Ronaldo, jankerd...vind het echt een irritant mannetje.
:banaan:
Duurste transfer ooit - Ronaldo
- Tom V
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Re: Duurste transfer ooit - Ronaldo
Wouter81 schreef:Hahahaha, pure madness:
Cristiano Ronaldo zal waarschijnlijk nooit worden weggekocht bij Real Madrid. In het contract van de Portugese voetbalvedette wordt namelijk een clausule opgenomen van maar liefst één miljard euro. Dat heeft Jorge Valdano, de manager van de Koninklijke, tegenover de Spaanse krant Marca bevestigd.
Overigens moet Ronaldo zelf nog altijd wel tot een persoonlijk akkoord met Real Madrid komen. Het eerste voorstel, dat hem tegen het einde van zijn contractduur een weeksalaris van 665.000 euro zou opleveren, vond hij te laag. Onlangs accepteerde Manchester United wel al het bod van 94 miljoen euro dat de Spaanse club in Engeland voor Ronaldo op tafel legde.
Kan nooit genoeg zijn natuurlijk.
Zou er ook een clausule in het contract worden opgenomen, dat janken bankzitten voor de volgende wedstrijd betekend? 8)
- Fernando
Inderdaad waanzin dit.
Ben trouwens ook totaal geen fan van die jankende portugees. Lang leve Boulahrouz!!! :twisted:
-
Tom
Want? Als anderen er lol aan beleven vind ik prima. Ik heb er geen last van.romo schreef:
Ik zal de dag prijzen dat deze zeepbel uiteenspat......................................
Vind alleen dat voetbalclubs voor de kosten moeten opdraaien van al die extra politie/ME die blijkbaar nodig is.
- Tom V
Ja vooralsnog stoppen gemeentes continue geld in een verliesgevende organisatie. Uitleg anyone?Tom schreef:Want? Als anderen er lol aan beleven vind ik prima. Ik heb er geen last van.romo schreef:
Ik zal de dag prijzen dat deze zeepbel uiteenspat......................................
Vind alleen dat voetbalclubs voor de kosten moeten opdraaien van al die extra politie/ME die blijkbaar nodig is.