Ga jij rijden dan met de M5? Je heb hier bochten hoor..Rico schreef:Ik zal wel in de weg rijdenHans GP schreef:Jesus.. lijkt wel een BMW dag donderdag![]()
Ik hoop dat ze niet teveel in de weg rijden...

Ga jij rijden dan met de M5? Je heb hier bochten hoor..Rico schreef:Ik zal wel in de weg rijdenHans GP schreef:Jesus.. lijkt wel een BMW dag donderdag![]()
Ik hoop dat ze niet teveel in de weg rijden...
gelijk heb je, lekker genieten op de baan met zo'n dikke M5Rico schreef:Bochten zijn eng
Waarom ga je niet met de saxo?GTRene schreef:gelijk heb je, lekker genieten op de baan met zo'n dikke M5Rico schreef:Bochten zijn eng![]()
als ik het lijstje zo zie met bekenden baal ik nog meer...moet eigenlijk niet meer in dit draadje kijken...maar doe het toch![]()
![]()
waarschijnlijk ook nog eens goed weer daar
Dat gaat vast goed komen. We zijn er weer met 2 man... (ik moet nodig mijn B-E halen)Rob Schouten schreef:Wil graag rondje met je meepeer schreef:Het wordt toch nog een lekker druk dagje denk ik, weer is goed en de slicks zitten er al onder
Een echte coureur, nu al excuses verzinnenRico schreef:Even voor de duidelijkheid, anders heb steeds van die opdringers die een M5 wel even even een lesje zullen leren, ik rij niet actief. Zie me maar als een rijdende baan marshall die de boel een beetje op de baan in de gaten houd. Ik rij met een oranje zwaailampje op het dak rond.
brand die in combinatie met met mijn alarmlichten dan is er iets aan de hand op de baan (ongeluk, of iemand zit in de grindbak, baanmarschalls afzetten, danwel ophalen) iedereen zal dan van het gas af moeten en rustig moeten rijden.
Dus Hans je hoeft geen "wedstrijdje" met me te doen, ik laat je netjes voorbij gaan
Was ik ook niet van plan Rico, ik ga lekker rijden net als alle andere.. ga niet racen! Er valt niks te winnen alleen maar te verliezen :!:Rico schreef:Even voor de duidelijkheid, anders heb steeds van die opdringers die een M5 wel even even een lesje zullen leren, ik rij niet actief. Zie me maar als een rijdende baan marshall die de boel een beetje op de baan in de gaten houd. Ik rij met een oranje zwaailampje op het dak rond.
brand die in combinatie met met mijn alarmlichten dan is er iets aan de hand op de baan (ongeluk, of iemand zit in de grindbak, baanmarschalls afzetten, danwel ophalen) iedereen zal dan van het gas af moeten en rustig moeten rijden.
Dus Hans je hoeft geen "wedstrijdje" met me te doen, ik laat je netjes voorbij gaan
Tom Westendorp schreef:Waarom ga je niet met de saxo?GTRene schreef:gelijk heb je, lekker genieten op de baan met zo'n dikke M5Rico schreef:Bochten zijn eng![]()
als ik het lijstje zo zie met bekenden baal ik nog meer...moet eigenlijk niet meer in dit draadje kijken...maar doe het toch![]()
![]()
Zo, aangepast.Metchu schreef:dat is inderdaad een hele goede! René, waarom ga je niet met de saxo? Rijden er verhoudingsgewijs minder BMW's rond.
Saxo gaat Vrijdag weer naar garage...jaja nog steeds vanwege de nwe schroefset...nwe dempers gekregen en die moeten eronder nu hopelijk goed gemonteerd en met bumpstop zodat ze heel blijven...was een lang drama en kon der dus niet echt mee rijden, en door vaak in en uitbouwen en zoeken waar de oplossing bij de garage is het uitlijnen ook weer verstoord...het stuur staat nu naar links maar hij trekt naar rechtsTom Westendorp schreef:Waarom ga je niet met de saxo?GTRene schreef:gelijk heb je, lekker genieten op de baan met zo'n dikke M5Rico schreef:Bochten zijn eng![]()
![]()
Ik ben alles behalve coureurLinc (Bas) schreef:Een echte coureur, nu al excuses verzinnenRico schreef:Even voor de duidelijkheid, anders heb steeds van die opdringers die een M5 wel even even een lesje zullen leren, ik rij niet actief. Zie me maar als een rijdende baan marshall die de boel een beetje op de baan in de gaten houd. Ik rij met een oranje zwaailampje op het dak rond.
Net LucoLinc (Bas) schreef:Een echte coureur, nu al excuses verzinnenRico schreef:Even voor de duidelijkheid, anders heb steeds van die opdringers die een M5 wel even even een lesje zullen leren, ik rij niet actief. Zie me maar als een rijdende baan marshall die de boel een beetje op de baan in de gaten houd. Ik rij met een oranje zwaailampje op het dak rond.
Drie kinderen en een vrouw?Rico schreef:Ik heb 4 uitlaatjes.. dus er kunnen 4 man tegelijk aan het gas in de pitbox
Toch met de M5 ipv met de compact naar Zandvoort?Rico schreef:Ik heb 4 uitlaatjes..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten