Nieuw bij Drivingfun
- John1982
Nieuw bij Drivingfun
Hallo allemaal. Mijn naam is John Beumer en na het meedoen aan 2 toertochten door jullie georganiseerd, leek het me hoog tijd om me aan te melden op dit forum. De eerste toertocht was die in maart of april in Groningen en de tweede was vorige week zondag in de Achterhoek. Door een goede vriend van me, ook bekend op dit forum (Gerdinand Kolkman) ben ik bekend met jullie geworden. Geweldig om te zien hoe een club autogekken (in positieve zin van het woord) elkaar heeft gevonden.
Dagelijk beweeg ik me voort in een beige/ grijs/ groen-achtige Alfa 147 2.0 T.S.. Sommigen van jullie zullen me vast wel gezien hebben tijdens de 2 bovengenoemde tochten als de "volg-auto" van die ene, blauwe Mazda MX-5. Anyway, jullie weten nu een beetje wie de nieuweling op dit forum is en ik zeg dan ook bij deze: graag tot ziens, lezens of horens!
John.
Dagelijk beweeg ik me voort in een beige/ grijs/ groen-achtige Alfa 147 2.0 T.S.. Sommigen van jullie zullen me vast wel gezien hebben tijdens de 2 bovengenoemde tochten als de "volg-auto" van die ene, blauwe Mazda MX-5. Anyway, jullie weten nu een beetje wie de nieuweling op dit forum is en ik zeg dan ook bij deze: graag tot ziens, lezens of horens!
John.
- RJay
Re: Nieuw bij Drivingfun
Welkom op DF, leuk om te zien dat mensen er toch inrollen door de meetings 

-
Welkom John!
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Welkom Beumer
. Niet aanmelden was ook niet langer een optie
.
Bewijs (john's hok):

Bewijs (john's hok):
- Kasteel
Welkom John, op naar de Impreza
.

- frank de jonge
Welkom!!!!!!!!!!!
- Tim R
Welkom. Impreza virus moet nu ook al besmettelijk worden KasteeL? :banaan:
- John1982
@ KasteeL: helaas is de Scooby hem niet geworden. Ding is enorm snel, maar ik heb er verder totaal geen gevoel bij. Begin steeds meer te neigen naar "trouw aan eigen merk". Blijkbaar toch zwaarder besmet met het Alfa- virus dan gedacht... 

- RVV
Welkom op het forum 

- Joop
Leuk dat je je aangemeld hebt. Ben alleen even het gezicht bij de persoon/auto kwijt...; moet eerlijk zeggen dat ik bij de Achterhoekrit ook nog flink wat nieuwe gezichten gezien heb.
- Snipe
Oh, was jij dat. Die Alfa in mijn binnenspiegel kwam me al niet echt bekend voor...