Goeiedag mensen hierzo,
Mijn naam is Robbert-Jan en heb sinds kort mijn eerste auto aangeschaft. Dit is een bmw 318tds uit 95. De auto rijdt als een zonnetje ( ook al is hij niet al te snel ) maar heeft alleen een minpuntje. Als ik over putdeksels of gaten in de weg rij dan slipt mijn band door en daarbij hoeft t niet eens s glad te zijn. De banden van de auto zijn iets breder dan normaal, ligt dat hieraan? of ligt het aan de ophanging? graag jullie kennis hierover
gr Robbert-Jan
bmw 318tds doorslippen banden
-
Re: bmw 318tds doorslippen banden
http://www.driving-fun.tv/forum/viewtopic.php?f=2&t=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Registratieprocedure
1) Wanneer je jezelf hier registreert kun je naast meelezen ook posten op DF.
2) Om jezelf te kúnnen registreren op Driving Fun, moet je verplicht je eigen naam gebruiken!.
Wil je, om welke belangrijke reden dan ook, niet onder je eigen naam posten, stuur dan éérst een mailtje met de reden naar modteam@driving-fun.com en zij zullen besluiten of je onder de door jouw gewenste naam kunt posten.
Alle nieuwe accounts met afwijkende namen die zijn aangemeld zonder voorafgaand overleg, zullen worden verwijderd!
3) Avatars mogen géén sexuele, racistische of politieke inhoud bevatten!
Gaarne opnieuw aanmelden onder je eigen naam. Zie mededelingen topic, in rubriek "even voorstellen". Dit topic en reeds geplaatste posts worden verwijderd.
Registratieprocedure
1) Wanneer je jezelf hier registreert kun je naast meelezen ook posten op DF.
2) Om jezelf te kúnnen registreren op Driving Fun, moet je verplicht je eigen naam gebruiken!.
Wil je, om welke belangrijke reden dan ook, niet onder je eigen naam posten, stuur dan éérst een mailtje met de reden naar modteam@driving-fun.com en zij zullen besluiten of je onder de door jouw gewenste naam kunt posten.
Alle nieuwe accounts met afwijkende namen die zijn aangemeld zonder voorafgaand overleg, zullen worden verwijderd!
3) Avatars mogen géén sexuele, racistische of politieke inhoud bevatten!
Gaarne opnieuw aanmelden onder je eigen naam. Zie mededelingen topic, in rubriek "even voorstellen". Dit topic en reeds geplaatste posts worden verwijderd.