Honda Civic Type R (EK9)
- Stéphane
Re: Honda Civic Hybrid
@Macboy: Ik vind het met die gaten niet mooi eigenlijk. Dan beter zoals het nu is.
Ik ben het Mark en Nandor eens eigenlijk.
Ik ben het Mark en Nandor eens eigenlijk.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dicht is idd mooier en netter. Alleen, hoe sterk is het nu waar dat "gat" zit? Nu komt alleen je hoofd er tegen aan maar het zou zonde zijn als er een gaatje ingeprikt zou kunnen worden, ofzo 

- Knot
Lijkt me dat ze het op een of andere manier toch wel opvullen???
- Michel P
Draad even gemist, mooie complete auto, voor de daily NL km's meer dan prima, en je houd dan idd lekker knaken over voor de echtet DF.
Michel
Michel
- Macboy
Ok gelukkig. Het ging er natuurlijk meer om dat ze dit even hadden moeten overleggen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou, je ziet die opening wel een beetje in het leer?Knot schreef:Lijkt me dat ze het op een of andere manier toch wel opvullen???
- Stéphane
Ik zet er wel een hoofdsteun van mijn Civic hatchback in, die zijn dicht
Maar even serieus, op zich denk ik niet dat je er zo maar een gaatje in prikt. En het ziet er iets minder uit, maar ik kan er wel mee leven als het niet op te lossen is.

- Asief
Toen het bekend werd dat het 2009 model gaten in de hoofdsteunen zou krijgen, waren we er in eerste instantie niet blij mee. Pas na het zien bij de dealer vonden we het wel wat hebben. De dealer vermeldde wel dat het gat waarschijnlijk wel zou worden gedicht bij het bekleden van het leer. Toen hebben we dus expliciet vermeld dat wij onze hoofdsteunen gewoon open wilden hebben.
Ach ja..kwestie van smaak en je ziet ze toch niet meer als je eenmaal rijdt
Wat een heerlijke daily voor in de stad, voorzien van alle luxe, zuinig, stil en goedkoop
Ach ja..kwestie van smaak en je ziet ze toch niet meer als je eenmaal rijdt

Wat een heerlijke daily voor in de stad, voorzien van alle luxe, zuinig, stil en goedkoop

- Topfuel
@ Macboy: Even geduld a.u.b.
ff vekleinen en imageshacken... 

- Topfuel
Hierbij de foto's, het (zwarte)leer komt lichter over dan het in werkelijkheid is, ligt aan de camera...

Vindt het zelf persoonlijk gezien net effe wat sportievere als wat gemiddeld wordt toegepast in de Civic Hybrids...
Ben benieuwd naar de reacties, in het speciaal die van onze interieur extremist Macboy
Vindt het zelf persoonlijk gezien net effe wat sportievere als wat gemiddeld wordt toegepast in de Civic Hybrids...
Ben benieuwd naar de reacties, in het speciaal die van onze interieur extremist Macboy

Laatst gewijzigd door Topfuel op 16 dec 2009, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ziet er ook erg mooi uit.
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Nette wagen
- Stéphane
@Jeffrey: Dat ziet er ook erg netjes uit. Ook leuk vanwege dubbel kleurstelling. Ik hoorde van mijn dealer dat hij dat ook al vaker had gedaan en dat het er mooi uit ziet, wat bij deze bevestigd is.
Ik kan de mijne dinsdag ophalen als het goed is, kan ook woensdag zijn. Morgen even bellen
Ik kan de mijne dinsdag ophalen als het goed is, kan ook woensdag zijn. Morgen even bellen

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
De zwarte Civic Hybrid van m'n collega is net ook afgeleverd hier. Net ding hoor, helaas heeft hij er 15" oid. onder (standaard velgjes) en da's echt te klein. Maakt hem niet uit (geen sportieve rijder) maar ik vind ze te klein. Wel leer erin. Beige van kleur. Zou ik niet gekozen hebben (bruine van de startpost is veel mooier) maar wel netjes.
Gelijk maar ff rondje gedaan. Rijdt niet zo gek. Als je wat gas geeft niet zo verfijnd vind ik, door die CVT. Veel toeren constant. Snel is het ook niet maar dat weet je van te voren. Heerlijk comfi is ie wel, da's ook wat waard.
Denk dat het voor mij geen optie is. Wil toch wat sportiefs en snellers. Snap iedereen perfect om de dagelijkse snelweg/file woon-werk km's in zo'n auto te doen. Gewoon super slim dan. Luxe, comfortabel en in de bijtelling heel goedkoop.
Echter haal ik tijdens mijn woon-werk km's de meeste DF (Fryslân Boppe), elke dag even uitleven op de weggetjes hier. Dan is dit niet de meest ideale auto voor mij. Misschien is de Honda CR-Z straks iets. Sportief en hybride dus weinig bijtelling.
Gelijk maar ff rondje gedaan. Rijdt niet zo gek. Als je wat gas geeft niet zo verfijnd vind ik, door die CVT. Veel toeren constant. Snel is het ook niet maar dat weet je van te voren. Heerlijk comfi is ie wel, da's ook wat waard.

Denk dat het voor mij geen optie is. Wil toch wat sportiefs en snellers. Snap iedereen perfect om de dagelijkse snelweg/file woon-werk km's in zo'n auto te doen. Gewoon super slim dan. Luxe, comfortabel en in de bijtelling heel goedkoop.
Echter haal ik tijdens mijn woon-werk km's de meeste DF (Fryslân Boppe), elke dag even uitleven op de weggetjes hier. Dan is dit niet de meest ideale auto voor mij. Misschien is de Honda CR-Z straks iets. Sportief en hybride dus weinig bijtelling.
- Stéphane
@Wouter: Als je het zo stelt kan ik me wel voorstellen dat je een andere auto zou kiezen.
Ik ga de mijne vanmiddag ophalen. Alles is nu klaar dus hij kan mee
Ik hoop alleen niet dat het gaat regenen, want dan kan ik nog even snel wat foto's buiten maken.
Ik ga de mijne vanmiddag ophalen. Alles is nu klaar dus hij kan mee

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Veel plezier Stephane, altijd mooi een nieuwe auto ophalen. 

- Petrolhead Tom
Waar blijven die foto's? 

-
Stephane is de eerst tank aan het leegrijden. Hij is overmorgen weer online 

- Macboy
lol @ Nandor 

Ja echt super Jeffrey. Kan niet anders zeggen. Erg mooie kleurencombo, vooral dat grijze stiksel wat terugkomt in het zwarte is gewoon subliem, net zoals de armsteun afwerking en in de deuren. Dat zie je niet altijd terug. Helemaal top stikselparadijsTopFuel schreef:Ben benieuwd naar de reacties, in het speciaal die van onze interieur extremist Macboy![]()

- Stéphane
Bij deze dan, TomTom Westendorp schreef:Waar blijven die foto's?

Eerst stond-ie te wachten in de showroom.
Xenon, hoogteregeling en sproeiers waren nog extra gemonteerd vorige week.
Zijn oudere broer. Nieuwe CTR schijnt toch wel een heel stuk beter te zijn, de sedan versie dus.
Vervolgens daalde hij af. Niet Gabriel dus

En deze foto vind ik zelf wel geinig zo:
Dan verder nog wat foto's buiten:
Er zitten dus standaard/extra Honda speakers in met nog een soort regelkastje. Aardig, maar geen soundquality materiaal. Mogelijk ga ik die nog laten vervangen door Focals.
En de Pioneer navigatie. Hier moet nog een extra kabel voor mijn iPhone op gezet worden, omdat die met de standaard-kabel niet (helemaal) werkt. Wel stoer, want je ziet dus gewoon alles van je iPhone op de display. Zal nog wel eens een foto maken als het geluid ook werkt (waarom dan een foto, don't ask

En weer terug in Rotterdam:
Nog niet de tank leeg gereden, maar al wel zo'n 200km tot nu toeNandor schreef:Stephane is de eerst tank aan het leegrijden. Hij is overmorgen weer online

- Petrolhead Tom
Mooie auto! Lijkt me zeker geen straf om hiermee op stap te moeten! Veel veilige kilometers gewenst!
- Jan Visser
Ben benieuwd wanneer jij je gaat ergeren aan die Pioneer...... Traag opstarten, niet doen wat je wilt, vastlopen, enz, enz......
Verder een mooie kar
Verder een mooie kar

- Michel P
Veel plezier met deze comfi kilometervreter.
Michel
Michel
- Asief
Ziet er erg goed uit, vooral de velgen
Vergeet niet de firmware en bluetooth update te doen, scheelt in ieder geval veel ergernissen

Wij hadden er wel veel problemen mee, liep weleens vast, startte willekeurig opnieuw op tijdens het rijden, traag met het lezen van een USB-stick. Na enkele weken gebruik toch geruild met een Clarion.Jan Visser schreef:Ben benieuwd wanneer jij je gaat ergeren aan die Pioneer...... Traag opstarten, niet doen wat je wilt, vastlopen, enz, enz......
Verder een mooie kar
Vergeet niet de firmware en bluetooth update te doen, scheelt in ieder geval veel ergernissen

- Stéphane
@Michel/Tom: Thanks! Gaat helemaal goedkomen 
@Jan/Asief: Hij is best traag, maar als je je daar op instelt is het wel OK. Ben alleen geen groot fan van bellen met touchscreen, zeker als-ie dat gelijk doet zonder dat je het moet bevestigen.

@Jan/Asief: Hij is best traag, maar als je je daar op instelt is het wel OK. Ben alleen geen groot fan van bellen met touchscreen, zeker als-ie dat gelijk doet zonder dat je het moet bevestigen.