Rico schreef:Mark zeg nou zelf dit is toch zoveel mooier dan de Panemera.
Ik vind het zeer zeker een mooie auto, en om uitsluitsel te geven welke mooier is, zou ik ze naast elkaar moeten zien.
Ik ben zowel voorstander van Porsche als Aston Martin, dus dat is het zeker niet.
De Panamera vind ik echter een dikkere uitstraling hebben. Als je die van voren ziet is dat een veel indrukwekkender auto.
De AM lijkt zo op de foto's een veel slankere wagen. Een beetje te smal. Hij zal vast heel breed zijn, maar daarom zeg. Eerst
irl zien. De Panamera overtuigde mij van de achterzijde ook niet toen ik hem voor het eerst op foto's zag. De voorkant wel
meteen. Toen ik hem voor het eerst in het echt had gezien was ik meteen om. Die auto is gewoon mooi, dik en sjiek. De AM
moet ik ook irl zien voor ik een oordeel geef. Nu zeg ik gewoon: hele mooie auto!
Maar ik kan nog wel even een ander discussiepunt oprakelen. Commentaar op de Panamera is steeds 'Ja....beetje saai,
voorborduren op de 911'. Nou mensen, kijk even naar de Rapide. Is verdorie een DB9 met 2 deuren extra. Daar hebben ze
ook niet echt heel erg hun best op gedaan toch dan.....?