Hielke schreef:Verstappen is als coureur een zak hooi. Dat heeft niets met afgunst te maken.
In de tijd van zijn F1 entree was ie 2 seconden langzamer dan z'n teammaat Schumacher. Tegenwoordig zit het hele F1 veld binnen de 2 seconden. Dat zegt genoeg over de "capaciteiten" van Verstappen.
Ik heb 'm consequent altijd afgekraakt. And proud of it!!!!!

Je bevestigd iig het gevoel van de topic starter, en baseert je mening op een zeer beperkte zienswijze.
Ik ben absoluut geen fan Jos ansich, alleen hou ik van dit type coureurs, gasten die ervoor gaan, niet genoegen nemen met een 2e plek, maar dan liever alles of niks, dus zorgen voor de slagroom op een race, niet van die saaie gasten waar iedereen de laatste jaren op zit mopperen, omdat de meesten helaas met een rekenmachine rondrijden.
Vergeet nooit de A1 race waarin Jos tweede lag in de sprintrace ( iedereen vond hem weer geweldig) en op een onmogelijke plek een inhaalpoging deed buitenom, dit ging fout, waardoor ie in de hoofdrace weer achteraan stond ( iedereen vergruisde hem ineens), maar het mooiste komt hij won uiteindelijk de hoofdrace. ( toen was ie weer een held).
Maar laten we duidelijk zijn of je hem nou persoonlijk wel of niet mag, het is gewoon een echte coureur, met weinig angst, die goed was voor veel spektakel, als je dan durft te beweren dat ie geen snelheid had, dan ben jezelf volgens mij gewoon een zak hooi, die dingen niet los van elkaar ziet.
Het was daarnaast bekend dat schumacher goed met Jos persoonlijk kon, maar niet graag met hem in het team zat, omdat het een ongeleid projektiel was en heel hard kon pushen, daarnaast waarschijnlijk ook schijt zou hebben aan team orders.