Ha!

Rein schreef:Ik kan alleen nog zeggen dat het zóó gaaf wasVolgende toerrit doe ik zeker weer mee!
ben benieuwd naar de filmpjes!
Golf vanochtend weer ingeleverd.. moest met de bus terug, dat valt dan toch weer vies tegen
Feit blijft dat je dit soort dingen direct aan de persoon kan/moet melden en niet achteraf doet. DF toerdagen (net zoals de C&C roadtrip overigens) verlopen NOOIT rustig en vlekkeloos. Als er iets fout gaat geen probleem, spreek je diegene daar fatsoenlijk op aan en ist hele probleem opgelost.Leonie schreef:Ik wil er 1 ding over zeggen en dan hoop ik dat we weer ontopic kunnen gaan:
Ik heb Erik een PB gestuurd. Wil het er verder ook met hem over hebben.
Vind het niet nodig en erg jammer dat er in dit topic en op deze manier over mij en wat ik gezegd zou hebben gediscussieerd wordt.
Wat ik heb gezegd had absoluut op een andere manier gekund, ik was boos en daardoor kwam het er wat bitchy uit. Heb inmiddels daarvoor mijn excuses aangeboden aan Erik. Feit blijft dat ik volledig achter hetgeen ik heb gezegd sta.
Het ging mij om gedrag tijdens de hele toerrit en niet alleen om wat er in 'mijn' woonplaats gebeurde, dat was gewoon even de druppel. Als organisator voelde ik mij verantwoordelijk, punt.
Pointing at yourself?Maus335i schreef: Ik kan je nog een aantal mensen aanwijzen die niet altijd even netjes waren.
Haha en piepende bandjesRein schreef:Daar is ie al:
http://s114.photobucket.com/albums/n275 ... t=328i.flv" onclick="window.open(this.href);return false;
En ja: Dat is Ernie (ja die van Bert) op de tomtom
Ja ik ook! Daarom zeg ik, ik was ook niet even netjes maar so be it. Als er problemen over zijn hoor ik ze graag, des te eerder kan ik me aanpassenSnipe schreef:Pointing at yourself?Maus335i schreef: Ik kan je nog een aantal mensen aanwijzen die niet altijd even netjes waren.![]()
Jammer dat je eerder weg was trouwens. Volgende keer beter.
Klopt, probleem is alleen dat iedereen een eigen opvatting heeft van wat wel en wat niet kan. En vaak ziet een bepaalde actie er ook nog eens dramatischer uit dan dat het daadwerkelijk is. Ik vind gewoon dat als je ergens een probleem mee hebt je direct naar diegene toestapt en dat aangeeft. Zo voorkom je ook dat het (naar jouw mening) uit de hand blijft lopen.Tom schreef:Niks mis mee om je gewoon te gedragen natuurlijk. Leonie en Femme zijn geen opvoedkundigen die iedereen in de gaten moeten houden.
Ik haakte wat later aan en de boardcomputer gaf toen een actieradius aan van nog meer dan 300 kilometer. Na een kilometer of 150 kwamen we langs een benzinepomp en móest ik er echt af om te tanken... Afgelopen 500 kilometer iets meer dan 110 liter benzine erdoor geknald.Macboy schreef: Ben er erg blij mee, want aan het eind van de dag gemiddeld verbruik van 1:11,8 met ruim meer dan de helft van de tank er nog in haha.
Is toch ook niet normaal zo zuinig ?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten