Tot en met de DAG een jaar geleden had ik met mijn vorige Calibra een ongeluk in Well waarbij een "busy" persoon lak had aan de voorrangssituatie, de afslag voor dat punt staat er een rijtje auto's waarvan ik eerst aannam dat ze stonden te wachten op iemand die afsloeg. DACHT ik, want toen het even later begon te rijden stond er een golf 4 half in de achtertuin met de linker zijkant volledig in puin en een andere auto had het neusje flink wat korter.
Conclusie: same shit, different persons, different day, different cars, more damage. Blessings counted: goede reflexen door haast identieke eerdere ervaring waarbij ik eveneens tijd had om zoveel mogelijk te anticiperen, goede ogen die een grondig gebrek aan controle van de verzekeringscorrespondentie zagen, topmodel Calibra in plaats van instapmodel.
Vanmiddag gaat het verder: onderweg naar huis over dezelfde route zie ik voor me een Corsa A met een stel van die "fail" stickers achterop. Naast de standaard 1.2 stonden: V12, daaronder, jawel... 4WD.,. EPIC fail as far as I'm concerned aangezien ik WEL een 4WD Opel heb
Met excuses voor de mobieltjeskwaliteit hier een foto