Afstudeerplaats WTB per september 2009

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Jelte Jongsma

Afstudeerplaats WTB per september 2009

Bericht door Jelte Jongsma » 02 jun 2009, 15:51

Dag mensen,
Zoals sommigen misschien zullen weten doe ik de HBO opleiding werktuigbouwkunde aan de Hanze hogeschool te Groningen. Ik zit reeds in het laatste jaar. Aan het eind van de opleiding sluit je af met een afstudeeropdracht. Deze opdracht zal ik doen per september 2009 voor de duur van circa 20 weken. Ik ben me voornamelijk aan het oriënteren op bedrijven in het noorden van het land.
Ken jij, werk jij bij, of heb jij een bedrijf welke 1 of 2 afstudeerders kan gebruiken voor een interessante opdracht in de werktuigbouwkunde? Dan hoor ik het graag met de eventuele inhoud van de opdracht, we kunnen natuurlijk ook samen 1 bedenken. Mocht er elders in het land een interessante opdracht zijn dan is er noodzaak om huisvesting te zoeken waar ik voor open sta. De opdracht dient een technisch probleem te bevatten, daar omheen kan van alles ingevuld worden.
De opleiding is breed zo ook mijn interesse, ik sta overal voor open. Mensen die denken wat te weten of iets aan kunnen bieden, kunnen natuurlijk mijn CV krijgen per PB.
Hoor graag suggesties!
Groeten,
Jelte

Peter Tunissen

Re: Afstudeerplaats WTB per september 2009

Bericht door Peter Tunissen » 02 jun 2009, 15:56

PB verstuurd. :thumbup:

ADV

Bericht door ADV » 02 jun 2009, 16:03

Moet ie de auto's van downforce sneller maken, Peter?

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 02 jun 2009, 16:07

Tip van deze ex-hanze WTB-er (en TB-er): zorg dat je een fatsoenlijke begeleider krijgt en maak duidelijk afspraken waar het scriptie aan moet voldoen. Geloof me, ik ben ervaringsdeskundige daar :bag: 2x afstuderen was 2x drama :evil:

Heb je al een begeleider toegewezen gekregen?

Jelte Jongsma

Bericht door Jelte Jongsma » 02 jun 2009, 16:10

Niels schreef:Tip van deze ex-hanze WTB-er (en TB-er): zorg dat je een fatsoenlijke begeleider krijgt en maak duidelijk afspraken waar het scriptie aan moet voldoen. Geloof me, ik ben ervaringsdeskundige daar :bag: 2x afstuderen was 2x drama :evil:

Heb je al een begeleider toegewezen gekregen?
Hier ga ik zeker goede afspraken over maken. Ik loop nu stage en weet helaas precies wat je bedoelt...

E-volve

Bericht door E-volve » 02 jun 2009, 17:00

Mocht het heel dramatisch worden om iets te vinden, hier in Noord-Holland is het wat makkelijker te vinden.
Bedrijf waar ik nu werk, ben ik zelf afgestudeerd en momenteel loopt er nog 1 die ook wel netjes zal gaan slagen.
Kan wel eens vragen of ze hierna nog een afstudeerder willen?

Zit alleen wel in IJmuiden, al zijn er geloof ik wel makkelijke anti-kraak woningen te krijgen hier.
http://www.educo-bv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Jelte Jongsma

Bericht door Jelte Jongsma » 03 jun 2009, 14:00

Bedankt E-volve.

Voorkeur gaat eerst uit naar het raceteam. Er zijn genoeg onderwerpen te bedenken, zo zullen er veel onderdelen aan hevige slijtage onderhevig zijn wat misschien verbeterd kan worden maar ook gewichtbesparing, downforce, remcapacitiet, vermogen, handling, haalbaarheid van nieuwe ideeen, processen etc. Aan van alles kan er onderzoek gedaan worden.

Plaats reactie