Michael Jackson R.I.P.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Xave30

Re: Michael Jackson R.I.P.

Bericht door Xave30 » 29 jun 2009, 23:49

Tom schreef:Bij ons in Best staat bij de McDonalds een groot beeld van Michael Jackson.
Ging vandaag ff een milkshake scoren. Wist dat er wat mensen bloemen hadden gelegd, maar lag goed vol :shock:

Afbeelding

mafkezen.
Had deze standbeeld willen zien toen ik in Best was.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 30 jun 2009, 16:53

Heb de hele show, maar dit is écht een mooi stuk! Ronduit geniaal die man!

Xave30

Bericht door Xave30 » 30 jun 2009, 18:16

4:03-4:07 , 4:11-4:15 , 7:08-8:08

NEVER lost it 8)

Macboy

Bericht door Macboy » 30 jun 2009, 21:41

Stelletje zeikwijven hier zeg ! We zitten hier op driving-fun off topic.

HIER WORDEN ALTIJD GRAPJES GEMAAKT !

Over iedereen, dus ook over Michael Jackson. Zelfs over Rico zijn zoon maakten we grapjes, omdat humor goed relativeert.

Ga ergens anders schijnheilig lopen doen als je daar niet tegen kan aub

Luco

Bericht door Luco » 30 jun 2009, 21:44

Macboy schreef:Stelletje zeikwijven hier zeg ! We zitten hier op driving-fun off topic.

Over iedereen, dus ook over Michael Jackson. Zelfs over Rico zijn zoon maakten we grapjes, omdat humor goed relativeert.

+1
Die van die Jackson 4 vind ik geniaal :angel: :roflol:

Tom

Bericht door Tom » 30 jun 2009, 21:50

Macboy schreef:Stelletje zeikwijven hier zeg ! We zitten hier op driving-fun off topic.

oh

Macboy

Bericht door Macboy » 01 jul 2009, 00:19

:)

Tom. Die heeft dit zelfs uitgevonden :)

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jul 2009, 00:27

Steven Nauta schreef:Heb de hele show, maar dit is écht een mooi stuk! Ronduit geniaal die man!

playback? jammer...

Metchu

Bericht door Metchu » 01 jul 2009, 00:51

René... hij is niet in sync (dat wil zeggen het beeld loopt niet gelijk met het geluid), daardoor lijkt het playback maar is het natuurlijk niet 8)

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jul 2009, 00:54

Metchu schreef:René... hij is niet in sync (dat wil zeggen het beeld loopt niet gelijk met het geluid), daardoor lijkt het playback maar is het natuurlijk niet 8)
dat zag ik ook, echter de muziek en de stem is precies als het origineel van CD zeg maar...te precies.

NSXRS

Bericht door NSXRS » 01 jul 2009, 09:52

MJ is een ongeevenaard talent geweest, jammer dat ook hij (zoals vele bekende artiesten) door de never ending bejubeling en ongekende aandacht/begluring langzaam maar zeker steeds vreemder werd en emotioneel in de knoop raakte :nana: :stom: . Het lijkt er op dat vrijwel niemand daar onder dergelijke omstandigheden tegen bestand blijft.

Ik zal nooit kunnen begrijpen hoe fans (van welke bekende persoon dan ook) zo emotioneel kunnen doorslaan en iemand zo idealiseren dat ze helemaal uit hun dak gaan, staan te huilen, er alles voor over hebben om te zien, ziek worden als er iets met hun idool mis is, zelfmoord plegen etc.
Ik heb dan echt zoiets van: doe ffe normaal, get a life en bekommer je om echt belangrijke dingen

Maar ja, dat zal wel aan mij liggen, ik ben nu eenmaal erg nuchter ingesteld :goodnight: :angel:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 01 jul 2009, 10:00

NSXRS schreef:MJ is een ongeevenaard talent geweest, jammer dat ook hij (zoals vele bekende artiesten) door de never ending bejubeling en ongekende aandacht/begluring langzaam maar zeker steeds vreemder werd en emotioneel in de knoop raakte :nana: :stom: . Het lijkt er op dat vrijwel niemand daar onder dergelijke omstandigheden tegen bestand blijft.

Ik zal nooit kunnen begrijpen hoe fans (van welke bekende persoon dan ook) zo emotioneel kunnen doorslaan en iemand zo idealiseren dat ze helemaal uit hun dak gaan, staan te huilen, er alles voor over hebben om te zien, ziek worden als er iets met hun idool mis is, zelfmoord plegen etc.
Ik heb dan echt zoiets van: doe ffe normaal, get a life en bekommer je om echt belangrijke dingen

Maar ja, dat zal wel aan mij liggen, ik ben nu eenmaal erg nuchter ingesteld :goodnight: :angel:
Nee hoor, ligt niet aan jou. Ik heb nog nooit in mijn leven begrepen dat een mens een ander mens totaal kan aanbidden, zelfs verafgoden. Doet mij persoonlijk dus ook niet zoveel dat Jackson nu dood is. Jammer voor de familie en fans maar echt verrassend was het dus niet, die man was gewoon een junk geworden, stond stijf van de drugs en woog nog maar iets van 50 kg las ik. Dan nog es al die krankzinnige verbouwingen aan zijn lichaam... hij had ze geestelijk duidelijk niet meer op een rijtje.

Maar hij kon goed dansen ja, dat geef ik toe. :)

Peric

Bericht door Peric » 01 jul 2009, 10:43

Helemaal mee eens met de twee heren hierboven.

Snipe

Bericht door Snipe » 01 jul 2009, 11:32

Wat je vaak leest: hij kon de druk niet meer aan.

Wat ik me afvraag: hoeveel druk geeft het om zo nu en dan een liedje te moeten zingen? Er zijn carrières denkbaar waarin je stukken meer stress en druk hebt, lijkt me zo.

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 01 jul 2009, 11:39

Snipe schreef:Wat je vaak leest: hij kon de druk niet meer aan.

Wat ik me afvraag: hoeveel druk geeft het om zo nu en dan een liedje te moeten zingen? Er zijn carrières denkbaar waarin je stukken meer stress en druk hebt, lijkt me zo.
Goede vraag. Nu zitten wij niet in die positie dus wellicht is het niet helemaal goed te beoordelen maar er zijn inderdaad een hoop artiesten die ontsporen. Drank, drugs, zelfmoorden... de druk is blijkbaar hoog. Aan de andere kant zijn er ook genoeg artiesten die normaal zijn en blijven. Nu doel ik niet direct op Fransje Bauer ;) maar ik las onlangs iets over Paul Newman. Ondanks zijn gigantische successen altijd normaal gebleven. Altijd met dezelfde vrouw getrouwd geweest en ver weg van de gekte van Hollywood:
Newman lived away from the Hollywood environment. He lived quietly in Westport, Connecticut, and was devoted to his wife and family. When asked about infidelity, he quipped, "Why go out for hamburger when you have steak at home?
Zo kan het dus ook. Daar heb ik dan weer bewondering voor, zulke mensen.

Michel P

Bericht door Michel P » 01 jul 2009, 12:01

NSXRS schreef:MJ is een ongeevenaard talent geweest, jammer dat ook hij (zoals vele bekende artiesten) door de never ending bejubeling en ongekende aandacht/begluring langzaam maar zeker steeds vreemder werd en emotioneel in de knoop raakte :nana: :stom: . Het lijkt er op dat vrijwel niemand daar onder dergelijke omstandigheden tegen bestand blijft.

Lol idd, sommigen aanbidden god, allah you name it, en die hebben ze nog nooit gezien........ mensen zijn rare wezens.

@Macboy, idd grappen moeten altijd kunnen.

Michel

Peric

Bericht door Peric » 01 jul 2009, 12:30

Hij heeft natuurlijk de druk voor zichzelf heel erg hoog gemaakt.
'Self-proclaimed King of Pop'
En de shows zouden naar zijn zeggen zo spectaculair worden dat hij de lat voor zichzelf wel erg hoog heeft gelegd.

Maar we gaan verder.. de man wil in een glazen kist liggen... :?
Hij wil dat zijn lichaam geplastificeerd wordt lees ik nu net weer.. :?

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 01 jul 2009, 13:15

Peric schreef: Hij wil dat zijn lichaam geplastificeerd wordt lees ik nu net weer.. :?
Daar hoeft dan niet zoveel voor te gebeuren. :)

Michel P

Bericht door Michel P » 01 jul 2009, 15:52

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jul 2009, 15:56

:roflol:

allen

Bericht door allen » 01 jul 2009, 16:02

Michel P schreef:@Macboy, idd grappen moeten altijd kunnen.
Zeg dat maar eens tegen een moslim in je eigen woonplaats. :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 01 jul 2009, 16:10

allen schreef:
Michel P schreef:@Macboy, idd grappen moeten altijd kunnen.
Zeg dat maar eens tegen een moslim in je eigen woonplaats. :mrgreen:
Ze zijn toch al masaal enkele reisjes aan het boeken :mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 01 jul 2009, 20:02

Geen grappen maken heren.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 01 jul 2009, 21:01

Wouter81 schreef:

Nee hoor, ligt niet aan jou. Ik heb nog nooit in mijn leven begrepen dat een mens een ander mens totaal kan aanbidden, zelfs verafgoden. Doet mij persoonlijk dus ook niet zoveel dat Jackson nu dood is. Jammer voor de familie en fans maar echt verrassend was het dus niet, die man was gewoon een junk geworden, stond stijf van de drugs en woog nog maar iets van 50 kg las ik. Dan nog es al die krankzinnige verbouwingen aan zijn lichaam... hij had ze geestelijk duidelijk niet meer op een rijtje.

Maar hij kon goed dansen ja, dat geef ik toe. :)

Spot on...................................

Fan............................egh, ik verafschuw het woord........................dat zijn toch mensen die hun brein ( soms collectief) uitschakelen ( als het al ooit ingeschakeld was that is, en dan nog hoogstens op de stand by stand) en te sneu voor woorden zijn................

Dat je iets goed vindt, iets kan waarderen, allemaal mooi, maar dat je nu al een week niets meer door de keel krijgt omdat er nog steeds een brok in zit, je niet meer functioneert omdat je een week niet meer geslapen hebt...........................OMG..................GTFO.............................

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 01 jul 2009, 21:14

Afbeelding

Plaats reactie