ze verwachten dat ie voor het einde van het jaar in de winkel ligt, aldus Sony...
Schade... nachtracing.... NASCAR (ja ik weet het, moet je ermee) maar ook WRC licensie hebben ze binnen!
indobesar schreef:Ziet er zeer strak uit!
Er is dus de mogelijkheid om binnen GT5 een WRC championship te rijden?
Thommy schreef:hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe
weet iemand of er al een officieel PS3 (GT5) stuur is of in de maak is???
grt thommy
Inderdaad!Mark Nauta schreef:DAMN!!!!! Die moet ik dus echt hebben he! Ziet er echt heel gaaf uit!
Binnenkort maar eens een PS3 op de kop tikken ergens.
Group buyindobesar schreef:Inderdaad!Mark Nauta schreef:DAMN!!!!! Die moet ik dus echt hebben he! Ziet er echt heel gaaf uit!
Binnenkort maar eens een PS3 op de kop tikken ergens.
*Opent marktplaats.nl
Forza 3Metchu schreef:forza 2 komt ook weer binnekort... maar ik denk dat dit van een hele andere orde is!! ook maar is kijken voor een ps3....
Roman schreef:Forza 3Metchu schreef:forza 2 komt ook weer binnekort... maar ik denk dat dit van een hele andere orde is!! ook maar is kijken voor een ps3....![]()
Trailers gezien? Sloeg echt nergens op... Maar als het een verbetering is van Forza 2 zal het evengoed best leuk zijn
Alles uitgespeeld en F1 kar binnengehaald. Die gebruik je vervolgens 2x en dan ben je er weer op uitgekekenTom schreef:Ik heb GT5:prologue maar weer es erin gestopt.
Wie heeft al die events al uitgespeeld?
Ik zit nu in klasse A waar ik er nog 2 of 3 van moet. Daarna krijg je nog een klasse (S) en die schijnt wel pittiger te zijn. Als je die hebt gehaald kun je die Ferrari F1 kar kopen
Alles goud hoeft voor mij niet.Tom van H. schreef:Alles uitgespeeld en F1 kar binnengehaald. Die gebruik je vervolgens 2x en dan ben je er weer op uitgekekenTom schreef:Ik heb GT5:prologue maar weer es erin gestopt.
Wie heeft al die events al uitgespeeld?
Ik zit nu in klasse A waar ik er nog 2 of 3 van moet. Daarna krijg je nog een klasse (S) en die schijnt wel pittiger te zijn. Als je die hebt gehaald kun je die Ferrari F1 kar kopen
S-klasse is niet heel veel pittiger dan de restAlles op goud spelen is wel heel pittig, mij iig niet gelukt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten