Nieuw hier: Peter Megane RS F1
- Petrolhead Tom
Re: Nieuw hier: Peter Megane RS F1
Welkom! Mooie auto!
- Dennis van der Schoot
Welkom Peer!!
- PdN
- Auto: Porsche Cayman 981S
Hi Steve,steve smith schreef:Welkom!
BTW dit is jouw auto een jaar of wat geleden: 23 Sorry Piet .. en ja, die mafkees ben ik.
Wat lachen dit zeg! Bedankt voor het wassen dan maar... Wat is de reden dat jij hem daar stond te wassen dan? Werkte je daar ofzo?
- PdN
Thanks Dennis, ben je tevreden met je wagen? Heb je toevallig nog tips, dingen waar ik op moet letten, wetenswaardigheden of weet ik wat over de auto? Zo heel veel vind ik niet op internet over deze uitvoering. Hoorde bij aanschaf dat er in NL maar 39 geleverd zijn dus 'we' rijden behoorlijk exclusief! Enig idee of er een brochure van deze uitvoering gemaakt is?
Peer
Peer

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hey Peter, welkom op DF.
Ik had je topic al gelezen gisteren, maar toen ik je vanmiddag op CPZ zag met de RS ging er bij mij een
belletje rinkelen. 'Hé die PdN ken ik'
. Zelfde interesse zullen we maar zeggen
. Stel je 968 hier anders
ook even voor. Zijn hier wel liefhebbers van te vinden!
Veel plezier op DF!!
Groeten,
Mark
Ik had je topic al gelezen gisteren, maar toen ik je vanmiddag op CPZ zag met de RS ging er bij mij een
belletje rinkelen. 'Hé die PdN ken ik'

ook even voor. Zijn hier wel liefhebbers van te vinden!
Veel plezier op DF!!
Groeten,
Mark
-
Tja, 't is daar de afgelopen 13 jaar een soort familie geworden! Hele fijne mensen! Meestal is zaterdagmiddag nogal gezellig, kan er helaas minder vaak bij zijn tegenwoordig.PdN schreef:steve smith schreef:
BTW dit is jouw auto een jaar of wat geleden:
Hi Steve,
Wat lachen dit zeg! Bedankt voor het wassen dan maar... Wat is de reden dat jij hem daar stond te wassen dan? Werkte je daar ofzo?
Kwam toen even een bakkie doen per 147GTA, en "XR5Turbo" van hier had toen net z'n Focus ST en kwam ook ff buurten. Piet had "jouw" Megane net gewassen maar vond dat we ter vergelijking ook maar even een rondje met de F1 moesten doen, als we toch de grote FWD-vergelijkdag aan het houden waren. Kwam terug met wat kleine polderspoortjes, dus heb 'm toen maar ff opnieuw gewassen. 't was tenslotte de auto van de Directrice

- PdN
Wat een leuk verhaal Steve! Ben natuurlijk zeer benieuwd wat de uitkomst van dit vergelijk was? Wel netjes dat je hem toen weer even hebt gewasen.
Neem aan dat je hem voor de testrit wel eerst warm gereden hebt, en daarna niet boven de 4500 RPM bent geweest
Wie weet komen we elkaar er nog eens tegen!
@ Mark, inderdaad dat was ik dus! Klein wereldje eigenlijk. Was erg leuk donderdag, kwam er alleen wel achter dat circuitrijden nog niet zo eenvoudig is. Beter ergens eens een cursus te volgen ofzo, misschien wel met de 968...
Neem aan dat je hem voor de testrit wel eerst warm gereden hebt, en daarna niet boven de 4500 RPM bent geweest

Wie weet komen we elkaar er nog eens tegen!
@ Mark, inderdaad dat was ik dus! Klein wereldje eigenlijk. Was erg leuk donderdag, kwam er alleen wel achter dat circuitrijden nog niet zo eenvoudig is. Beter ergens eens een cursus te volgen ofzo, misschien wel met de 968...
- Hugo Bos
Stoere Megane! Ben benieuwd hoe dat rijdt.
-
- Auto: M3P, 130i
Mooie kar die F1!
Heb je ook foto's van de 968?

Heb je ook foto's van de 968?

- Dennis van der Schoot
Peter,geef je adres even per PM,ik heb ik nog wel een nieuwe folder liggen van "onze" auto's.
- Stéphane
Ik zie dit topic nu pas. Leuke auto die Mégane. Ben ook wel benieuwd naar de 968!
Leuk om gisteren even paar rondjes samen te rijden in de Elise.
Leuk om gisteren even paar rondjes samen te rijden in de Elise.
- PdN
Hey Stéphane, was zeker gaaf om even met je mee te rijden gisteren. Man wat gaat dat ding lekker rond zeg en zo zonder dak is ook een aparte ervaring, nog meer beleving!
Benieuwd naar de 968? Zie hieronder! Dit is de auto waar Mark (Nauta) mee bezig is geweest, hij heeft hem laten staan en ik heb hem gekocht en daar hebben we nu al weer anderhalfjaar plezier van!
Benieuwd naar de 968? Zie hieronder! Dit is de auto waar Mark (Nauta) mee bezig is geweest, hij heeft hem laten staan en ik heb hem gekocht en daar hebben we nu al weer anderhalfjaar plezier van!

- Bijlagen
-
- P-968.jpg (257.31 KiB) 1948 keer bekeken
- PdN
Wat let je eigenlijk Arjan, wat je zegt er staan er nog wel wat te koop! Ik rij hem ook zakelijk hoor...ArjandeV schreef:vette bak.. had ik eigenlijk moeten leasen..
http://www.gaspedaal.nl/?merk=Renault&m ... t=&o=0&s=1" onclick="window.open(this.href);return false;
staan nog best wat te koop, ook in oranje en geel dus..
Waar is je keus dan op gevallen? Neem aan wel iets in dezelfde richting of ben je echt voor een 'familycar' gegaan?
-
Kort gezegd: Mark, FAIL!PdN schreef:Benieuwd naar de 968? Zie hieronder! Dit is de auto waar Mark (Nauta) mee bezig is geweest, hij heeft hem laten staan en ik heb hem gekocht en daar hebben we nu al weer anderhalfjaar plezier van!

- Barend
- Auto: F20 m135i
Welkom hier Peter!
Nog een paar Renault rijders, en we gaan het nog winnen van al die BMWtjes hier..
Mooie wagen trouwens!
Nog een paar Renault rijders, en we gaan het nog winnen van al die BMWtjes hier..

Mooie wagen trouwens!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hahaha Allenallen schreef:Kort gezegd: Mark, FAIL!PdN schreef:Benieuwd naar de 968? Zie hieronder! Dit is de auto waar Mark (Nauta) mee bezig is geweest, hij heeft hem laten staan en ik heb hem gekocht en daar hebben we nu al weer anderhalfjaar plezier van!

Ik was een beetje huiverig voor de km's (zoals ik hier destijds ook wel had gepost) maar nu ik af en toe van Peter hoor hoe goed de auto toch
is, tsja.... Ik ben blij dat je er gewoon zoveel van geniet Peter. Het was en is gewoon echt een mooie wagen met een hele nette historie. Een
auto die nog lang lang mee kan!!
- PdN
Als je eens een rondje wilt rijden ben je van harte welkom Mark...
-
Prachtige kleur en een erg mooie combo met die velgen! Zie zelden een Megane op dit niveau voorbij komen...heel cool 

-
Welkom hier!
Met de komst van de nieuwe Megane begin ik deze steeds mooier te vinden. Laatst hier in Heerhugowaard precies zo een als jou even weg zien knallen, is toch wel mooi hoor.
Met de komst van de nieuwe Megane begin ik deze steeds mooier te vinden. Laatst hier in Heerhugowaard precies zo een als jou even weg zien knallen, is toch wel mooi hoor.
- PdN
Thanks Roy en Sebas

- atomchris
WOW wat een mooie wagen,dat blauw staat em erg goed!
Laats stond in den haag zo 1maar dan in het geel,moet zeggen dattik blauw wel mooier vin.
Veel plezier met je uber HOT-hatch!
Zal wel heerlijk rijden!?
Laats stond in den haag zo 1maar dan in het geel,moet zeggen dattik blauw wel mooier vin.
Veel plezier met je uber HOT-hatch!
Zal wel heerlijk rijden!?
- PdN
Hi Chris,
Rijdt inderdaad heerlijk, van het weekend rondje Eifel gereden en daar op die mooie slingerwegen was het erg genieten geblazen! Denk dat je het wel kunt vergelijken met jouw Leon FR? Heb laatst met een FR gereden, gaat ook behoorlijk af toch?
Zie dat je ook een Exige bezit, je hebt goede smaak! Is ie ook wit? Heb afgelopen week op zandoort met Stephane meegereden in zijn 135R en ben erg onder de indruk geraakt. Misschien ooit eens als opvolger van de 968...
Groeten,
Peter
Rijdt inderdaad heerlijk, van het weekend rondje Eifel gereden en daar op die mooie slingerwegen was het erg genieten geblazen! Denk dat je het wel kunt vergelijken met jouw Leon FR? Heb laatst met een FR gereden, gaat ook behoorlijk af toch?
Zie dat je ook een Exige bezit, je hebt goede smaak! Is ie ook wit? Heb afgelopen week op zandoort met Stephane meegereden in zijn 135R en ben erg onder de indruk geraakt. Misschien ooit eens als opvolger van de 968...
Groeten,
Peter
- atomchris
Ik heb nu een cupra,dat was mijn vorige car.
Is leuk in een rechte lijn......
Jij heb gewoon de one and only hot-hatch
Oh ja de exige is rood...is een exige s met compressor,maar dat din van stefhane gaat ook hard zat!!!!!
Heb je niet nog wat mooie fotoos?
Is leuk in een rechte lijn......
Jij heb gewoon de one and only hot-hatch
Oh ja de exige is rood...is een exige s met compressor,maar dat din van stefhane gaat ook hard zat!!!!!
Heb je niet nog wat mooie fotoos?
- PdN
Chris,
Nee, geen foto's meer geloof ik. Heb er trouwens nog wel 2 van in d pitsstraat in zandvoort van afgelopen donderdag. Zal kijken of ik ze morgen kan plaatsen...
Nee, geen foto's meer geloof ik. Heb er trouwens nog wel 2 van in d pitsstraat in zandvoort van afgelopen donderdag. Zal kijken of ik ze morgen kan plaatsen...