Hoe zit het dan met die urine test?Nandor schreef:PS
Die Beverwijk wedstrijden zijn ook drukbezocht door gebruikers. Naturel m'n ass. Zondag weer
62 and still going strong
- RobS
Re: 62 and still going strong
-
naturel!

Urinetests? Nog nooit gezien!
- RobS
De keren dat Bart aan wedstrijden in Beverwijk mee deed moest er urine ingeleverd worden, voor het onderzoek moest je wel zelf betalen. Zal 'm eens vragen hoe het precies zit.Nandor schreef:naturel!
-
Ok,
opmerkingen zijn overigens geen kritiek! Super dat je daar al staat. Goedbedoeld advies
opmerkingen zijn overigens geen kritiek! Super dat je daar al staat. Goedbedoeld advies

- RobS
Begrijp ik uiteraard!Nandor schreef:Ok,
Als mensen de foto op de vorige pagina te schokkend vinden dan haal ik 'm weg.
- Michel P
De foto's (bodybuilding) zijn van na het ongelijk? Indien ja, RESPECTRob Schouten schreef:Begrijp ik uiteraard!Nandor schreef:Ok,
Als mensen de foto op de vorige pagina te schokkend vinden dan haal ik 'm weg.

Michel
- RobS
De foto's zijn inderdaad van na het ongeluk, hij was voor het ongeluk ook al met bodybuilding bezig en dat heeft 'm gered (fysieke toestand op moment van ongeluk) aldus de artsen, anders was hij nooit meer wakker geworden.Michel P schreef:De foto's (bodybuilding) zijn van na het ongelijk? Indien ja, RESPECTRob Schouten schreef:Begrijp ik uiteraard!Nandor schreef:Ok,
Als mensen de foto op de vorige pagina te schokkend vinden dan haal ik 'm weg.![]()
Michel
- Michel P
Echt TOP Rob!
Michel
Michel
-
100%
Romo vind je ervan?
Romo vind je ervan?
- RobS
Ik denk dat ik een bril nodig hebNandor schreef:100%
Romo vind je ervan?

-
Stallone zal wel goede bronnen hebben of vlakbij Mexico wonen
Rob : broer van je ziet er ook natural uit. Absoluut niet slecht en veel respect voor het harde werken.
Blijft een mooie sport en een verslaving
Heb op jonge leeftijd een vervelend ongeval gehad en daardoor ben ik gestopt met voorbereiding op wedstrijd (junioren)
Als je goede bouw hebt kom je ver, maar als ik het ongeval niet had gehad , had ik ook verder gemoeten om uberhaupt op te vallen op het podium ( 1,90 met 104kg en toen 7%) in voorbereiding was niet genoeg.
Heb nog wat jaren gesukkeld met operaties en trainen en ben het nu aan het proberen op te pakken weer.
Prachtige sport, verslavend, maar ik ga niet meer streng dieeten en dergelijke. Gewoon trainen wanneer ik zin heb en eens kijken of ik over een tijdje weer netjes 6x 200+ kg kan squatten en deadliften. I love it
Wedstrijden hebben mij sindsdien nooit meer geboeid overigens.

Rob : broer van je ziet er ook natural uit. Absoluut niet slecht en veel respect voor het harde werken.
Blijft een mooie sport en een verslaving

Heb op jonge leeftijd een vervelend ongeval gehad en daardoor ben ik gestopt met voorbereiding op wedstrijd (junioren)
Als je goede bouw hebt kom je ver, maar als ik het ongeval niet had gehad , had ik ook verder gemoeten om uberhaupt op te vallen op het podium ( 1,90 met 104kg en toen 7%) in voorbereiding was niet genoeg.
Heb nog wat jaren gesukkeld met operaties en trainen en ben het nu aan het proberen op te pakken weer.
Prachtige sport, verslavend, maar ik ga niet meer streng dieeten en dergelijke. Gewoon trainen wanneer ik zin heb en eens kijken of ik over een tijdje weer netjes 6x 200+ kg kan squatten en deadliften. I love it

Wedstrijden hebben mij sindsdien nooit meer geboeid overigens.
-
Nou ik ben er wel uit.
Gister was er een wedstrijd in Beverwijk, 6 juni het WK in Den Haag.
F*** het maar ik ga passen voor wedstrijden. Doel is nog steeds zo huge mogelijk (naturel) maar dat hele dieten, string in je ass en vooral het luisteren naar de jury zie ik echt niet zitten. Kan volgende week weer anders zijn maar er is zoveel meer in het leven
Tot zover de ontdekking van de avond
XXXjes
F*** het maar ik ga passen voor wedstrijden. Doel is nog steeds zo huge mogelijk (naturel) maar dat hele dieten, string in je ass en vooral het luisteren naar de jury zie ik echt niet zitten. Kan volgende week weer anders zijn maar er is zoveel meer in het leven

XXXjes
- Max V
Ik hoorde gisteren dat ze een dopingcontrole wilde doen bij een bodybuilding wedstrijd.
Kwamen de controleurs bij de wedstrijd aan, waren alle deelnemers al gevlucht...
Hoezo, er zitten ook schone deelnemers bij?
Kwamen de controleurs bij de wedstrijd aan, waren alle deelnemers al gevlucht...

- GTRene
kloptMaximus schreef:Ik hoorde gisteren dat ze een dopingcontrole wilde doen bij een bodybuilding wedstrijd.

Bodybuilders vluchten bij dopingcontrole
Het Belgisch kampioenschap bodybuilding in Vlissingen is niet doorgegaan. De oorzaak was een dopingcontrole.
BODYBUILDERS VLUCHTEN BIJ DOPINGCONTROLE
Foto
Onaangename onderbreking
De deelnemers waren net bezig om zich te wegen om ingedeeld te worden in gewichtsklassen, maar toen ze de dopingartsen van de Vlaamse Gemeenschap zagen binnenkomen, renden ze massaal de zaal uit.
Eigenlijk twintig deelnemers
Aan het kampioenschap zouden eigenlijk 20 deelnemers meedoen. Volgens dokter Hans Cooman, dopingarts van de Vlaamse Gemeenschap, zetten ze het allemaal op een lopen toen de controleurs het theater Arsenaal binnenkwamen, waar het kampioenschap zou plaatsvinden.
Afgeblazen
Het gevolg was dat er uiteindelijk geen enkele deelnemer meer over was en dat het hele kampioenschap moest worden afgeblazen. "U kunt zich voorstellen dat de organisatie niet bepaald stond te juichen", aldus de dopingarts.
Sterk verhaal
Op verzoek van de artsen is de deelnemerslijst wel overhandigd. Die zal bij het rapport gevoegd worden. Volgens Cooman zal daarin ook staan 'dat ik het nog nooit zo straf heb meegemaakt'. Of de deelnemers alsnog worden getest, zal de dopingcomissie moeten bepalen, maar Cooman verwacht dat dit verhaal nog wel een staartje krijgt.
© RTL Nieuws.nl
-
Dat las ik vanmorgen ook in de krant idd. haha moest meteen aan dit topic denken 

- Max V
Dit is ook zo mooi...Het Belgisch kampioenschap bodybuilding in Vlissingen

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nou.......................
QED
QED
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL inderdaad.romo schreef:Nou.......................
QED
- Max V
Ze zullen niet naar huis gerend zijn omdat ze moesten eten, toch?romo schreef:Nou.......................
QED
-
Gossie wat een humor.
- RobS
Nandor, dit wist je toch allemaal al neem ik aan? Voor mij is het iig niets nieuws..?Nandor schreef:Nou ik ben er wel uit.
F*** het maar ik ga passen voor wedstrijden. Doel is nog steeds zo huge mogelijk (naturel) maar dat hele dieten, string in je ass en vooral het luisteren naar de jury zie ik echt niet zitten. Kan volgende week weer anders zijn maar er is zoveel meer in het levenTot zover de ontdekking van de avond
![]()
XXXjes
-
Nee zeker niet maar ik heb er gewoon behoorlijk wat issues mee als ik alleen al "front double biceps" hoor. Niet dat ik niet wil doen maar als iemand anders het aangeeft gaat er bij mij iets fout
. Overigens vind ik het amateuristisch gedoe bij veel wedstrijden ook geen plus.
Ik kijk de komende tijd nog wel even. Ik geniet nog elke seconde in de gym en dat is voor mij het belangrijkste!

Ik kijk de komende tijd nog wel even. Ik geniet nog elke seconde in de gym en dat is voor mij het belangrijkste!
-
veel kwalijker, jij komt naar Beverwijk en belt niet eens even 

-
Ik ben niet geweest maat. Anders had ik echt wel gebeld.
Wel een leuke dame uit Beverwijk leren kennen trouwens
Wel een leuke dame uit Beverwijk leren kennen trouwens

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
108 Teletekst vr 19 jun
Zorg Bussemaker over doping fitness
` Staatssecretaris Bussemaker maakt
zich zorgen over het gebruik van zware
dopingmiddelen in fitnesscentra.Ze wil
de doping terugdringen,maar ze noemt
het probleem "niet onbeheersbaar".
Eén op de twintig sporters gebruikt
stimulerende middelen om extra vet te
verliezen.Eén op de honderd bezoekers
van sportscholen slikt spieropbouwers,
zoals insuline,groeihormonen of anabole
steroïden.Dat blijkt uit onderzoek van
TNO en de Universiteit Utrecht.
In Nederland doen zo'n twee miljoen
mensen aan fitness.Het overgrote deel
voelt zich gezond tot zeer gezond,zowel
fysiek als mentaal.
Lijkt me een conservatieve schatting.....................
Zorg Bussemaker over doping fitness
` Staatssecretaris Bussemaker maakt
zich zorgen over het gebruik van zware
dopingmiddelen in fitnesscentra.Ze wil
de doping terugdringen,maar ze noemt
het probleem "niet onbeheersbaar".
Eén op de twintig sporters gebruikt
stimulerende middelen om extra vet te
verliezen.Eén op de honderd bezoekers
van sportscholen slikt spieropbouwers,
zoals insuline,groeihormonen of anabole
steroïden.Dat blijkt uit onderzoek van
TNO en de Universiteit Utrecht.
In Nederland doen zo'n twee miljoen
mensen aan fitness.Het overgrote deel
voelt zich gezond tot zeer gezond,zowel
fysiek als mentaal.
Lijkt me een conservatieve schatting.....................