Oh, meneer komt zich er ook weer even tegenaan bemoeienHans GP schreef:Thieu heeft meer fun met een Subaru Justy.. :playcar:
Had jij niet ook ooit zo'n ding

Oh, meneer komt zich er ook weer even tegenaan bemoeienHans GP schreef:Thieu heeft meer fun met een Subaru Justy.. :playcar:
Gelukkig Justy en M3, ik moet wel dwars kunnen gaan anders vind ik het al heeeeel snel niet leuk.allen schreef:Ik heb trouwens ergens gelezen dat bij regen het water van de voorwielen de cockpit in kan komen. We zullen zien of ik een setje outdoorkleding in de auto moet laten liggen voor de minder droge omstandigheden.![]()
Gelukkig regent het in Nederland zelden als je de statistieken er op na slaat. Ik heb geelhoed lang niet meer gezien op df. Jammer. Die had vast wel even kunnen vertellen hoe groot de kans op een doorweekte Allen was.
VM77 => M3 => Justy...
Klinkt als een kat in het nauw!
Michel P schreef:Zit er ook een voortent bij![]()
Zit een stop in net zoals in een badkuipCapo_Miel schreef:Toen ik vanmiddag langs Dordt reed had ik toch een stortbui voor een aantal kilometers. Ik zag je al voor me water scheppend met een emmertje uit de "lewinski" , maar zo te zien gaat het goed met het dak ? Dat is wel een dikke + dan
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], jessedehaan, KoenM, TurboClouseau en 12 gasten