de DownForce kleurstelling is ook nu al een image of hoe zeggen ze dat, heel herkenbaar en dus goed voor het team en eventueel reclame, valt gewoon op zo'n ding

Inderdaad, sinds wanneer kan er over mooi gesproken bij een 1serie?Downforce Hans schreef:Minder lelijk bedoel je denk ikMathieu schreef:Ben ik nu de enige die de witte 130i mooier vindt dan de zwarte exemplaren
Nou koel in zijn auto dan misschien, want ik zag een gestoomd hoofd uit die helm zakken. :banaan:Ti-Tourist (Erik) schreef:Vond de witte (zeker door de zwart motorkap) wel wat hebben. Is voor de rijder ook een stuk prettiger. Peter & Jitse hadden het bloedheet in de auto in de opstelstraat op maandag, bij Laurens was het gewoon koel... Niet geheel raar natuurlijk.....
Ik vond het anders toch een soort van heel erg warm in de auto, deze auto had namelijk geen luchthappertje in de zijruit dus echt koeling heb je nietTi-Tourist (Erik) schreef:Vond de witte (zeker door de zwart motorkap) wel wat hebben. Is voor de rijder ook een stuk prettiger. Peter & Jitse hadden het bloedheet in de auto in de opstelstraat op maandag, bij Laurens was het gewoon koel... Niet geheel raar natuurlijk.....
Draai dan gewoon het raampje naar beneden, hoe moeilijk kan het zijnLaurens schreef:Ik vond het anders toch een soort van heel erg warm in de auto, deze auto had namelijk geen luchthappertje in de zijruit dus echt koeling heb je nietTi-Tourist (Erik) schreef:Vond de witte (zeker door de zwart motorkap) wel wat hebben. Is voor de rijder ook een stuk prettiger. Peter & Jitse hadden het bloedheet in de auto in de opstelstraat op maandag, bij Laurens was het gewoon koel... Niet geheel raar natuurlijk.....
Haha, luxepaard, kom nou :banaan:Laurens schreef:Airco had ik ook al aangezet en het lampje ging ook branden, alleen er gebeurde weinig.
Ennuh draaien er zitten toch wel elektrische ramen op zo'n 1serie
DownforceJan schreef:Mooie technische discussie hier.
Tijd voor het vetorecht van de pater familias:
Het wordt de zwarte. Een mooie 1 serie bestaat niet. Wel een snelle!
Hou hem in de gaten. :banaan:
Onze monteurs zien dat anders.Metchu schreef:ik vind de "peter knalt vol met 2 wielen over de kerbs zonder bumper" foto het vetstgoed gecaptured!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten