routeboek vraagje.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Petrolhead Tom

routeboek vraagje.

Bericht door Petrolhead Tom » 09 jun 2009, 18:22

Ik heb het routeboek even gedownload van de toch die jullie afgelopen zondag hebben gereden en nou dacht ik dat het wel leuk zou zijn om nog een paar meer van die routes te vinden.
Zijn daar sites voor of hebben mensen hier op het forum nog een paar links? Of eventueel een paar digitale roadbooks?

Alvast bedankt!
:df:

Niels v D

Re: routeboek vraagje.

Bericht door Niels v D » 09 jun 2009, 18:33

Ik kaap even je topic, maar heb geen idee waar je zulke routeboeken kunt vinden..

Maar wil graag van Femme weten hoe die dat routeboek gemaakt heeft, een programmaatje voor gebruikt/geschreven neem ik aan? Zou datzelfde programma graag eens gebruiken.
Mocht je het zelf geschreven hebben is het misschien de moeite waard om de km tussen de aanwijzingen en de totale kmstand erbij te vermelden?

Macboy

Bericht door Macboy » 09 jun 2009, 22:04

Femme is daar wel handig in, maar net als Tom zoek ik ook een routeboek webpagina waar je die dingen kunt vinden. Super leuk en super handig. Zoek anders op .nti op google en dan moet het ook lukken :)

Tom

Bericht door Tom » 09 jun 2009, 22:21

Ik had ooit het idee zo'n site te maken, heb zelfs de domeinnaam http://www.autoritten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Heb genoeg ideeen alleen te weinig tijd... :bag:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 jun 2009, 23:17

Ik ben hier dus niet alleen, heb al wel een site gezien waar je complete routes voor de TomTom kunt downloaden maar dat vind ik toch niet zo leuk als zelf met een stuk papier de route te zoeken.

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 10 jun 2009, 08:19

Tom Westendorp schreef:Ik ben hier dus niet alleen, heb al wel een site gezien waar je complete routes voor de TomTom kunt downloaden maar dat vind ik toch niet zo leuk als zelf met een stuk papier de route te zoeken.

Linkje?

allen

Bericht door allen » 10 jun 2009, 09:01

http://www.gpstracks.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

zomaar een voorbeeldje. Zijn er best veel. Het leukste blijft denk ik het zelf uitstippelen met de juiste software en een wegenkaart. Het rijden zelf doe ik dan uiteindelijk gewoon liever met de navi erbij. Heb je meer tijd voor de omgeving zelf.

Plaats reactie