Carlos Pardo R.I.P [VIDEO CRASH]
Carlos Pardo R.I.P [VIDEO CRASH]
bij mij niet bekend maar tering...... gewoon 100% kansloos dit.
RIP
[streetfire]http://videos.streetfire.net/video/NASC ... 689547.htm[/streetfire]
RIP
[streetfire]http://videos.streetfire.net/video/NASC ... 689547.htm[/streetfire]
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Carlos Pardo R.I.P [VIDEO CRASH]
Ja, ik had de crash eergisteren al gezien. Is echt niet normaal. Volledig kansloos die man. Echt heel erg sneu!!
PFFFFFFFF ben benieuwd hoe die andere coureur zich gevoeld heeft naderhand, hij gaf hem een behoorlijk tikje.
Maar hoe kan je als organisatie een afzetting zo neerzetten, zeker bij Nascar?
Die kooi is ook helemaal verfrommeld zeg.
Maar hoe kan je als organisatie een afzetting zo neerzetten, zeker bij Nascar?
Die kooi is ook helemaal verfrommeld zeg.
-
Wat mij betreft kan die andere coureur achter slot en grendel.. Dit is gewoon moord...
RIP

RIP
-
Ik denk dat die kerel die dat tikje gaf een best schuldgevoel eraan zal overhouden..
Doet me denken aan de crash van Craig Moore (1999), dat was ook al een flinke klap..
Ironische is dat hij de dag ervoor een scooterongeluk had en daarvan opgelapt werd..
Maargoed, die Carlos..die auto.. blijft niks van over lijkt het!
Doet me denken aan de crash van Craig Moore (1999), dat was ook al een flinke klap..
Ironische is dat hij de dag ervoor een scooterongeluk had en daarvan opgelapt werd..
Maargoed, die Carlos..die auto.. blijft niks van over lijkt het!
-
WTF doet die muur daar?
N.
N.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Pfff, zie die spullen de lucht in vliegen. Hij heeft vast niets gevoeld... 

- Niels
- Auto: Prius+
Altijd handig zo'n muur haaks op de rij richting
Notabene een circuit man
De "veroorzakende" coureur slaapt vast slecht momenteel..

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Was dus de ingang van de pits, tragisch ongeluk...NASCAR MEXICO driver Carlos Pardo was leading the race on the 97th lap when his car was nudged by a competitor from behind and slid sideways into a wall at the entrance to the pit lane at about 120 mph Sunday. The car disintegrated as a result of the impact.
Pardo was removed from the wreckage and sent by helicopter to a hospital. The NASCAR Mexico Web site reported that he died 45 minutes later.
Pardo was later declared winner of the race in Pueblo, east of Mexico City.
Ben
- Mark Nauta
Erg overtrokken reactie in mijn ogen.Ernst Jan Dekker schreef:Wat mij betreft kan die andere coureur achter slot en grendel.. Dit is gewoon moord...![]()
![]()
RIP
Het is een onschuldig tikje dat 100x per race wordt gegeven en helaas hier nu erg slecht uit pakt (understatement). Precies op de muur
van de pitlane entry....pfff.....
Als je ook ziet, van 120mph naar 0 in enkele centimeters. Niet te geloven!!
Dat hij 45 minuten later pas is overleden is denk ik gewoon een formaliteit. Je kunt mij niet vertellen dat hij niet op slag dood was en dat
hij nog leefde toen hij in de ambulance ging. Beetje hetzelfde verhaal als met Ayrton Senna destijds.
Ookal heeft hij er weinig aan, vind het wel een mooi gebaar dat hij postuum is uitgeroepen tot winnaar van de race.
Ik vind het onbegrijpelijk dat een ingang van een pits zo gemaakt wordt, een misstap van de organisatie naar mijn idee, jammer genoeg heeft Pardo daar niks meer aan.
Ik vind het een Kippenvel filmpje en je moet er maar niet te vaak bij stilstaan.
Ik vind het een Kippenvel filmpje en je moet er maar niet te vaak bij stilstaan.
- Mark Nauta
Denk even aan hoe het er bij CPZ uit ziet. Dat is niet heel erg veel anders hoor. Ook daar ben je gewoon zwaar de klos als je een dergelijke tik zou krijgen.luco hornsveld schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat een ingang van een pits zo gemaakt wordt, een misstap van de organisatie naar mijn idee, jammer genoeg heeft Pardo daar niks meer aan.
Heb je helemaal gelijk in, alleen met oval racen zijn de risico's van dergelijke tikjes veel groter en zou je daar anders mee om moeten gaan?Mark Nauta schreef:Denk even aan hoe het er bij CPZ uit ziet. Dat is niet heel erg veel anders hoor. Ook daar ben je gewoon zwaar de klos als je een dergelijke tik zou krijgen.luco hornsveld schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat een ingang van een pits zo gemaakt wordt, een misstap van de organisatie naar mijn idee, jammer genoeg heeft Pardo daar niks meer aan.
-
Tja, die ingang moet er ergens zijn. Kan niet verzinnen hoe het anders moet. Dit is gewoon een onfortuinlijk momentje helaas.
-
Waterbakken, lijkt me niet zo moeilijk. Risico verkleinen, dit is gewoon niet nadenken, I'm sorry!
-
Hoeveel waterbakken wil je hebben? Volgens mij stonden die er al?
-
waterbakken van beton ja!
Op valkenswaard (geloof ik) hebben ze allemaal waterbakken, is vast een plaatje van te vinden. Het is allemaal een koe in z'n gat kijken maar fucking hell dat niemand even twee keer nadenkt daar........
Op valkenswaard (geloof ik) hebben ze allemaal waterbakken, is vast een plaatje van te vinden. Het is allemaal een koe in z'n gat kijken maar fucking hell dat niemand even twee keer nadenkt daar........
- Bert ///M3
Klopt, ze hadden daar ook waterbakken staan maar dat helpt maar even en daarna ook niet meer.
Die muur staat er om het volk in de pits te berschermen tegen zulke grappen.
Die muur staat er om het volk in de pits te berschermen tegen zulke grappen.
-
" Que accidente..el de Carlos Pardo ! " Damn right

- Arthur
- Auto: Nr.51
Water is overigens ook erg hard bij zulk soort klappers... 

-
Zoiets is gewoon puur pech hebben. Als dat tikje twee seconden eerder was geweest, of als hij naar buiten was geslingerd (bovenzijde baan), of als hij de pits in was geschoven met 120 mph...
Alleen met een kombaan rij je gewoon wat harder gemiddeld als bij het opkomen dan bij het opkomen bij Zandvoort?
Alleen met een kombaan rij je gewoon wat harder gemiddeld als bij het opkomen dan bij het opkomen bij Zandvoort?
- Laurens
Op zandvoort is de pitgang ongeveer bij de 5e startrij, dus bij een staande start is de snelheid nog helemaal niet zo hoog, bij een rollende al iets meer, maar dan nog is er al een flink deel van het veld voorbij...
Veel circuits (Assen, Spa, Zolder) is de pitmuur zo aangelegd dat je met de start onmogelijk op zo'n "punt" kan rijden...
Veel circuits (Assen, Spa, Zolder) is de pitmuur zo aangelegd dat je met de start onmogelijk op zo'n "punt" kan rijden...
- Mark Nauta
Dat is inderdaad het gevaar niet. Je moet het dan ook in een andere situatie bekijken. Voorbeeld:Laurens schreef:Op zandvoort is de pitgang ongeveer bij de 5e startrij, dus bij een staande start is de snelheid nog helemaal niet zo hoog, bij een rollende al iets meer, maar dan nog is er al een flink deel van het veld voorbij...
2 auto's komen beide full speed de Luyendijk uit en de 2e auto duikt meteen naar rechts omdat hij net wat meer snelheid de bocht uit mee neemt. De voorste verdedigd een beetje zijn lijn, en raakt daarbij net de voorkant van de achterste auto. Tikt zelf opzij, komt schuin op de baan en knalt met een enorme klapper op de ingang van de pitlane......do the math!
- Macboy
Jezus wat een klap ... ongeluk is gewoon pech, meer niet natuurlijk, overtrokken reacties weer.
Maar die klap
Maar die klap

- elogiov6
Pfff enorme klap, kan er ook niet te lang naar kijken.... hoop dat filmpje nooit meer te zien.........