Gisteren weer het eea meegemaakt
Pa moest zijn nieuwe leaseauto ophalen bij de leverende dealer, was in dit geval drogenbos nabij Brussel volgens mij zo een beetje de grootste van de omgeving. Glazenpaleis met alle modellen mercedes.
Wij hadden om 14:30 een afspraak om de auto op te halen, dus netjes om 14:30 bij de receptie gemeld dat we er waren. Paar minuten later komt er een dame ons halen voor de papier kraam, kom maar mee naar mijn kantoor. Eenmaal daar niets een koffie aangeboden gekregen, maar ala pa dacht ok zometeen dit afwerken en dan uitleg over de auto en weg.
Zij papierkraam geregeld, optie lijst gecontroleerd met de bestelling van de leasemij en alles was in orde. Zegt ze ik zal de spullen bij mijn collega neerleggen, die zal U zo ophalen en de auto uitleggen maar in de tussentijd kunt u daarbuiten zitten en oh ja de koffieautomaat is bij de ingang als u koffie lust
Dus wij koffiehalen, komen er gewoon wegwerpbekers uit. Tja je verwacht voor een premiumbrand toch beter. Intussen was het al bijna 15:00 en niemand te bekennen voor de aflevering, mensen liepen door de showrooms maar geen verkoper of receptionist die ze aansprak ook al waren ze duidelijk geinteresseerd. Gok dat het zo een 5 verschillende potentiele klanten waren die zo naar buiten liepen.
Inmiddels was het 15:15 en pa zegt als het nog langer duurt rijden we weer naar huis

Uiteindelijk komt om 15:30 iemand aanzetten van ja ik moet u auto afleveren, pa zegt ik had om 14:30 een afspraak, ja meneer ik ben vandaag alleen door ziektes. Zegt pa terug en die verkopers die daar achter zijn bureau zitten niets te doen

Nee die doen geen afleveringen. Dus wij naar de auto toe wil die heel veel gaan uitleggen, zegt pa hoe werkt de navigatie en de airco, daar heb ik voorlopig genoeg aan want ik heb nog meer afspraken vandaag.
Uiteindelijk om 16:00 naar huis gereden door de files rondom brussel en antwerpen en onderweg gespeeld met de instellingen, zei tegen pa, gaan we zondag wel even een paar uur zitten om alles in te stellen.
Conclusie; Snap wel waarom zulke premium dealers niets verkopen met zo een service

Maar zijn nieuwe E-klasse bevalt hem uitstekend, wereld van verschil met zijn vorige C en de E-klasse van de oude generatie.