Daarna afsluiten met een boottocht Achterhoek

Even zorgen dat er iemand met een M3 of M5 komt 8)Aernoudt schreef:Count me in![]()
Daarna afsluiten met een boottocht Achterhoek
Nou je ging anders hard genoeg met die dieselAernoudt schreef:Dat zou fijn zijn; zo'n diesel word ik niet echt blij van ...
Dan denkt je vrouw iets anders van "gedwongen contact"Aernoudt schreef:Diesel heeft geen emotie. Sound is werkelijk 3x niks (vandaar dat ik de hele dag met raam open reed, dan kon ik de BMW's voor mij beter horen 8) )
Ook mist diesel toerenbereik, waardoor minder rij-emotie.
Meerijden mag altijd, zolang daar maar geen roddels over terecht komen bij mijn vrouw
Jongens, rustig aanfrank de jonge schreef:Denk eerder dat ze zegt of ze weer met een ander mee mag na een paar bochten
*Denkt terug aan een uitspraak gedaan op 7 juni j.l. *
En dan allemaal afhaken zodra meedoen 40 euro gaat kosten ivm het rendabel maken van dit evenementNiels v D schreef:We maken vast een lijstje:
DF Achterhoek Toerrit 2010
1.Leonie
2.Tom Westendorp
3.Frank de Jonge
4.Max V
5.Duifjes+2000kg Sloep
6.Rein
7.Niels
Any More?
Snipe schreef:Oh, gaat de Achterhoek Toerrit ook commercieel..?
Misschien een sponsor zoeken die zijn naam eraan wil verbinden. De CJIB Achterhoek Toerrit of zo.
Dan zou ik inderdaad afhaken... 10 euro was een uitstekende prijsMaus335i schreef:En dan allemaal afhaken zodra meedoen 40 euro gaat kosten ivm het rendabel maken van dit evenementNiels v D schreef:We maken vast een lijstje:
DF Achterhoek Toerrit 2010
1.Leonie
2.Tom Westendorp
3.Frank de Jonge
4.Max V
5.Duifjes+2000kg Sloep
6.Rein
7.Niels
Any More?![]()
*denkt aan VLF 2*
scherpallen schreef:Met wat? Je hebt geen bmw!
Ik zal niks zeggenallen schreef:Nee, want zelfs bmw volk zou dat wel door moeten hebben.
Als ik zondag niet het NK moest spelen, had ik zeker meegeredenRuben schreef:Wie heeft er zin om aankomende zondag nog eens te gaan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten