DNRT 5 april, Zandvoort
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: DNRT 5 april, Zandvoort
Ligt het aan de auto's of de bestuurders? ik denk dat laatste..
- RJay
Heb je toevallig dan nog meer foto's gemaakt? :oHarry-944-basic schreef:vanaf mijn eigen camera, ik heb niet gereden afgelopen zondag.........R.J schreef:Netjes Ben
Waar heb je die foto vandaan Harry?
En dan zien we je tijdens het SRW wel op de baan, hoop ik?
Hans: Zou je denken?
-
Dat is wel te hopen, anders heeft het weinig zin je auto bij Beek te laten preparerenHans GP schreef:Ligt het aan de auto's of de bestuurders? ik denk dat laatste..

(en ik weet uit ervaring (eigen auto) dat die mannen dat prima kunnen

- Ben_968CS
Marc reed 1,57 en Johan 1,59, vind dat wel meevallen met die krant. Het is wel zo dat ik in de bochten van de afdeling groot hart & coyones (Slotemaker, Scheivlak, Bos Uit) vrij veel tijd win. Dat wordt wel steeds minder, ze worden steeds sneller, maar aan de andere kant ga ik zelf steeds harder op het rechte eind. Bovendien wordt ik over het algemeen niet uitgeremd door natte kranten. Hoop ik dan.
- Race For Fun
SRW zijn de basix niet aanwezig, sowieso rij ik dit jaar niet mee voor de cup, ik rij alleen de 'leuke' dingenR.J schreef:Heb je toevallig dan nog meer foto's gemaakt? :oHarry-944-basic schreef:vanaf mijn eigen camera, ik heb niet gereden afgelopen zondag.........R.J schreef:Netjes Ben
Waar heb je die foto vandaan Harry?
- RJay
Haha, de leuke dingen?Harry-944-basic schreef:SRW zijn de basix niet aanwezig, sowieso rij ik dit jaar niet mee voor de cup, ik rij alleen de 'leuke' dingenR.J schreef:Heb je toevallig dan nog meer foto's gemaakt? :oHarry-944-basic schreef: vanaf mijn eigen camera, ik heb niet gereden afgelopen zondag.........
Spa?
Assen?
Oschersleben?

- Race For Fun
idd Assen en Oschersleben maar ook Zolder 17 juni en een uitstapje naar de Nordschleife eind augustus (100 km race)R.J schreef: Haha, de leuke dingen?
Spa?
Assen?
Oschersleben?

- RJay
Nice, zolder zijn we ook over een paar weken, verwacht niet veel kans te maken, is de eerste keer dat we daar zijn dan, maar goed, all in good fun he 

- Peter-Paul
Vertel, vertel??? Race......Harry-944-basic schreef:en een uitstapje naar de Nordschleife eind augustus (100 km race)
- Race For Fun
YES!Peter-Paul Haars schreef:Vertel, vertel??? Race......Harry-944-basic schreef:en een uitstapje naar de Nordschleife eind augustus (100 km race)
deze races:
http://www.fisc-eurotour.org/circuit-nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2 uur trainen, 1 uur kwalificatie en 100km race