Ik kan op het moment even met PB'tjes op de markt gaan staan, maar als het goed is krijgt iedereen die terug gePB'd heeft vandaag nog een reactie van me.

Jij kan toch gewoon mee!!!Metchu schreef:wat ik me afvraag he, gaat er dit jaar weer een "cameraman" mee voor de mooie beelden/verslagen en dvd? Ik verwacht tenminste net als het daily update topic van vorig jaar ook zoiets!!! 8) p.s. en veel foto's schieten!
Dat is eigenlijk gewoon SPAM Peter, mag dat welPeter Tunissen schreef:Woei!![]()
Ik kan op het moment even met PB'tjes op de markt gaan staan, maar als het goed is krijgt iedereen die terug gePB'd heeft vandaag nog een reactie van me.
Die dagelijkse update kun je van me krijgen maar dagelijkse filmpjes kun je op je buik schrijven. Plek zat!Metchu schreef:wat ik me afvraag he, gaat er dit jaar weer een "cameraman" mee voor de mooie beelden/verslagen en dvd? Ik verwacht tenminste net als het daily update topic van vorig jaar ook zoiets!!! 8) p.s. en veel foto's schieten!
Best wel geschikte vent die admin :banaan:Peter Tunissen schreef:Van de admin van DF mag dit.
Metchu schreef:dus jij gaat ook Erik!? leuk!
Huis wat moet je met een huis!?!?!?! Bij pa en ma in huis is het beste hotel wat je ooit zult vinden!Erik Stoffelsen schreef:Metchu schreef:dus jij gaat ook Erik!? leuk!
Vielleicht.
Er zit een mogelijkheid in.
Sieger z'n 318IS, en die week heb ik vakantie, nog niks geplant..
Alleen dat geld, voor een 21 jarige die hard aan't sparen is voor'n huisje....![]()
Hoi Bart,Kasteel schreef:Mensen, er moeten nog wel wat mensen met minder dan gemiddelde circuit ervaring zich aanmelden, tbv ego
Dat kan, maar je kan er ook gewoon netjes je lijnen leren rijden, de grenzen opzoeken en als het dan eens mis gaat kan je een ontzettend eind wegglijden zonder schade. En dan is Lenie er nog om je weer vlot te trekken. Of we zoeken een boer met een echte tracktor.Metchu schreef:lurcy levis is idd een geniaal gooi en smijt circuit!
DownforceJan schreef:Dat kan, maar je kan er ook gewoon netjes je lijnen leren rijden, de grenzen opzoeken en als het dan eens mis gaat kan je een ontzettend eind wegglijden zonder schade. En dan is Lenie er nog om je weer vlot te trekken. Of we zoeken een boer met een echte tracktor.Metchu schreef:lurcy levis is idd een geniaal gooi en smijt circuit!![]()
We zijn zo wie zo met max. 30 auto's, dus ook als een ander gooi- en smijtwerk mooi vindt, hoef je daar geen last van te hebben. Kortom: een geweldig circuit.
Extra remblokken kan nooit kwaad natuurlijk, indien je die nog niet hebt: driftbox/performancebox.Erik Stoffelsen schreef:Wat is trouwens verstandig om nog 'even' aan te schaffen voor VLF?
Setje remblokken, schijven en banden?
Heb natuurlijk al michelin slicks en een setje contours, maar die banden op de contour zijn een beetje ver....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten