Downforce Hans schreef:OOOOOOOOO hadden julie daarvoor de adressen van een paar vriendinnen van me nodig
Pfff.....
Downforce Hans schreef:OOOOOOOOO hadden julie daarvoor de adressen van een paar vriendinnen van me nodig
Tja, daarom rijdt ie Z06 en geen GT2. Uurtarief van die juffrouwen tikt best aan met 3 avondjes per week......DownforceJitse schreef:Downforce Hans schreef:OOOOOOOOO hadden julie daarvoor de adressen van een paar vriendinnen van me nodig
Pfff.....
En zelfs gratis producten in de webshop.DownforceJan schreef:Belgie Autosportland nr.1.
Komend weekend weer gratis toegang.
Paddockkaart kost ter plaatse slechts 5 euro extra.
Gratis koffie bij Downforce.![]()
En gratis champagne van Laurens. :drinking:
Sorry als gratis te commercieel is.![]()
Ah, ik zie al waar ik komend weekend ben!DownforceJan schreef:Belgie Autosportland nr.1.
http://www.spa-francorchamps.be/gfx/Inv ... SER_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barend, je bent Van harte welkom!Barend schreef:Ah, ik zie al waar ik komend weekend ben!DownforceJan schreef:Belgie Autosportland nr.1.
http://www.spa-francorchamps.be/gfx/Inv ... SER_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom misschien als ik tijd heb ook weer ff helpen met opbouwen!
Ja, je vader en moeder is inderdaad een aantal.Eric H schreef:Boehoehoe.........zal er op Spa niet bijzijn......![]()
![]()
![]()
Ben namelijk de 29ste jarig en verwacht een aantal mensen gedurende het weekend......
Zal de verrichtingen natuurlijk nauwgezet blijven volgen
Is toch uniek! je verjaardag vieren op Spa! Wie wil dat nou niet?Eric H schreef:Boehoehoe.........zal er op Spa niet bijzijn......![]()
![]()
![]()
Ben namelijk de 29ste jarig en verwacht een aantal mensen gedurende het weekend......
Zal de verrichtingen natuurlijk nauwgezet blijven volgen
Dennis Cavallino schreef:Met gratis koffie voor al je vrienden en familie!
Klinkt goed!Laurens schreef:Qua geluid in ieder geval, en hoorde zelfs iets over vlammen![]()
DownforceJan schreef:Dit is er een met standaard uitlaat, fotoshopwerk Luuk
Luuk schreef:Haha, ik visualiseerde het maar vast.
Prins Claus † schreef:Kwam de JR crew en materieel tegen bij een tankstation voor de grens met België. Had ik wat troep in de vaten BP Ultimate moeten gooien, die ze daar aan het tanken waren??![]()
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
P.s., Phone pics, tegen de zon in, zuigen big time!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten