Dat klopt, allen past dat niet in de auto. ALs je op 888's gaat rijden hoef je niet separaat slicks + regenbanden mee te nemen (was mijn idee er achter)Bert ///M3 schreef:Als je toch al slicks hebt dan heeft die R888 op contours niet veel zin denk ik, kan je beter straatbanden of regenbanden mee nemen voor als het regent denk ik
Idd, dat is ook weer zo.Aernoudt schreef:Dat klopt, allen past dat niet in de auto. ALs je op 888's gaat rijden hoef je niet separaat slicks + regenbanden mee te nemen (was mijn idee er achter)Bert ///M3 schreef:Als je toch al slicks hebt dan heeft die R888 op contours niet veel zin denk ik, kan je beter straatbanden of regenbanden mee nemen voor als het regent denk ik
Dat is inderdaad zo: zonder een ander onderstel hebben slicks niet zo veel zin: dit is te zacht voor biljartlaken circuits op slicks.Bert ///M3 schreef:Idd, dat is ook weer zo.Aernoudt schreef:Dat klopt, allen past dat niet in de auto. ALs je op 888's gaat rijden hoef je niet separaat slicks + regenbanden mee te nemen (was mijn idee er achter)Bert ///M3 schreef:Als je toch al slicks hebt dan heeft die R888 op contours niet veel zin denk ik, kan je beter straatbanden of regenbanden mee nemen voor als het regent denk ik
Persoonlijk denk ik trouwens dat slicks an sich niet heel veel extra brengt over 888 op die vering, iets meer grip maar niet mega zeg maar. Alleen is het wel zo dat gebruikte 15 inch slicks veel goedkoper rijden is als nieuwe 17 inch 888 denk ik.
Laurens schreef:Zal maar niet gaan vertellen wat ik vorig jaar allemaal aan reserve onderdelen bij me had, maar als ik een chassis had kon ik bijna nog een sierra gaan bouwen![]()
Maar das met een Bmw natuurlijk niet nodig![]()
Inderdaad remblokken v+a, schijven, beetje olie, etc.
Je neemt toch altijd het verkeerde mee, maar heel vaak is er met een beetje handigheid wel iets op te verzinnen
Erik Stoffelsen schreef:Laurens schreef:Zal maar niet gaan vertellen wat ik vorig jaar allemaal aan reserve onderdelen bij me had, maar als ik een chassis had kon ik bijna nog een sierra gaan bouwen![]()
Je neemt toch altijd het verkeerde mee, maar heel vaak is er met een beetje handigheid wel iets op te verzinnen
Ik neem een downforce sleutelcrew mee.![]()
Mwaah, ik hou 't wel bij instructeurs.....DownforceJan schreef:Erik Stoffelsen schreef:Laurens schreef:Zal maar niet gaan vertellen wat ik vorig jaar allemaal aan reserve onderdelen bij me had, maar als ik een chassis had kon ik bijna nog een sierra gaan bouwen![]()
Ik neem een downforce sleutelcrew mee.![]()
Peter Tunissen schreef:Woei!![]()
Ik kan op het moment even met PB'tjes op de markt gaan staan, maar als het goed is krijgt iedereen die terug gePB'd heeft vandaag nog een reactie van me.
Kasteel schreef:Neem olie en een setje remblokken mee en ga op verse R888/RT615/MPC er na toe, twijfel nog op PS2 set mee te nemen (of op die set heen en R888 mee te nemen). Vlak er voor nog even een grote checkup. Twijfel nog of ik ook een setje schijven meeneem.
er past alleen een toilettas achter in de z4
En het is nog een aardige jongen ookErik Stoffelsen schreef:Kasteel schreef:Neem olie en een setje remblokken mee en ga op verse R888/RT615/MPC er na toe, twijfel nog op PS2 set mee te nemen (of op die set heen en R888 mee te nemen). Vlak er voor nog even een grote checkup. Twijfel nog of ik ook een setje schijven meeneem.
Geweldig dat je met de Z4M gaat, wil graaaag een rondje mee!
Das mooi:)Ruben schreef:En het is nog een aardige jongen ookErik Stoffelsen schreef:Kasteel schreef:Neem olie en een setje remblokken mee en ga op verse R888/RT615/MPC er na toe, twijfel nog op PS2 set mee te nemen (of op die set heen en R888 mee te nemen). Vlak er voor nog even een grote checkup. Twijfel nog of ik ook een setje schijven meeneem.
Geweldig dat je met de Z4M gaat, wil graaaag een rondje mee!
Er staat toch niet bij welke dag.......Später doet z'n naam gewoon weer eer aan.luco hornsveld schreef:Peter Tunissen schreef:Woei!![]()
Ik kan op het moment even met PB'tjes op de markt gaan staan, maar als het goed is krijgt iedereen die terug gePB'd heeft vandaag nog een reactie van me.
Dagen duren lang bij jouw![]()
Oké,Laurens schreef:Ik ga waarschijnlijk ook met een "gewone" auto die kant op, dus kan evt ook nog mensen meenemen...
Maar over het hoe en wanneer weet ik nog niet
MichelWRX schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man man, wat lijkt me dit gaaf zeg.
Erg jammer dat het buiten mijn budget gaat vallen maar ik ga kijken of ik wat geld opzij kan zetten om een keer mee te gaan...
Hulde aan de mensen die dit organiseren.
Deze dingen dreigen steeds meer te verdwijnen door verschillende redenen dus ik hoop dat het weer een succes is dit jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten