Dutch GT4 pinksterraces

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Luco

Re: Dutch GT4 pinksterraces

Bericht door Luco » 15 jun 2009, 21:31

NickC schreef:Luco je hebt gelijk.

Ik ben idd de gene met wie je geen discussie kan voeren. :)

Overigens bedoelde ik het helemaal niet denigrerend richting jou.

Ik bedoelde daarmee dat een "grote tent" en die "poeha" voor veel rijders voor extra budget zorgt. Dat hoort er nou eenmaal bij.

Je hebt weer gelijk. Ik denk dat het verstandiger is als ik niets meer post :)

Succes met de discussie.

Ok dan is het goed :mrgreen: :beer:
Je hebt trouwens gelijk dat je het goed doet als je er zelf niks in stopt.
Dat had ik ook voor elkaar, alleen ben ik wat naief geweest en teveel mensen op hun woord geloofd.
Dan verdedig je deze mensen ook nog omdat je van het goede van de mens uitgaat.
Later kom je erachter dat deze mensen je laten vallen als een baksteen en je het liefst nog een paar trappen nageven ook.
Maar goed dat is weer een leermoment.
Volgend jaar probeer ik kostenloos (prive dan) weer DSC te rijden.
Gaat dat niet lukken gaan we gewoon weer DNRT rijden. :thumbup:
Des te hoger de klasse des te linker de deelnemrs cq teams

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 jun 2009, 21:34

@nic
Haal eerst de balk uit je eigen oog en dan de splinter bij een ander......

Puikje van de zalm...........was da? bedoel je misschien het neusje?
Ik zag volgens mij ook nog ergens een punt die je vergeten was.
Begin dus niet opeens de wijsneus uit te hangen met je taalles.

allen

Bericht door allen » 15 jun 2009, 21:38

Hans, er staat ergens 'kan' in plaats van 'kunt' in zijn zinnen.

De rekening volgt. :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 16 jun 2009, 00:01

Nick.. ik word een beetje simpel van snotjochies, amperan droog achter de oren, die volwassen kerels wel even zullen vertellen hoe het alllemaal zit.

Kortom GOED voorstel van jezelf :twisted:

Hielke

Bericht door Hielke » 16 jun 2009, 00:27

NickC schreef:Paul van Splunteren
Mikko Heino
Pim van Riet
Paul Vahstal
Jan Lammers
Ferdinand Kool
Duncan Huisman
Ricardo van der Ende
Sebastiaan Bleekemolen
Danny van Dongen
Jan Joris Verheul
Christiaan Frankenhout
Phil Bastiaans
Jeroen Bleekemolen
Simon Knap

Dit zijn er een aantal.

Ook in de DSC zitten echt wel goede rijders. Maar ik vind de rijders in de GT4 gewoon een stuk sterker.
Zal morgen wat meer reageren. Maar de enige vaste DSC rijder die qua tempo in dit rijtje thuis hoort is Cor Euser.

Enige die de laatste pagina wat zinnigs over autosport heeft gezegd is NickC. Ook een toprijder trouwens.

Metchu

Bericht door Metchu » 16 jun 2009, 01:03

Zure reacties? http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 10&t=14760" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2009, 08:01

Hielke schreef:
NickC schreef:Paul van Splunteren
Mikko Heino
Pim van Riet
Paul Vahstal
Jan Lammers
Ferdinand Kool
Duncan Huisman
Ricardo van der Ende
Sebastiaan Bleekemolen
Danny van Dongen
Jan Joris Verheul
Christiaan Frankenhout
Phil Bastiaans
Jeroen Bleekemolen
Simon Knap

Dit zijn er een aantal.

Ook in de DSC zitten echt wel goede rijders. Maar ik vind de rijders in de GT4 gewoon een stuk sterker.
Zal morgen wat meer reageren. Maar de enige vaste DSC rijder die qua tempo in dit rijtje thuis hoort is Cor Euser.

Enige die de laatste pagina wat zinnigs over autosport heeft gezegd is NickC. Ook een toprijder trouwens.
En jij bent natuurlijk het puikje van de zalm wat kennis betreft :blabla: :blabla: :blabla: :bag: :bag: :bag: :roflol: :roflol:
Zeker gezien je rondes op de ring :sealed:

Ow ja de beste stuurlui staan aan wal, hoe kon ik dat nou vergeten :fy:

Hielke

Bericht door Hielke » 16 jun 2009, 10:22

Luco, je begrijpt geloof ik niet welke absurde vergelijking jij en andere mensen proberen te maken.

Let goed op, ik leg het je nog een keer uit.

Het lijstje rijders dat NickC heeft opgeschreven staat in de autosport gelijk aan de spelersgroep van een eredivisiegroep uit het linker rijtje (dat zijn de beste 50% Luco). Nu posten er hier een aantal mensen die pretenderen dat de selectie van 20 spelers van de amateurclub Stromvogels niet voor de spelers uit zo'n topclub onder doet. Dat is natuurlijk je reinste onzin.

Ok, het komt wel eens voor dat een ex-international in de herfst van z'n carriëre bij een amateurclub gaat spelen om af te bouwen. Of dat een voormalig prof bij de amateurs gaat spelen omdat hij geen contract kan krijgen en wel fit en speelscherp wil blijven. Euser is een mooi voorbeeld van de eerste categorie.

De selectieprocedures tussen autosport en voetbal zijn niet met elkaar te vergelijken. Die processen hebben niets met elkaar te maken. Gelukkig kent de autosport andere criteria die ervoor zorgen dat de beste rijders het toch tegen elkaar kunnen opnemen. Dat het gros van die rijders schrapers, muntentellers en kampers is, versterkt voor mij de charme van de sport. Rijke stinkerds betalen die arme sloebers om hun kunstje te laten zien. Wederom, zo is het altijd geweest en zo zal het ook altijd blijven. Voor talent wordt overal betaald.

Het is dat ik te goed voor de mensheid ben dat ik dit relaas hier kostenloos opschrijf :lol:

Jordy van Kouwen

Bericht door Jordy van Kouwen » 16 jun 2009, 10:35

Lekker zwart wit mannen! Wat maakt het allemaal uit? De Dutch GT4 endurance race tijdens de Pinksterraces was een polonaise van professionals. Daarbij komt Junior Strous om de hoek kijken en rijdt het veld aan snot. Jeroen Bleekemolen start achteraan en wint de race....Extreme verschillen in niveau vind je ook dus ook in de Dutch GT4 en maakt het net zo "ongeloofwaardig". In de DSC is het rijdersniveau inderdaad lager, maar als dat evenredig is, heb je alsnog geweldige races. Daar gaat het toch om? De Renault World Series is ook niet veel anders, dat zaten vroeger ook ijzersterke rijders in. Nu is dat minder, maar de races zijn alsnog gaaf. Ik ben allang blij dat er nog volle velden zijn in deze sponsorcrisis.

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2009, 10:48

Hielke schreef:Luco, je begrijpt geloof ik niet welke absurde vergelijking jij en andere mensen proberen te maken.

Let goed op, ik leg het je nog een keer uit.

Het lijstje rijders dat NickC heeft opgeschreven staat in de autosport gelijk aan de spelersgroep van een eredivisiegroep uit het linker rijtje (dat zijn de beste 50% Luco). Nu posten er hier een aantal mensen die pretenderen dat de selectie van 20 spelers van de amateurclub Stromvogels niet voor de spelers uit zo'n topclub onder doet. Dat is natuurlijk je reinste onzin.

Ok, het komt wel eens voor dat een ex-international in de herfst van z'n carriëre bij een amateurclub gaat spelen om af te bouwen. Of dat een voormalig prof bij de amateurs gaat spelen omdat hij geen contract kan krijgen en wel fit en speelscherp wil blijven. Euser is een mooi voorbeeld van de eerste categorie.

De selectieprocedures tussen autosport en voetbal zijn niet met elkaar te vergelijken. Die processen hebben niets met elkaar te maken. Gelukkig kent de autosport andere criteria die ervoor zorgen dat de beste rijders het toch tegen elkaar kunnen opnemen. Dat het gros van die rijders schrapers, muntentellers en kampers is, versterkt voor mij de charme van de sport. Rijke stinkerds betalen die arme sloebers om hun kunstje te laten zien. Wederom, zo is het altijd geweest en zo zal het ook altijd blijven. Voor talent wordt overal betaald.

Het is dat ik te goed voor de mensheid ben dat ik dit relaas hier kostenloos opschrijf :lol:
Het rijtje wat jij beschrijft zijn gewoon mensen met veel geld, daarom rijden ze GT4, heeft niks met de capaciteiten te maken.
Als ze ergens anders meer krijgen rijden ze daar.
Ik denk dat als je een aantal mensen in diezelfde auto zet ze dezelfde tijden rijden.

RVV

Bericht door RVV » 16 jun 2009, 11:15

Enige die de laatste pagina wat zinnigs over autosport heeft gezegd is NickC. Ook een toprijder trouwens
Dat was nou net datgene wat ik NIET bedoelde Hielke.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 16 jun 2009, 11:48

Rico schreef:Nick.. ik word een beetje simpel van snotjochies, amperan droog achter de oren, die volwassen kerels wel even zullen vertellen hoe het alllemaal zit.

Kortom GOED voorstel van jezelf :twisted:
Kan er wel van genieten als snotjochies zoals Lorenzo volwassen kerels zoals Rossi even vertellen hoe het zit... 8)

Hielke

Bericht door Hielke » 16 jun 2009, 12:55

Rico schreef:
Enige die de laatste pagina wat zinnigs over autosport heeft gezegd is NickC. Ook een toprijder trouwens
Maar ik wel Rico.

Je objectiviteit als moderator is de laatste tijd ook ver te zoeken geraakt gezien je reactie op NickC. Slaat werkelijk nergens op. Hoe kan dat nou?

Hielke

Bericht door Hielke » 16 jun 2009, 13:03

Jordy van Kouwen schreef:Lekker zwart wit mannen! Wat maakt het allemaal uit? De Dutch GT4 endurance race tijdens de Pinksterraces was een polonaise van professionals. Daarbij komt Junior Strous om de hoek kijken en rijdt het veld aan snot. Jeroen Bleekemolen start achteraan en wint de race....Extreme verschillen in niveau vind je ook dus ook in de Dutch GT4 en maakt het net zo "ongeloofwaardig". In de DSC is het rijdersniveau inderdaad lager, maar als dat evenredig is, heb je alsnog geweldige races. Daar gaat het toch om? De Renault World Series is ook niet veel anders, dat zaten vroeger ook ijzersterke rijders in. Nu is dat minder, maar de races zijn alsnog gaaf. Ik ben allang blij dat er nog volle velden zijn in deze sponsorcrisis.
Mbt de Dutch GT4 kan ik je alleen maar gelijk geven Jordy. De schade die daar door de uitslagen van de laatste races is aangericht kan nooit meer hersteld worden. De regels laten teveel aan interpretatie en willekeur bij de wedstrijdleiding over. Het wordt heel moeilijk de klasse nu nog serieus te nemen. Laten we hopen dat 2010 opnieuw een klasse zoals de 130i brengt, maar dan nu wel met een gedegen technische contrôle.

Mijn reactie in dit draadje slaat ook niet op de aantrekkelijkheid van de DSC voor een bepaalde groep rijders, kijkers of sponsoren. Het is puur gericht op de kwaliteit van de rijders in de DSC. Dat zijn nou eenmaal geen godenzonen. "Nou en" zou ik zeggen. Maar ik trap daarmee op zere tenen merk ik. Dat moet dan maar. Meelullers genoeg.

RVV

Bericht door RVV » 16 jun 2009, 13:04

Hielke schreef:
Rico schreef:
Maar ik wel Rico.

Je objectiviteit als moderator is de laatste tijd ook ver te zoeken geraakt gezien je reactie op NickC. Slaat werkelijk nergens op. Hoe kan dat nou?
Hielke, iets met respectvol reageren ? Dat mis ik nogal eens bij Nick.. maar genoeg gepraat over Nick hij geeft aan dat ie niet meer wil posten.. nou dikke prima.. en dit zeg ik niet met mijn modpetje op :twisted:

Oja als Nick toch nog iets met gaat posten met een "grote mond sausje" richting mij bevestigd dat voor mij precies datgene wat ik bedoel.

Hielke

Bericht door Hielke » 16 jun 2009, 13:21

Rico schreef:
Oja als Nick toch nog iets met gaat posten met een "grote mond sausje" richting mij bevestigd dat voor mij precies datgene wat ik bedoel.
Richting jou? In dit draadje? Dan heb ik iets gemist. Richting Hans misschien. Daar zal wat oud zeer zitten.

Als je direct vrede hebt met het opstappen van een ieder die niet in de nieuwe "huisstijl" van DF (weet niet eens meer waar het voor staat) post, dan blijven er straks weinig mensen over.

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2009, 13:26

Hielke schreef:
Jordy van Kouwen schreef:Lekker zwart wit mannen! Wat maakt het allemaal uit? De Dutch GT4 endurance race tijdens de Pinksterraces was een polonaise van professionals. Daarbij komt Junior Strous om de hoek kijken en rijdt het veld aan snot. Jeroen Bleekemolen start achteraan en wint de race....Extreme verschillen in niveau vind je ook dus ook in de Dutch GT4 en maakt het net zo "ongeloofwaardig". In de DSC is het rijdersniveau inderdaad lager, maar als dat evenredig is, heb je alsnog geweldige races. Daar gaat het toch om? De Renault World Series is ook niet veel anders, dat zaten vroeger ook ijzersterke rijders in. Nu is dat minder, maar de races zijn alsnog gaaf. Ik ben allang blij dat er nog volle velden zijn in deze sponsorcrisis.
Mbt de Dutch GT4 kan ik je alleen maar gelijk geven Jordy. De schade die daar door de uitslagen van de laatste races is aangericht kan nooit meer hersteld worden. De regels laten teveel aan interpretatie en willekeur bij de wedstrijdleiding over. Het wordt heel moeilijk de klasse nu nog serieus te nemen. Laten we hopen dat 2010 opnieuw een klasse zoals de 130i brengt, maar dan nu wel met een gedegen technische contrôle.

Mijn reactie in dit draadje slaat ook niet op de aantrekkelijkheid van de DSC voor een bepaalde groep rijders, kijkers of sponsoren. Het is puur gericht op de kwaliteit van de rijders in de DSC. Dat zijn nou eenmaal geen godenzonen. "Nou en" zou ik zeggen. Maar ik trap daarmee op zere tenen merk ik. Dat moet dan maar. Meelullers genoeg.

Nogmaals hoe bepaal jij die kwaliteit, vanaf de kant, je rijdt zelf nog geen deuk in een pak boter maar hebt wel het meeste commentaar, kotsmisselijk wordt ik van zulke mensen :bag: :bag: :bag: :bag:
Over respect gesproken zeg :hammer: :hammer: :hammer: :please:

RVV

Bericht door RVV » 16 jun 2009, 13:31

Hielke, ik maak me allang niet meer druk of mensen willen blijven of op willen stappen.

Nieuwe DF "huisstijl" ? Waar zie jij die dan ? o wacht.. je bedoelt al die aannames en veronderstellingen van iedereen die zijn vrije mening over DF kwijt kan op dit forum.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 16 jun 2009, 13:34

Hey gaaf, we hebben een nieuwe huisstijl! :mrgreen: :bag:
Godenzonen rijden in mijn beleving in F1, niet in Dutch GT4 en niet in het DSC..... :sealed:

Hielke

Bericht door Hielke » 16 jun 2009, 13:39

luco hornsveld schreef:Nogmaals hoe bepaal jij die kwaliteit, vanaf de kant, je rijdt zelf nog geen deuk in een pak boter maar hebt wel het meeste commentaar, kotsmisselijk wordt ik van zulke mensen :bag: :bag: :bag: :bag:
Over respect gesproken zeg :hammer: :hammer: :hammer: :please:
Waarom al die frustratie Luco? Het wemelt hier al van de DSC liefhebbers, daar kan toch ook wel een criticaster bij?

En over mijn rijkunsten die gelijk die van "een deuk in een pak boter" zijn. Dit is het internet Luco. Hier kan ik zeggen wat ik wil. Jij mag er om complimentjes vissen, ik mag je kritiek en "goede raad" (ga in een andere klasse rijden aub) leveren.

Natuurlijk is het zo dat ook ik graag een zo begenadigd goede rijder als jij zou willen zijn Luco. Dat is me nou eenmaal niet gegeven. De keren dat ik op een circuit gereden heb waren m'n rondetijden met een zandloper te meten. Verschil moet er blijven.

:wink:

RVV

Bericht door RVV » 16 jun 2009, 13:43

Peter ik zie het zo, mensen die opstappen.. die zetten zichzelf buiten de discussie en doen vooral zichzelf te kort..

Hielke

Bericht door Hielke » 16 jun 2009, 13:46

Peter Tunissen schreef:Hey gaaf, we hebben een nieuwe huisstijl! :mrgreen: :bag:
Godenzonen rijden in mijn beleving in F1, niet in Dutch GT4 en niet in het DSC..... :sealed:
Soms is het tijd voor grapjes Peter, soms ook niet. Dit is voor jou als moderator, DF-rijder, niet zo'n moment.

NickC

Bericht door NickC » 16 jun 2009, 13:52

Rico,

"Je hebt weer gelijk. Ik denk dat het verstandiger is als ik niets meer post"

Ik heb alleen gezegd dat het verstandiger is.

En die reactie naar hans toe was gewoon omdat ik het vervelend vond dat hij percé mijn zin moest verbeteren oid. Is dat zo erg? Ben ik zo respectloos in mijn anders posts? Volgens mij valt dat wel mee.

@ Luco het lijkt wel alsof jij het gewoon niet kunt hebben. Kun je niet gewoon objectief blijven?

Mathieu

Bericht door Mathieu » 16 jun 2009, 14:09

Lekker sfeertje op DF :oops:

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2009, 15:04

NickC schreef:
@ Luco het lijkt wel alsof jij het gewoon niet kunt hebben. Kun je niet gewoon objectief blijven?
Ik kan een heleboel hebben Nick, een gezonde discussie met gezonde argumenten.

Maar zoals bv Hielke doet vind ik respectloos, ik vis (naar mijn mening) helemaal niet naar complimentjes.
Maar wat ik wel vind is dat er wat meer respect opgebracht mag worden voor mensen die het iig proberen ipv langs de kant te gaan staan met een grote muil, want dat is wel zoooooooooooooooooo makkelijk.
Maar dat is schijnbaar typisch nederlands: laten we iemand die het probeert lekker afzeiken.

Zelf kunnen jullie beiden ook geen kritiek hebben want dan worden we kleinzielig en denigrerend en krijg je deze reactie als voorbeeld:
Natuurlijk is het zo dat ook ik graag een zo begenadigd goede rijder als jij zou willen zijn Luco. Dat is me nou eenmaal niet gegeven. De keren dat ik op een circuit gereden heb waren m'n rondetijden met een zandloper te meten. Verschil moet er blijven.

Beetje kinderachtig

Plaats reactie