Mario van Riet?Mark N schreef:Een vriend van mij zat vroeger in hetzelfde kart-team als Raikonnen. Deze vertelde mij dat wanneer hij een wedstrijd won in plaats van met de champagne te spuiten hij de fles meteen aan z'n mond zette en hem helemaal leegzoop. Hij vertelde ook dat Kimi vaak in de pitbox z'n roes lag uit te slapen en dan even wakker gemaakt werd om een race te winnen.
Zuipende topsporters.
-
Roy
Re: Zuipende topsporters.
- RVV
LOL, maar dankzij die actie heb ik er wel mooi 2 nieuwe sloffen achter op zittenSnipe schreef:Haha, dat zal een mooi gesprek zijn geweest bij De Beier.
"Mooie M5. Altijd van een oud vrouwtje geweest?"
- "Nee, meneer Van Velzen, deze was van een voetballer die er stomdronken op lekke banden mee over drempels in het centrum van Heerenveen mee racete."
Verder is het natuurlijk een sensatieverhaal.. in Heerenveen hebben ze namelijk helemaal geen drempels :shakeit:
- duifjes.com
Ah....Rico jij hebt dus een compleet uitgeleeft hok gekocht......wat poetsen al niet kan doen..........weet jij veel wat Popov met je auto heeft gedaan

- Snipe
Misschien wel een burn-out toen hij voor een Mini stond 8)
- Tom V
Zatte Raikonnen 8) nog wel een bekend fimpje.
- RVV
Duifjes 2 jaar huisselectie garantie who caresduifjes.com schreef:Ah....Rico jij hebt dus een compleet uitgeleeft hok gekocht......wat poetsen al niet kan doen..........weet jij veel wat Popov met je auto heeft gedaan![]()
![]()
Die Popov heeft hem trouwens maar kort gehad. Stond indertijd, afgelopen winter met 59000 op de klok te koop bij de beier.. en ik kocht hem met 63500 op de klok.
Ik denk dat ie hem heeft weggedaan, omdat de politie in Heerenveen en omstreken die M5 op de korrel had.
-
Mark N
Robert Dirks heet hij. Hij is een paar jaar geleden nog wereldkampioen geweest, weet alleen even niet meer in welke klasse.Roy schreef:Mario van Riet?Mark N schreef:Een vriend van mij zat vroeger in hetzelfde kart-team als Raikonnen. Deze vertelde mij dat wanneer hij een wedstrijd won in plaats van met de champagne te spuiten hij de fles meteen aan z'n mond zette en hem helemaal leegzoop. Hij vertelde ook dat Kimi vaak in de pitbox z'n roes lag uit te slapen en dan even wakker gemaakt werd om een race te winnen.