Zal hem morgen nog is bellenLaurens schreef:Kan je die Evo niet ff lenen

Zal hem morgen nog is bellenLaurens schreef:Kan je die Evo niet ff lenen
kan ik een rondje meerijden met je? Wil zandvoort in een mx-5 met dubbel mijn vermogen wel eens belevenL@urens schreef:Is er een geluidslimiet? En hoe streng is die? Ik maak 95.6 db(A) op Zolder... heb inmiddels een db-killer maar rij liever zonder.
Ja, _GEHEEL_ op eigen risico mag je je in het stoeltje naast me wurmenOscar29 schreef:kan ik een rondje meerijden met je? Wil zandvoort in een mx-5 met dubbel mijn vermogen wel eens belevenL@urens schreef:Is er een geluidslimiet? En hoe streng is die? Ik maak 95.6 db(A) op Zolder... heb inmiddels een db-killer maar rij liever zonder.
mooie lijstRoel SpeedCars schreef:En de lijst in de startpost is weer helemaal up to date, al met al toch nog een redelijk aantal en wie weet nog een paar last minute aanmeldingen
Gr. Roel.
Uiteraard AikoAiko schreef:Die bestelbus die er tussen staat, dat is er toch wel 1 met PVDA reclame, neem ik aan
Hmm, rijden jullie die zelf de grindbak in... of... ?Roel SpeedCars schreef:Uiteraard AikoAiko schreef:Die bestelbus die er tussen staat, dat is er toch wel 1 met PVDA reclame, neem ik aan
Wat is het probleem met mijn bus?L@urens schreef: Hmm, rijden jullie die zelf de grindbak in... of... ?
Hehe....als ik eenmaal op de baan zit....knappe vent die me dan nog naar de kant/pits weet te krijgenTom V schreef:Ik ben er ook bij, jeuj. :shakeit: Met de e30.
@ Eric H, ik denk dat ik ook wel weet waarom, hoeveel rondjes mag je rijden? 8)
Denk ook dat het wel in die volgorde gaat gebeuren hoor Peter.......Peter Tunissen schreef:Totdat zijn instructeur ziek, zwak, misselijk of bang is......![]()
Hehe, dan zou je eens met mijn vrouw mee moeten rijden.......die weet hoe dat moet.Peter Tunissen schreef:Fail Eric.![]()
Mijn uitdaging is het om er voor te zorgen dat je daarna tot na 13:00 met een groen gezicht boven een toiletpot hangt....![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten