Wat maakt nog indruk hierna ?
- Panda de Beer
Re: Wat maakt nog indruk hierna ?
Ik denk dat het antwoord niet in meer vermogen ligt, maar in meer rauwheid.
-
M3 CSL dusPanda de Beer schreef:Ik denk dat het antwoord niet in meer vermogen ligt, maar in meer rauwheid.

- GTRene
Tja wat maakt nog indruk hierna....

heb zitten denken, vele sites afgestroopt....dacht lichtgewicht en intensiviteit/beleving is erg belangrijk
ik hou jullie niet langer in spanning....
zoiets zou na men ritje in de M5 nog best indruk maken

Een beurt geven laat je dan niet meer uitbesteden
heb zitten denken, vele sites afgestroopt....dacht lichtgewicht en intensiviteit/beleving is erg belangrijk

ik hou jullie niet langer in spanning....
zoiets zou na men ritje in de M5 nog best indruk maken

Een beurt geven laat je dan niet meer uitbesteden

-

Rene in da house

- RVV
Tom schreef:Rico is BMW man en ik zie em niet snel iets anders dan dat kopen.
Oke Tom, maar dan ga je er weer van uit dat ik een opvolger zoek voor de M5. Dat zal tzt gewoon weer een BMW zijn. Maar dan heb ik geen moeite om een andere combi te kiezen, bv een Z4 M roadster en een 5 serie ernaast. Maar dat is allemaal van latere zorg. Op dit moment kan ik eigenlijk geen reden bedenken om de M5 weg te doen.
Ik denk dat ik echt onder de indruk zal zijn van bv een radical ofzo..
-
Nee snap ik, je hebt em nog maar pas. Zou niet goed zijn als je er nu al op uitgekeken wasRico schreef:Tom schreef:Rico is BMW man en ik zie em niet snel iets anders dan dat kopen.
Oke Tom, maar dan ga je er weer van uit dat ik een opvolger zoek voor de M5. Dat zal tzt gewoon weer een BMW zijn. Maar dan heb ik geen moeite om een andere combi te kiezen, bv een Z4 M roadster en een 5 serie ernaast. Maar dat is allemaal van latere zorg. Op dit moment kan ik eigenlijk geen reden bedenken om de M5 weg te doen.
Ik denk dat ik echt onder de indruk zal zijn van bv een radical ofzo..

- InjectTheVenom
Is het de bedoeling dat de M5 blijft en er een auto bij komt of wil je je wagenpark beperken tot 1 fun auto waar het hele gezin in mee moet kunnen? Anders ga je voor een Viper SRT-10 met Paxton compressor als je bij een V10 wil blijven 
Maar zoals enkele mensen hier al gezegd hebben, uiteindelijk raak je overal gewend aan.

Maar zoals enkele mensen hier al gezegd hebben, uiteindelijk raak je overal gewend aan.
-
InjectTheVenom schreef:Is het de bedoeling dat de M5 blijft en er een auto bij komt of wil je je wagenpark beperken tot 1 fun auto waar het hele gezin in mee moet kunnen?
Jij leest echt niet voordat je post he?

- Knot
Het is bij Rico wel lekker overzichtelijk natuurlijk, voordat je je post afgetypt hebt heeft ie alweer wat anders 

- RVV
-
Hoe het met de ncap sterren zit blijft een vraag:
- Dennis Cavallino
Knot schreef:Het is bij Rico wel lekker overzichtelijk natuurlijk, voordat je je post afgetypt hebt heeft ie alweer wat anders
Rico schreef:Het is bij Knot wel lekker overzichtelijk natuurlijk, voordat je je post afgetypt hebt heeft ie alweer wat anders afgetrapt
- Dennis Cavallino
(ff serieus) Wat heb je aan Ncap sterren als je voor je lol tegen een muur aan rijdt?allen schreef:
Hoe het met de ncap sterren zit blijft een vraag:

- DownforceJitse
Ravin ///M schreef:OMG die acceleratie

- MartijnGizmo
Rico, wat dacht je van een Seat Arosa 100pk? 

- Panda de Beer
Ik heb het al vaker gezegd, maar Rico kiest gewoon telkens té goede auto's 
Auto's die zo capabel zijn dat het lijkt alsof het allemaal weinig moeite kost. En dán wen je er juist snel aan, rij je te ongemerkt te hard, geeft het minder kick.
BTW. Even een andere vraag. Rico, je wéét toch dat je M5 2 standen heeft? De 300+pk valet service stand en de volle 507 pk stand? Even in iDrive zoeken of anders de M-sport knop indrukken...

Auto's die zo capabel zijn dat het lijkt alsof het allemaal weinig moeite kost. En dán wen je er juist snel aan, rij je te ongemerkt te hard, geeft het minder kick.
BTW. Even een andere vraag. Rico, je wéét toch dat je M5 2 standen heeft? De 300+pk valet service stand en de volle 507 pk stand? Even in iDrive zoeken of anders de M-sport knop indrukken...

- Ravin ///M
maar het klopt, als je een hele goeie auto koopt is de snelheidssensatie vaak minderRico schreef:...gisteren even wezen rijden met de M5, 507pk modus..
- Dennis Cavallino
Slechte banden willen al weleens schelen hoor... Dan zit Rico opeens peentjes te zweten.
Wat te denken van regen of sneeuw, of wisselende omstandigheden. 507 pk is dan too much, 2 handjes vol. Kick ass. Je moet dat soort dagen ook opzoeken vind ik. Autobahnsturmen kan iedere mongool, juist die vreemde weersomstandigheden op lege bochtige wegen maken van iedere auto een uitdaging. FWD, AWD, RWD, 100 pk, 1000 pk. Een overstekende kip kan je einde betekenen.
Dat is gaaf!
Wat te denken van regen of sneeuw, of wisselende omstandigheden. 507 pk is dan too much, 2 handjes vol. Kick ass. Je moet dat soort dagen ook opzoeken vind ik. Autobahnsturmen kan iedere mongool, juist die vreemde weersomstandigheden op lege bochtige wegen maken van iedere auto een uitdaging. FWD, AWD, RWD, 100 pk, 1000 pk. Een overstekende kip kan je einde betekenen.

-
Nou ja, je leven beëindigen vanwege een kip vind ik ook weer zowat.
275 km/u rijden in m'n huidige auto lijkt me ook op een rechte Autobahn aardig wat zweetdruppels te kunnen bezorgen. Het is maar goed dat ze dat niet haalt.
Gast in de Atom is dacht ik bevrijdt door de brandweer. Maar dat zal vast wel aan het niet meegevende huis gelegen hebben. Dit soort beelden laten mij altijd weer even beseffen dat spelen leuk is, maar dat je vooral niet moet overdrijven.

275 km/u rijden in m'n huidige auto lijkt me ook op een rechte Autobahn aardig wat zweetdruppels te kunnen bezorgen. Het is maar goed dat ze dat niet haalt.

Gast in de Atom is dacht ik bevrijdt door de brandweer. Maar dat zal vast wel aan het niet meegevende huis gelegen hebben. Dit soort beelden laten mij altijd weer even beseffen dat spelen leuk is, maar dat je vooral niet moet overdrijven.
-
Die 'valet service stand' was 400 pk, nietwaar?Panda de Beer schreef:BTW. Even een andere vraag. Rico, je wéét toch dat je M5 2 standen heeft? De 300+pk valet service stand en de volle 507 pk stand? Even in iDrive zoeken of anders de M-sport knop indrukken...
- stefan740
Oplossing is vrij simpel. Of je stript je M5 als hij te saai wordt, in en uitlaat ook nog even veranderen en je hebt een heel andere auto denk ik
Of de Z4M ESS edition, al eens met femme meegereden? Ben benieuwd hoe dat verschilt tov de M5 in beleving.

- Panda de Beer
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Rico de M5 nu al saai vind.
En mocht je em saai vinden, Rico, laat mij maar een stukje sturen. Ga lekker op de rechterstoel zitten en laat je entertainen!
Niet dat ik zo'n goede bestuurder ben. Juist niet, dat maakt het veel spannender, zeker als het je eigen auto is :banaan:
:shakeit:
En mocht je em saai vinden, Rico, laat mij maar een stukje sturen. Ga lekker op de rechterstoel zitten en laat je entertainen!
Niet dat ik zo'n goede bestuurder ben. Juist niet, dat maakt het veel spannender, zeker als het je eigen auto is :banaan:

- Macboy
Rico opent alweer een nieuwe draad
Dit is uiteraard de volgende stap:

730pk
(Nog groter en zwaarder en dus nog indrukwekkender)

730pk
(Nog groter en zwaarder en dus nog indrukwekkender)
Laatst gewijzigd door Macboy op 24 jun 2009, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Macboy schreef:Rico opent alweer een nieuwe draad![]()
730pk

-
Denk dat zo een Merc best wel indruk maakt idd.
Zowiezo alle (bi)turbo motor monsters.
Wat ik echt RETE indrukwekkend vind is de oude type S-klasse met 500 pk en 800 nm biturbo motor. Ding gaat gewoon van 0-100 in 4.4 seconden. Denk dat je met dat soort trekkracht aardig wat motorfietsen kan pesten. Damn niet normaal zeg.
En die Brabusjes zijn gewoon de overtreffende trap qua bizarheid, 1320 nm begrenst bij 1100 nm.... Denk dat je zulke wagens in gedachte moet hebben Rico, want ik denk dat die dingen echt een tandje harder naar de 300 kunnen gaan...
0-200 is gewoon in 10,5 seconden, 0-300 is 29,5 seconden. Gaatnergensmeerover.nl, me like

Ik vind deze tof, zou wel vet zijn als het mogelijk is icm de facelift E-klasse. Zelfde specs als wagen hierboven trouwens.
Zowiezo alle (bi)turbo motor monsters.
Wat ik echt RETE indrukwekkend vind is de oude type S-klasse met 500 pk en 800 nm biturbo motor. Ding gaat gewoon van 0-100 in 4.4 seconden. Denk dat je met dat soort trekkracht aardig wat motorfietsen kan pesten. Damn niet normaal zeg.
En die Brabusjes zijn gewoon de overtreffende trap qua bizarheid, 1320 nm begrenst bij 1100 nm.... Denk dat je zulke wagens in gedachte moet hebben Rico, want ik denk dat die dingen echt een tandje harder naar de 300 kunnen gaan...
0-200 is gewoon in 10,5 seconden, 0-300 is 29,5 seconden. Gaatnergensmeerover.nl, me like

Ik vind deze tof, zou wel vet zijn als het mogelijk is icm de facelift E-klasse. Zelfde specs als wagen hierboven trouwens.