Om deze week toch een beetje richting break even te brengen zijn we inmiddels begonnen met enkele andere clubs te benaderen. Dat ziet er allemaal wel positief uit, dus waarschijnlijk zijn er de volgende maand een paar erg mooie auto's in Frankrijk te bewonderen.
Ik wil er echter graag hoe dan ook graag zoveel mogelijk DF'ers bij hebben.
Daarom heb ik vorige week flink wat PB'tjes rond gestuurd met daarin wat vragen wat voor mensen nou een overweging was om wel of niet deel te nemen. Veel mensen vonden drie circuitdagen gewoon te lang en waren bang dat hun auto die niet uit zou houden en dat ze met pech in Frankrijk zouden stranden. Buiten het feit dat het onze eer te na zou zijn om iemand met pech zomaar aan zijn lot over te laten, hebben we hier echter wel goed naar geluisterd.
In onderling overleg en uitsluitend voor DF'ers is het nu mogelijk om losse dagen van deze week te boeken!
Zo kun je toch proeven van de unieke sfeer van deze week, zonder ook meteen aan het hele weekprogramma deel te moeten nemen. Uiteraard zijn de kosten dan ook een stuk lager. Heb je hier interesse in? Stuur me dan s.v.p. zo snel mogelijk een PB'tje (liefst met je telefoonnummer daarin) en ik zal zo snel mogelijk contact met je opnemen!

PS: van donderdag tot en met zondag ben ik offline i.v.m. Zandvoort en de DSC race op Spa.