(oude model)
Maar ik vind die kleur verder niet terug in de porsche configurator bij de GT3?
Lakzwart. Ben nu te laat om nog wijzigingen door te geven en is misschien maar beter ookTom Westendorp schreef:Super gave kleur! Zou hem zelf niet snel bestellen, ben jij er al uit wat je besteld?
Velgen blijven super mooi! Zijn ook super licht las ik in de autovisie.
Dat geluid is toch gewoon kippenvel!!!!!DR schreef:Kwam nog een filmpje tegen. Geluid is geweldig en de velgen vallen me ook steeds meer mee.
http://www.youtube.com/watch?v=Ux4gN9FivrA" onclick="window.open(this.href);return false;
David
Laat maar weten als je in de buurt bent, Sjoerd. Rijd ik wel even mee met de Elise er achteraanSjoerd schreef:Binnenkort maar eens de tunnels onder de Vliet bij Leidschendam (N14) doorblazen
die van Enschede is wel 1 en 2 bruikbaar...vlak bij het stationSjoerd schreef:Jammer genoeg zijn de spoorwegtunnels in Hengelo (ov) net te kort om vol door te blaffen van 1 naar 2, maar dat geluid van de mijne is daar zo uberubergeil.....
Binnenkort maar eens de tunnels onder de Vliet bij Leidschendam (N14) doorblazen
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], EricYellow, JdvPolo, Joël D., MarcH, ron36, SlowCo, Will F., WillemBoer en 7 gasten