lol@Wizard of wax!!
Idd, vakmannetje die Xav, en gezellige vent, alleen soms ontrecht veels te bescheiden!!
Michel
TLC: 323ti & Golf cabrio - Nu met foto's!
- Michel P
-
- Auto: M3P, 130i
Re: TLC: 323ti & Golf cabrio - Nu met foto's!
LOL, zegt die man die pas op het circuit verschijnt nu die een geprepareerde auto heeft.Erik Stoffelsen schreef:M@rcel schreef:En of ik van die auto genoten heb,
In al die jaren heeft deze auto me echt nog nooit in de steek gelaten, altijd starten en rijden.
Algarve op en neer in 4 dagen, Nordschleife, trackday's, Papenburg...alles zonder mikken of morren.
En Ion maar zeggen dat de auto niet geschikt is voor trackdays...

Belasting is hoger, dat wil ik de auto (nog) niet aandoen. Wellicht een keer een Driftdag, maar niet 5u knallen op Zolder bijvoorbeeld.
-
We hebben het over een bmw Ion. Geen Peugeot. 5 Uur volle polle is niets meer dan een opwarmertje voor die bak van je. 8)
-
Pff, ja omdat ik de daily er niet aan wil wagen.indobesar schreef:LOL, zegt die man die pas op het circuit verschijnt nu die een geprepareerde auto heeft.Erik Stoffelsen schreef:M@rcel schreef:En of ik van die auto genoten heb,
In al die jaren heeft deze auto me echt nog nooit in de steek gelaten, altijd starten en rijden.
Algarve op en neer in 4 dagen, Nordschleife, trackday's, Papenburg...alles zonder mikken of morren.
En Ion maar zeggen dat de auto niet geschikt is voor trackdays...![]()
![]()
Belasting is hoger, dat wil ik de auto (nog) niet aandoen. Wellicht een keer een Driftdag, maar niet 5u knallen op Zolder bijvoorbeeld.
Jij zegt dat de BMW geen track-machine is, dat is gewoon dikke BS!