Mod........wat vinden jullie ervan?
-
Mod........wat vinden jullie ervan?
K ben zelf absoluut tegen sjonnie modificaties aan mijn voertuig maar dit vond ik wel iets wat kon zeg maar.
[img:1024:768]http://img208.imageshack.us/img208/1864 ... 103rw2.jpg[/img]
Zoiets is nergens te koop maar men maakt het zelf zeg maar.
Heb ze van een forum lid elders overgenomen.
Maar goed wat vinden jullie?
[img:1024:768]http://img208.imageshack.us/img208/1864 ... 103rw2.jpg[/img]
Zoiets is nergens te koop maar men maakt het zelf zeg maar.
Heb ze van een forum lid elders overgenomen.
Maar goed wat vinden jullie?
-
kappen zjin niet van volcarbon maar dan kosten ze 500 euro......
Als ze erop zitten zie je dat verschil niet.
Het is echt heel mooi gedaan,.......anders moet ik ze lekker niet op mijn auto hebben,dat snap je toch wel dacht ik.
Je hebt namelijk ook te maken met de aansluitingen van de spiegels in de kap zelf,die krijg je niet voor elkaar als je het van carbon maakt...
zie je het al voor je,scheve speigels op je auto.....
Als ze erop zitten zie je dat verschil niet.
Het is echt heel mooi gedaan,.......anders moet ik ze lekker niet op mijn auto hebben,dat snap je toch wel dacht ik.
Je hebt namelijk ook te maken met de aansluitingen van de spiegels in de kap zelf,die krijg je niet voor elkaar als je het van carbon maakt...
zie je het al voor je,scheve speigels op je auto.....
- Hielke
- Maik
-
Op een originele RS4 horen originele Aluminium spiegel "kappen", en niet een of ander rolletje kastpapier-plakfolie.
Hielke wat zijn die andere 389 kilo aan on-nuttige accecoires dan?
En waneer is iets nep of echt? Carbon is carbon, en plastic is plastic, toch?
Welke opties geeft het nog ? Carbon op plastic geplakt?
Overigens is de kans op gewichtafname groter met sporten dan met plakfolie.
[img:1600:1200]http://www.supercarnews.com/images/Audi ... B5-016.jpg[/img]
Hielke wat zijn die andere 389 kilo aan on-nuttige accecoires dan?
En waneer is iets nep of echt? Carbon is carbon, en plastic is plastic, toch?
Welke opties geeft het nog ? Carbon op plastic geplakt?
Overigens is de kans op gewichtafname groter met sporten dan met plakfolie.
[img:1600:1200]http://www.supercarnews.com/images/Audi ... B5-016.jpg[/img]
- Maik
Iets volledig uit carbon wat daardoor lichter wordt is functioneel, iets overplakken met carbon waardoor het juist zwaarder wordt is nep.
Het is zo simpel allemaal...
En dat je 300+kilo uit een RS4 kan slopen omdat het geen "racefunctie" heeft is misschien iets overdreven, of misschien ook weer niet. Een italiaan heeft eens alles uit een speedster gesloopt wat hij maar kon, wat geen waarde voor het circuit had, en op een auto van 800 en een beetje kg kreeg hij er toch nog meer dan 60kg uitgesloopt
Het is zo simpel allemaal...
En dat je 300+kilo uit een RS4 kan slopen omdat het geen "racefunctie" heeft is misschien iets overdreven, of misschien ook weer niet. Een italiaan heeft eens alles uit een speedster gesloopt wat hij maar kon, wat geen waarde voor het circuit had, en op een auto van 800 en een beetje kg kreeg hij er toch nog meer dan 60kg uitgesloopt

-
Nou ja zo zit het eigenlijk wel,het is een originele kap die overtrokken is met echt carbon....Maik schreef:Wacht ff Marc, hoe zit het nou. Het carbon is echt, dat kan je goed zien. Maar als je de binnenkant zou zien, zie je daar dan ook carbon of zit daar de originele kap nog? Dan ziet het er niet nep uit, maar IS het wel natuurlijk!
Maar dat moest ook wel want anders kan je de spiegel en zijn ophangsysteempje niet meer monteren in de kap.(dr zitten bevestigingspunten in de kap)
Maar nu is het ook zo dat de lijsten die in mij auto zitten als decoratie exact hetzelfde zijn opgebouwd.....en dat is af-fabriek.
@Rebel,
Je hebt gelijk dat er op een RS aluminium spiegelkappen horen maar die heeft echt iedereen al....
Vandaar dat ik deze mod überhaupt al overwoog...
-
-
De aluminium spiegels (bij de B5 waren ze nog echt van alu...op de huidige zijn ze van plastic...) waren destijds inderdaad standaard op de RS4 en S4,maar er was een optie dat je de spiegels in kleur kon bestellen.
Maar omdat mijn auto ook het black optic pakket(dakrails en raamomlijsting) heeft smoelt dat beter.
BTW vanmiddag monteer ik ze,kijken f het staat.
Maar omdat mijn auto ook het black optic pakket(dakrails en raamomlijsting) heeft smoelt dat beter.
BTW vanmiddag monteer ik ze,kijken f het staat.