Wederom een voorstelling dit keer vanuit het pitoreske Arnhem.
Na al enkele maanden geregisteerd te zijn geweest onder rayban76 (sorry mods) hier nu de account zoals het hoort.
Mijn naam is Pascal uit Arnhem, 33 jaar, samenwonend, woonachtig in Arnhem dus en werkzaam als Finance Analyst bij een telecom- en communicatiebedrijf. Grote voorliefde voor auto’s en dan met name BMW’s.
De BMW liefde is er door vaderlief ingegoten met als starter e21 320s naar e30 316, e30 316i, compact 316i, toen enkele jaren gezondigd in wat VAG –producten en nu is hij weer terug bij e46 318d...wijsheid komt duideljik weer terug met de jaren..
Mijn eigen BMW-ervaring is nog pril maar daar wordt as we speak aan gewerkt. Van januari tot juli 2007 een e36 m3 3.0 gehad, die het BMW-virus ongeneselijk heeft doen worden in mijn lijf, echter ook pijnlijk aan het licht bracht dat mijn drivingskills onder de maat zijn voor een zulks apparaat (als je het potentieel een beetje wilt benutten natuurlijk

Ik heb de afgelopen 4 jaar rondgereden in een Seat Ibiza Cupra Tdi als company car, echter sinds dit jaar ben ik op zoek naar een bijzondere en snelle, wat oudere BMW mit minimaal 6 pitten als daily driver EN om eindelijk een poging te wagen ECHT te leren rijden (en de Beezer uit de bijtelling te houden)
De zoektocht is eindeloos so far, en wat ik ben tegengekomen soms bedroevend, maar we houden moed en de aanhouder wint. Ik denk dat de wishlist inmiddels geslonken is tot e34 M5, e36 m3 of iets alpina-erigs (B10 3.5 oid).
Veels te lange lap tekst alweer..tot lees en posten op dit informatieve forum!
Groet,
Pascal