Ik had van een vriendin gehoord dat het leuk is om bij df in te schijven voor het vrij rijden en andere dingen zoals het forum.
Fred
-
Fred Vrt
Fred
Ik had van een vriendin gehoord dat het leuk is om bij df in te schijven voor het vrij rijden en andere dingen zoals het forum.
- Bijlagen
-
- DSC00947 (1).jpg (71.22 KiB) 2327 keer bekeken
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Fred
Nog 6 minuutjes gok ik.........
- frank de jonge
Welkom Fred!
- Petrolhead Tom
Die hadden we inderdaad nog niet!Wouter81 schreef:Hee leuk, eindelijk een BMW rijder erbij. Nu hebben we alle merken compleet.![]()
Have fun hier.
Welkom Fred!
- frankv
mooie auto fred! ziet er strak uit
aan het modteam: niemand schrijft zich in met zijn echte naam, blijkbaar staat de boodschap niet groot genoeg op de pagina, kun je niet gewoon naast het invoerveld voor je gebruikersnaam zetten dat je bij inschrijving je eigen naam moet gebruiken? op deze manier verliest het forum veel mensen die volgens mij best te goeder trouw zijn, maar na hun welkomstboodschap gewist te hebben gekregen DF niet echt meer een fijne club vinden terwijl we toch heel gezellig zijn...
aan het modteam: niemand schrijft zich in met zijn echte naam, blijkbaar staat de boodschap niet groot genoeg op de pagina, kun je niet gewoon naast het invoerveld voor je gebruikersnaam zetten dat je bij inschrijving je eigen naam moet gebruiken? op deze manier verliest het forum veel mensen die volgens mij best te goeder trouw zijn, maar na hun welkomstboodschap gewist te hebben gekregen DF niet echt meer een fijne club vinden terwijl we toch heel gezellig zijn...
- @iko
Hai Fred,
welkom hier. Ben je er 25 juni ook bij?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=13965" onclick="window.open(this.href);return false;
grt Aiko (Blauwe E36M3)
welkom hier. Ben je er 25 juni ook bij?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=13965" onclick="window.open(this.href);return false;
grt Aiko (Blauwe E36M3)
- Tom V
Dan heb ik met jou wel eens een Tosti gegeten na een Porsche keuring bij jou in de buurt, die blauwe was dat.Glenn Nassy schreef:Ha Fred!
welkom, ben ook sinds kort hier.
groetjes! ( G die witte met picknicktafel :banaan: )
ps.de remmetjes heb ik net zelf in orde.
- lida dijkstra
Je had het al verteld dat je je had ingeschreven. Leuk!
Ik zie je donderdag!
Ik zie je donderdag!