DNRT op Zolder: 16 & 17 Juni
- Tristan
DNRT op Zolder: 16 & 17 Juni
Het SRW is maar net achter de boeg en de volgende DNRT wedstrijden staan alweer klaar voor Zolder.
Ikzelf ga samen met Melanie Lancaster en mijn broertje (Yorick) op dinsdag de 16e de E30 ZEC rijden (Zomer Endurance) en woensdag de 17e rijden mijn broertje en ik de E30 Cup.
Wie gaat er nog meer?
Ikzelf ga samen met Melanie Lancaster en mijn broertje (Yorick) op dinsdag de 16e de E30 ZEC rijden (Zomer Endurance) en woensdag de 17e rijden mijn broertje en ik de E30 Cup.
Wie gaat er nog meer?
- Fury
Re: DNRT op Zolder: 16 & 17 Juni
Racing.Server.Biz is er ook bij, we gaan in de Tour rijden.
- Tristan
Hier een foto van ons en onze nieuwe aanwinst: Melanie Lancaster, 17 jaar en race ervaring in de Dacia en Seat's in de Encurance klasse. Gaat nu bij ons team in de E30 cup rijden:

-
Voor mij wordt het m niet, auto heeft redelijk wat schade dus wordt kijken of ie nog te fixen is.....
- Tristan
Jammer.Bazzer schreef:Voor mij wordt het m niet, auto heeft redelijk wat schade dus wordt kijken of ie nog te fixen is.....

- RJay
Voor mij wordt het m ook al niet.
We wilden wel heel graag, speciaal vorige maand al een keer geweest om te neuzen, maarja, als de voorkant in mekaar ligt gaat dat niet he.
15 augustus doen we weer mee
(hopelijk, effe "snel" de ander volproppen met racespul)
We wilden wel heel graag, speciaal vorige maand al een keer geweest om te neuzen, maarja, als de voorkant in mekaar ligt gaat dat niet he.
15 augustus doen we weer mee

-
Tristan schreef:Hier een foto van ons en onze nieuwe aanwinst: Melanie Lancaster, 17 jaar en race ervaring in de Dacia en Seat's in de Encurance klasse. Gaat nu bij ons team in de E30 cup rijden:
Zo, lekker ding.

-
Klopt idd, hij moet zowiezo gericht worden, dus weet nog niet of dat rendabel is.Tristan schreef: Jammer. Begreep dat je E30 ook aardig krom was?

RJ succes met ombouwen he, gaat redelijk wat tijd in zitten denk ik
- Tristan
@Bas: Denk het wel hoor. Alleen niet te vaak doen anders is de stijfheid uit je koets. Maar mits het niet 'te' krom is, is het zeker wel rendabel. Je had immers een mooie opgebouwde auto. Die van Yorick wordt nu achter ook gericht en gaat een nieuwe achterscherm ingelast worden.
- RJay
Tsja, fiks doorbeunen in de weekendjes/avonden, geluk is dat we nog een rollende E30 koets hebben staan (met motor zelfs), dus dat is uit de oude en in de nieuwe slopen/zetten.Bazzer schreef:Klopt idd, hij moet zowiezo gericht worden, dus weet nog niet of dat rendabel is.Tristan schreef: Jammer. Begreep dat je E30 ook aardig krom was?![]()
![]()
![]()
RJ succes met ombouwen he, gaat redelijk wat tijd in zitten denk ik
Hebben ook nog een 2.7 blok liggen ergens, gaat gelijk de revisie in, eens kijken hoe dat 't doet.
Jij ook Succes met schadeherstel Bas.
- Ben_968CS
Ik ben er met de 968. Bij gebrek aan 911's (die maken meestal te veel lawaai) zullen de Porsche's waarschijnlijk worden ingedeeld bij de SuperSport.
-
Ja, Melanie ken ik, o.a. samen met haar mijn racelicentie gehaald bij RSZ. Doet ze het een beetje goed?
Leuke, sportieve meid
Leuke, sportieve meid

- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Volgens mij heb ik die Melanie een paar keer aan zitten staren afgelopen Zondag, ze ligt fijn op het netvlies.
Steven zag d'r schoenen.
Steven zag d'r schoenen.
- millie
ik rij mee in de super sport de 17e!!
Porsche 944 cup
Porsche 944 cup

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ja leuke dame, schoenen idemAram schreef:Volgens mij heb ik die Melanie een paar keer aan zitten staren afgelopen Zondag, ze ligt fijn op het netvlies.
Steven zag d'r schoenen.

-
Aram schreef:Volgens mij heb ik die Melanie een paar keer aan zitten staren afgelopen Zondag, ze ligt fijn op het netvlies.
Steven zag d'r schoenen.
haha zij was echt niet de enige die in je netvlies is gebrand... jij ziet een vol shoppingcenter onderhand

- Race For Fun
gisteren het circuit al even verkend, t was nattig......... aan het einde van de dag er een 2:00 rond uitgeperst in de wagen van mijn maatje.
ook ik zal de 17e rijden, de eerste keer dit jaar in mijn eigen wagen, uiteraard in de 944 cup dus bij de porsche's/super sport
ook ik zal de 17e rijden, de eerste keer dit jaar in mijn eigen wagen, uiteraard in de 944 cup dus bij de porsche's/super sport
- Tristan
Rijdt er goed. Reed afgelopen weekend een 2.09 met een 318ti Compact (140pk) met semi's.Ruben schreef:Ja, Melanie ken ik, o.a. samen met haar mijn racelicentie gehaald bij RSZ. Doet ze het een beetje goed?
Leuke, sportieve meid

- Edwin944RS
Ben er natuurlijk ook weer bij. Harry heeft de koppeling weer helemaal top gemaakt, dus ik kan er weer tegenaan. Denk dat het grootste deel van de Porsche 944 Basic Cup van de partij is. Er zijn weer belangrijke punten voor het kampioenschap binnen te slepen.
- ADV
Crissie ook nog? toch?Metchu schreef:Aram schreef:Volgens mij heb ik die Melanie een paar keer aan zitten staren afgelopen Zondag, ze ligt fijn op het netvlies.
Steven zag d'r schoenen.
haha zij was echt niet de enige die in je netvlies is gebrand... jij ziet een vol shoppingcenter onderhand
Gaat hard me de dames daar

- Fury
Het was een mooie dag, heb lekker rondjes gereden... tijden werden ook steeds beter.
Helaas wel een treurig eindje, aan het einde van race 2 die mijn teammaatje reed is hij op nogal lullige wijze van de baan af gereden met als resultaat een kromme BMW E30

Helaas wel een treurig eindje, aan het einde van race 2 die mijn teammaatje reed is hij op nogal lullige wijze van de baan af gereden met als resultaat een kromme BMW E30

- RJay
Damn da's lullig. En nu?
Lijkt trouwens de onze wel, alleen dan nog ietsjes meer verbogen
Lijkt trouwens de onze wel, alleen dan nog ietsjes meer verbogen

Hoe kwam dat nou?
Werd die erafgereden door die Volvo ofzo?
- RJay
Me dunkt, er zat NOG een volvo in zijn buurt als je in het begin op zn spiegel let.luco hornsveld schreef:Hoe kwam dat nou?
- Fury
Klopt... hij kreeg een tik rechtachter, je ziet hem nog tegen sturen... maar je muur is zo dichtbij dat die echt niet meer te ontwijken is. Waarschijnlijk is de motor te redden, maar de rest van de auto is zo krom dat die afgeschreven is. Wel balen want er zat ontzettend veel tijd in en we waren pas net begonnen, dit was de 4e racedag die we meemaaktenluco hornsveld schreef:Werd die erafgereden door die Volvo ofzo?

De rearview cam was stuk, maar heeft toch nog iets opgenomen: