar ben ik snel van genezen. Dan heb je een prachtige coupe die technisch op een hoog niveau staat, en rij je dan in een oude auto, die je geheel moet aanpassen , etc etc.
Vandaar dat ik gekozen heb voor het electronisch veersysteem, dat zowel sport als normaal af te stellen is.
Ik heb inmiddels vernomen op engelse forums dat sport dus ook echt "sport" is en er bijna geen overhellen meer plaatsvindt.
Rico gebruik die M3, de auto kan ertegen en het scheelt je bij inruil echt geen euro. trust me.
Zo een prachtauto met je gewoon mee rijden
En stop met dat bulshitt verhaal over dure kilometers.........
Daar werk je toch ook hard voor.... 8)