heerlijk de Nl'se politie

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
m@rco
Berichten: 710
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
Locatie: O'haske

heerlijk de Nl'se politie

Bericht door m@rco » 15 feb 2006, 22:34

Rij ik net bij de kartbaan vandaan heerenveen centrum in zeg maar.. Staat er na een minirotonde een politie auto te wachten tot dat hij de weg op kan rijden.. Marco had voorrang dus even voor langs.. netjes knipperlichtje aan maar toch een beetje snelheid erop.. in de 2e versnelling "vlot" optrekken naar de 50 (max. snelheid). Dus ik denk zal eens even kijken wat meneer agent nu gaat ondernemen.. en ja hoor.. met een noodgang achter me aan.. ik reed nog steeds netjes 50 omdat ik het wel verwacht had.. en er later ook een flitspaal staat op deze weg.
Ik denk ik zal eens even de meest doelloze wegen nemen die er zijn in die buurt.. dus ik allemaal rondjes rijden.. en kwam iedere keer weer uit op dezelfde rotonde.. heerlijk gevoel.. en die politie auto maar achter me aan rijden.. totdat het zo al enkele minuten doorging en dhr. A. Gent het nodig vond mij aan te houden..Hij stapte uit en scheen direct met een dikke zaklantaarn in mijn face.. ik :) ik had rijbewijs en kenteken papieren al in de hand om af te geven.. ik met een :D in de auto... raampje naar beneden.. goeden avond meneer.. zei ik zo. hij ook goedenavond.. hij mij vragen waar ik mee bezig was.. toen zei ik.. proberen om een auto af te schudden die achter me reed.. maar die bleef maar volgen.. snapte ook niet waarom.. Deed me dus weer heerlijk dom voor.. Die agent zo zeggen.. ja meneer, dat waren wij.. :shock: poehh.. had ik nog niet door.. domme kerel.. Toen mij vertellen waarvoor ik aangehouden werd..bijzonder rijgedrag.. erg hard door een bocht.. pff.. het was in een megane 1.6 uit 98.. met BX veren ofzo.. dus hard mee door een bocht wordt hem niet.. ik zo zeggen dat ik altijd zo om een rotonde ga en niet de max snelheid overschrijd en er niemand mee in gevaar breng.. Hij zei okay.. maar toch mag het niet.. ik zo okay.. prima zal ik onthouden.. toen ben ik maar opgehouden met discussieren want die blauw pet was echt te dom voor woorden.. heerlijk weer even een agent 10 minuten van zijn werk gehouden.. :)

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 15 feb 2006, 22:37

Uitdagen heet dat... foei!

;)

Tom
Berichten: 21795
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 15 feb 2006, 23:24

Haha ik had dat ooit met m'n S2000 in Eindhoven (veel stoplichten)... zag ze achter mij komen staan in een normale auto. Ik redelijk hard optrekken (geen piepende/spinnende banden, maar gewoon snel weg) en precies bij 50km/u blijven hangen. Agenten waren net 2 meter van het stoplicht af zegmaar :p
En zo elke keer, bij elk stoplicht hetzelfde verhaal. Haha. Had na een paar keer dat geintje gedaan te hebben maar m'n hand een keer opgestoken om gedag te zeggen ;)
Zo'n simpele ziel naast mij bij het stoplicht had de grootste lol, die zat met toch een partij te wijzen en dergelijke.

Altijd lachen zoiets, tot je de verkeerde treft. Trouwens niet aan de kant gezet toen :)

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Re: heerlijk de Nl'se politie

Bericht door Hans » 16 feb 2006, 07:21

m@rco schreef:ik zo zeggen dat ik altijd zo om een rotonde ga en niet de max snelheid overschrijd en er niemand mee in gevaar breng.. Hij zei okay.. maar toch mag het niet..
Ja natuurlijk dat zal dat petje wel even bepalen, tja een artikel 5 schudden ze zou uit hun mouw als het moet.

Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 feb 2006, 00:09

Bericht door Wouter » 16 feb 2006, 11:20

lol het is weer mooi marco

laatst reed er ook een snelle seat achter ons,

waarschijnlijk klpd,

tegenwoordig gewoon goed in je spiegels blijven kijken

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 16 feb 2006, 18:23

Blijft sneu beroep.

Gebruikersavatar
René
Berichten: 328
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:13
Locatie: Leeuwarden

Bericht door René » 16 feb 2006, 20:01

Was dat dezelfde agent die mij toen ook aan hield? en zat die biatch er ook weer naast?
Ik zei gister nog, kijk uit voor politie :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frankie, Philipoo, Sabberjoch, Wimo en 19 gasten