Super mooi, vandaag geslaagd voor mn praktijkexamen! Ging lekker, geen fouten, kon niet beter! 8)
Helaas kan ik 'm rijbewijs pas volgende week woensdag ophalen , vanwege 't nieuwe formaat en alles wat daarbij komt kijken. Behalve als het een beetje meezit, dan kan ik 'm eerder ophalen. Even afwachten dus..
Gefeliciteerd man!
ook al een auto op het oog? of voorlopig je ouders lief aankijken?
Verder RUK man dat je je rijbewijs niet meer kan ophalen.
Ik zou echt balen.. dat is juist het mooiste... je rijbewijs halen en dan gelijk naar het gemeentehuis!! Gevoel van ophalen is gewoon kicke.
Mijne is vorige week gestolen en mijn hoop dat de politie hem nog vindt is inmiddels verbleekt, dus ik mag ook op voor een nieuwe.. Veel gezeik met de foto's? Of is dat alleen bij paspoort?
Het wordt voorlopige nog effe mn ouders lief aankijken . En het is inderdaad flink balen, zwaar kut gewoon. Maar er zit niks anders op, dan maar effe wachten.
En je moet inderdaad een pasfoto hebben waarop je niet lacht, hetzelfde zoals bij een nieuw paspoort dus.
Vandaag kon ik dan eindelijk m'n rijbewijs ophalen, gelijk maar een stukkie gereden en dat ging wel goed. Koppeling/gas was effe wennen want ik lesde in een diesel en m'n ouders rijden benzine. Rijden zonder een instructeur die constant naast je zit is ook stukken beter . Morgen weer, want de tank is nog niet leeg .
Oh en, op z'n Knot's bij de gemeente wegvegen zat er helaas niet in .