///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
- Erik
- Auto: BMW ///M
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
ha die Paulus
Jij houdt wel van de sleeperlook
Geen nutteloos plastic etc
Ik zou in die trend de 2 blauwe siliconeslangen vervangen door zwarte
En je Intercooler ook zwart spuiten
Past mooi bij je zwarte gril
En er kraait geen haan naar die glimmende bende achter je bumpert
:shakeit:
Jij houdt wel van de sleeperlook
Geen nutteloos plastic etc
Ik zou in die trend de 2 blauwe siliconeslangen vervangen door zwarte
En je Intercooler ook zwart spuiten
Past mooi bij je zwarte gril
En er kraait geen haan naar die glimmende bende achter je bumpert
:shakeit:
- Peric
Paul, hoe staat 't als je 'm achter iétsie hoger zet? Dan staat de band net iets mooier in de kuip denk ik.
Verder.. STOER APPARAAT!!

- Max V
Ik denk een hele verbetering, maar dan wil je hem misschien voor ook íets hoger,,, anders krijg je zo'n naar voren schuin aflopende autoPeric schreef:Paul, hoe staat 't als je 'm achter iétsie hoger zet? Dan staat de band net iets mooier in de kuip denk ik.

- Buco
Wat een bruut ding Paul. Volg je topic(s) al even. Respect voor je smaak en technische handigheid, prettig als je zoveel zelf kunt doen.
Eerlijk gezegd ben ik het met Erik eens, ik zou ook de FMIC en de IC-slangen een 'donker' kleurtje geven. Op een Impreza misstaat het niet, maar deze (tuinslang)kleuren passen eigenlijk niet zo mooi bij de rest van de styling. Daarnaast vroeg ik me af of de banden op de achterste velgen niet TE getrokken zitten.
Verder echt een schitterende POWER-bak
Gr.
Peter
Eerlijk gezegd ben ik het met Erik eens, ik zou ook de FMIC en de IC-slangen een 'donker' kleurtje geven. Op een Impreza misstaat het niet, maar deze (tuinslang)kleuren passen eigenlijk niet zo mooi bij de rest van de styling. Daarnaast vroeg ik me af of de banden op de achterste velgen niet TE getrokken zitten.
Verder echt een schitterende POWER-bak

Gr.
Peter
- Thom
Paul, op de foto's vond ik je wagen nogal extreem maar ik ben er gistermiddag even omheen gefietst (Grou) en hij klopt helemaal!
Erg mooi en netjes gedaan, fantastische wagen. Enjoy!
(jammer dat ik hem niet even heb horen lopen...)
Erg mooi en netjes gedaan, fantastische wagen. Enjoy!
(jammer dat ik hem niet even heb horen lopen...)
@ erik, sleeper?, de sleeperlook gaan we helaas niet meer redden.. dit ding hoor je van een km al aankomen
Blauwe silliconen gaan er idd nog uit.. wordt gewoon rvs na de zomer,ic zwart.. aan gedacht... maar nog niet over uit..
Zoals jullie al hebben kunnen lezen staat de auto 2.5 cm hoger dan hoe die stond,ben hem dus niet van plan om nog hoger te zetten.. een beetje stance op een E36 is mooi.. maar als de kont nog hoger komt dan overdrijf je dat weer en ziet het er niet uit.
@ Buco, als je wat beter had gelezen dan had je kunnen lezen over het stretch verhaal,wordt allemaal nog veranderd,haha , maar bedankt voor de complimenten, en als ik mn maatje er niet bij had gehad dan lag het hele kitje nu nog in de doos hoor.. dus meeste credit gaat naar hem!
@thom.. .bedankt.. hij komt nog vaak genoeg in Grou hoor.. kunnen we binnenkort wel even blokje om.. mn schoonouders wonen er..
Blauwe silliconen gaan er idd nog uit.. wordt gewoon rvs na de zomer,ic zwart.. aan gedacht... maar nog niet over uit..
Zoals jullie al hebben kunnen lezen staat de auto 2.5 cm hoger dan hoe die stond,ben hem dus niet van plan om nog hoger te zetten.. een beetje stance op een E36 is mooi.. maar als de kont nog hoger komt dan overdrijf je dat weer en ziet het er niet uit.
@ Buco, als je wat beter had gelezen dan had je kunnen lezen over het stretch verhaal,wordt allemaal nog veranderd,haha , maar bedankt voor de complimenten, en als ik mn maatje er niet bij had gehad dan lag het hele kitje nu nog in de doos hoor.. dus meeste credit gaat naar hem!
@thom.. .bedankt.. hij komt nog vaak genoeg in Grou hoor.. kunnen we binnenkort wel even blokje om.. mn schoonouders wonen er..
- Sperdy
ha Paul, heb zo je zelfbouwpakket eens bekeken in deze topic - Je ziet, ik doe niet lullig, want ook door deze bijdrage van mij, wordt je draadje weer 1 reactie langer ..
- maar ik heb een belangrijke technische vraag!!! Komt 'ie: moet je geen gaasje voor je IC, om steenslag te voorkomen? (Voor als je bijvoorbeeld wanhopige pogingen doet om mijn ACS1 bij te houden en ik met mijn achterkletsers al die stenen in je IC loop te draaien....
)

- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Hé Paul...Ferdinand schreef:ha Paul, heb zo je zelfbouwpakket eens bekeken in deze topic - Je ziet, ik doe niet lullig, want ook door deze bijdrage van mij, wordt je draadje weer 1 reactie langer ..- maar ik heb een belangrijke technische vraag!!! Komt 'ie: moet je geen gaasje voor je IC, om steenslag te voorkomen? (Voor als je bijvoorbeeld wanhopige pogingen doet om mijn ACS1 bij te houden en ik met mijn achterkletsers al die stenen in je IC loop te draaien....
)
Er moeten gravel banden onder de ///M3 zo te horen...
De meeting met Ferdi gaat over onverhard...anders zie ik nog geen stenen vliegen...
Moet je wel even trainen, hij wel, jij geen ESP...
Mischien moeten we maar even langs mijn kameraad Rico v.d. Pol voor een goede rallye training...

- Tom V
Joh, die 135i trekt de stenen uit de grond met zijn duizelingwekkende vermogen. 

- GTRene
Super foto's Paul, ziet er erg stoer/strak uit
mooi apparaat

mooi apparaat

-
Je kunt ook de intercooler buizen rechtstreeks op de intercooler lassen, dat heeft bij mij ook mooi uitgepakt 8)
Heb je ook geen last van eventuele lekkages bij de intercooler.
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Nou vandaag de ///M maar even aangeslingerd om eens lekker binnendoor naar het circuit van Assen te rijden, voor het "Italiaans geweld" , de italiaanse dag dus..
Ben niet binnen geweest maar buiten het circuit even wat gestaan en wat kijken, paar super wagens gezien die het gas er vol op hadden, waaronder een F40,F355F1 met volgens mij een Kreissieg uitlaatsysteem want ohmygod zat daar een geluid in.. dikke F430 Scuderia, en wat dikke lambos..
Toen besloten om even een stukje te gaan rijden voor de entree langs etc.. even een flybytje voor de toeschouwers en boel vreemde gezichten toen de Luftwaffe voorbij kwam blaffen
Ik was aan het draaien om terug te rijden, toen een duitse M6 cabrio driftend de weg op kwam, gevolgt door een C6 cabrio, en een stuk of 8 Ferraris, hopakee de M3 in de rondte en maar eens aansluiten.
De weg naar en van het circuit is veranderd en is nu 2 baans ipv 1 baans, dus voor me een Ferrari,achter me en rechts Ferraris.. en het gas ging er stevig op, kon zonder probleem volgen,Ferrari voor me ging naar rechts en meteen zijn voorganger klapte hem bij mij ervoor, rode F355Berlinetta met 2 SPARCO kuipstoelen duidelijk te lezen door het kleine achterraampje.. meneer trapte hem dik door in de begrenzer van 2 naar 3, ik zat al in 3 en dan begint de M toch echt hele serieuze stappen te nemen.
Reedt hem bijna bij hem naar binnen, meneer Ferrari naar rechts, allebei vol in de ankers voor de niet al te hoge drempels op het viaduct aankomend, waar zon 300 man al stond te kijken,samen over de drempel en allebei vol het gas erop, 1 en 2 nog redelijk gelijk en toen naar 3e en hopsakee meteen werd de F355 op een 3 autolengtes gezet, en dat vondt meneer niet zo grappig.. ben gekeerd en kreeg een staande ovatie toen ik terug reedt onder het viaduct.
Nog even gekeken en toen maar besloten om naar huis te gaan, dus de bmw weer gekeerd en rustig weggereden,rechtsaf richting snelweg en uit en het niets een zwarte 360 Spyder vol om heen blaffend, hmmz dan maar even niet afslag homesweethome en maar even terug en achter deze belgische Ferraririjder aan.
J
jonge gast van zon jaartje of 34 met een blonde stoot, zaten op het stuk richting hoogeveen, ik zat al een km of 10 achter hem en hij zat al wat zenuwachtig in de spiegels te kijken.
Was aardig druk op de weg, maar het was al duidelijk dat deze meneer het gas in zou trappen als de mogelijkheid daartoe was... nog 2 autos voor ons, Zafira bleef even wat te lang links hangen, ik van 4 terug naar de 3e (rapeversnelling) meneer in de 360 ging ook een tandje naar beneden en tering daar kwam ineens een kabaal uit.. Zafira naar rechts.. en hopsa kee tegelijk het gas erop.. ik reedt zijn achterkant er bijna af, 360 naar rechts en geloof me hij had het gas er goed op! wat een kabaal uit zon ding.. op naar de 4e... en hij kon niet volgen...
Heb me echt dood gelachen en je had die kop moeten zien van die belg, die snapte er werkelijk geen reet van...heb de hele terugweg een smile op mn smoel gehad van hier tot aan Belgie. met een semi plakkende koppeling en zelfs nog wat kleine misfires hoog in toeren een 360 naar huis rijden... heerlijk!
Al met al een leuk dagje.. en kan nu al niet wachten totdat de koppeling erin zit,tijd om de SChnitzel van Ferdinand een 2e kontgaatje erbij te rapen..
Ben niet binnen geweest maar buiten het circuit even wat gestaan en wat kijken, paar super wagens gezien die het gas er vol op hadden, waaronder een F40,F355F1 met volgens mij een Kreissieg uitlaatsysteem want ohmygod zat daar een geluid in.. dikke F430 Scuderia, en wat dikke lambos..
Toen besloten om even een stukje te gaan rijden voor de entree langs etc.. even een flybytje voor de toeschouwers en boel vreemde gezichten toen de Luftwaffe voorbij kwam blaffen

Ik was aan het draaien om terug te rijden, toen een duitse M6 cabrio driftend de weg op kwam, gevolgt door een C6 cabrio, en een stuk of 8 Ferraris, hopakee de M3 in de rondte en maar eens aansluiten.
De weg naar en van het circuit is veranderd en is nu 2 baans ipv 1 baans, dus voor me een Ferrari,achter me en rechts Ferraris.. en het gas ging er stevig op, kon zonder probleem volgen,Ferrari voor me ging naar rechts en meteen zijn voorganger klapte hem bij mij ervoor, rode F355Berlinetta met 2 SPARCO kuipstoelen duidelijk te lezen door het kleine achterraampje.. meneer trapte hem dik door in de begrenzer van 2 naar 3, ik zat al in 3 en dan begint de M toch echt hele serieuze stappen te nemen.
Reedt hem bijna bij hem naar binnen, meneer Ferrari naar rechts, allebei vol in de ankers voor de niet al te hoge drempels op het viaduct aankomend, waar zon 300 man al stond te kijken,samen over de drempel en allebei vol het gas erop, 1 en 2 nog redelijk gelijk en toen naar 3e en hopsakee meteen werd de F355 op een 3 autolengtes gezet, en dat vondt meneer niet zo grappig.. ben gekeerd en kreeg een staande ovatie toen ik terug reedt onder het viaduct.

Nog even gekeken en toen maar besloten om naar huis te gaan, dus de bmw weer gekeerd en rustig weggereden,rechtsaf richting snelweg en uit en het niets een zwarte 360 Spyder vol om heen blaffend, hmmz dan maar even niet afslag homesweethome en maar even terug en achter deze belgische Ferraririjder aan.
J

Was aardig druk op de weg, maar het was al duidelijk dat deze meneer het gas in zou trappen als de mogelijkheid daartoe was... nog 2 autos voor ons, Zafira bleef even wat te lang links hangen, ik van 4 terug naar de 3e (rapeversnelling) meneer in de 360 ging ook een tandje naar beneden en tering daar kwam ineens een kabaal uit.. Zafira naar rechts.. en hopsa kee tegelijk het gas erop.. ik reedt zijn achterkant er bijna af, 360 naar rechts en geloof me hij had het gas er goed op! wat een kabaal uit zon ding.. op naar de 4e... en hij kon niet volgen...

Heb me echt dood gelachen en je had die kop moeten zien van die belg, die snapte er werkelijk geen reet van...heb de hele terugweg een smile op mn smoel gehad van hier tot aan Belgie. met een semi plakkende koppeling en zelfs nog wat kleine misfires hoog in toeren een 360 naar huis rijden... heerlijk!
Al met al een leuk dagje.. en kan nu al niet wachten totdat de koppeling erin zit,tijd om de SChnitzel van Ferdinand een 2e kontgaatje erbij te rapen..

- GTRene

wat een mazzel dat je lekker kon spelen met dat soort auto's

mooi man

- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Beetje van dit idee zeg maar...Etienne schreef:Je kunt ook de intercooler buizen rechtstreeks op de intercooler lassen, dat heeft bij mij ook mooi uitgepakt 8)
- Bijlagen
-
- 09022007288.jpg (593.24 KiB) 2096 keer bekeken
-
- 09022007288.jpg (593.24 KiB) 2096 keer bekeken
-
Super verhaal! Ik heb vanaf het tankstation bij Beilen tot aan de ongeveer de autobahn bij Emmen meegereden met die stoet Ferrari's

Vooral die gele F430 Spider vond ik fantastisch, wat een beestachtig geluid! Reed overigens een man in met 1 arm..

Vooral die gele F430 Spider vond ik fantastisch, wat een beestachtig geluid! Reed overigens een man in met 1 arm..

-
@ Jarno, Ja zoiets als dit:
Laatst gewijzigd door Etienne op 03 jun 2009, 11:33, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Geweldig man, dat zijn de leuke acties!
Heel erg cool, snap die smile wel
Heel erg cool, snap die smile wel

- Peric
Ik zit dit ook met een dikke smile te lezen Paul..
Geen camera bij de hand deze keer?

Geen camera bij de hand deze keer?
-
geweldig Paul,competitie is vroeg begonnen bij je en nu al op een voorsprong 

Ik lach nog steeds... wed dat die Belg nu zit te googlen M3 Supercharged wasda?
helaas geen camera bij de hand.. sprintje tegen de 355 is wel opgenomen door wat omstanders..
helaas geen camera bij de hand.. sprintje tegen de 355 is wel opgenomen door wat omstanders..
-
Kom op Paul, wat moet je tegen die instapfiats?
Pak een 430 Scud, 599, FXX oid. 8)
Pak een 430 Scud, 599, FXX oid. 8)
- Peric
Denk dat de meeste mensen denken dat jij zo'n plastic-fantastic figuur bent..
Jammer joh!
Jammer joh!

- RVV
Schitterende verhalen weer Paul, zo mooi omschreven dat een camera helemaal niet nodig is !
- GTRene
maja is allemaal al gedaan, Paul je moet echt grotere jongens opzoeken
hier een M3 E46 tegen een 355

hier een M3 E46 tegen een 355
- frank de jonge
Paul, er rijdt hier nu een R35 GTR rond. Goeie tegenstander met 485PK?