Ég welMaximus schreef:
Kerel, wat kun jij rijden zeg! Echt niet normaal dat een 320d zo makkelijk aanhaakt bij een 328GT met aangepast blok, onderstel en spruitstuk.
Respect!

Ég welMaximus schreef:
Kerel, wat kun jij rijden zeg! Echt niet normaal dat een 320d zo makkelijk aanhaakt bij een 328GT met aangepast blok, onderstel en spruitstuk.
Respect!
Nee, dat ben ik.Aernoudt schreef:Nee: de zilveren M5 volgens mij
Ja!!!Kasteel schreef:
Had jij niet die groene e34? Kwartje valt nu pas.
Was dat maar zo!Aernoudt schreef: Nee: de zilveren M5 volgens mij![]()
Nice!!!frank de jonge schreef:Heb net ff gekeken hoeveel materiaal er geschoten is en het is maar 2 gig ofzo.
Ben nu met de feauteau's bezig
Oeps.. sorry, dan heb ik jullie omgewisseld... excuus !Snipe schreef:Nee, dat ben ik.Aernoudt schreef:Nee: de zilveren M5 volgens mij
GTRene schreef:wat me ook opviel dat die "Porsche" 356? zo goed mee kwam, alhoewel ik ff dacht na de eerste? stop van oh oh, start ie nog wel....maar bleek als ie warm was dat ie dan moeilijker startte...ging net gelukkig![]()
en die Lexus boy die was ook behoorlijk aan het spelen
Mooi zo. Was gezellig babbelen met jouw en Martin.Rein schreef:Zo net thuis
Wel minder ja, kan best scary worden.Rein schreef: aquaplanning is niet leuk
Rein schreef:Zo net thuis, terugweg opgereden met Mike in de regen... aquaplanning is niet leuk
Wat een gave dag vandaag![]()
Vanochtend eerst vanaf Meppel opgereden met Frank, Maurice en Erik.. Kon ze nog maar net bij houden.
Toerrit was SUPER!! :banaan: Wat een gave route, heb echt genoten(en mijn passagier ook!). Kon trouwens nog wel redelijk mee komen met de golf, maar moest wel flink doortrappen.
Eten bij vaticano was ook gezellig!
Femme & Leonie en alle andere deelnemers: Bedankt![]()
Ohja: heb nog nooit zoveel wilde gebaren naast de weg gezien
foto's/ filmpjes komen later
Vond ik ook!Xave30 schreef: Was gezellig babbelen met jouw en Martin.
KloptXave30 schreef: Wel minder ja, kan best scary worden.
Zeker!Mike Spanjersbergh schreef: Maar heb het voor de rest wel rustig gehouden toch ?
No worries.Aernoudt schreef: Oeps.. sorry, dan heb ik jullie omgewisseld... excuus !
Voor jou wel ja.....Xave30 schreef:No worries.Aernoudt schreef: Oeps.. sorry, dan heb ik jullie omgewisseld... excuus !
Als je mijn 525i even snel als een M5 vindt is dat ook een compliment![]()
Bepaalde acties ook 8)duifjes.com schreef:heb erg gelachen.......bepaalde uitspraken zullen hier nog lang blijven voorbij komen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten