Ik las gisteren in de BN/DeStem het stuk over jullie

Ziet er goed uit

Veel succes gewenst vanuit Dinteloord (vlakbij Oud Gastel)
we meet againEric H schreef:Ik ben er maandag gewoon bij natuurlijk......
Weliswaar niet full-time bij Downforce, maar zal zeker af en toe komen buurten.
so it seemsBrianV schreef:we meet againEric H schreef:Ik ben er maandag gewoon bij natuurlijk......
Weliswaar niet full-time bij Downforce, maar zal zeker af en toe komen buurten.
Laurens staat er weer goed bij
Het is een thuiswedstrijdje voor hemErik Stoffelsen schreef:Hehe, nog maar op 0.7 op fr 1e!
Die LAU GAAT VOOR GOUD!
leuk, die uitslagen van 2007Wouter schreef:Jammer dat laurens is uitgevallen. Wat was de oorzaak??
Tijden in het klassement worden steeds beter, maar er is nog wel een weg te gaan.
Succes verder.
http://www.cpz.nl/results/2007-pinkster ... un-508.pdf
Idd, wat is er verschillend aan de auto's toen en nu ?Aiko schreef: leuk, die uitslagen van 2007
Net Laurens gesproken. Er is een touche geweest tussen Luco en Laurens bij aanremmen Tarzan, waarbij Luco Laurens van achter aantikte. Hoe het precies is gegaan kunnen ze het beste zelf vertellen.Wouter schreef:Jammer dat laurens is uitgevallen. Wat was de oorzaak??
Tijden in het klassement worden steeds beter, maar er is nog wel een weg te gaan.
Succes verder.
http://www.cpz.nl/results/2007-pinkster ... un-508.pdf
Ik geloof niet dat er heel veel verschillen zijn.Tom V schreef:Idd, wat is er verschillend aan de auto's toen en nu ?Aiko schreef: leuk, die uitslagen van 2007
Joost Hermens schreef: Net Laurens gesproken. Er is een touche geweest tussen Luco en Laurens bij aanremmen Tarzan, waarbij Luco Laurens van achter aantikte. Hoe het precies is gegaan kunnen ze het beste zelf vertellen.
Ander soort wedstrijden oa, gok ik, dat vraagt ook om een ander soort afstelling.Erik Stoffelsen schreef:Valt me wel op dat de top van de 130i cup de 1.54's rijd. Lau nu een 1.56....
Is er wat veranderd aan de auto's of zijn er TWEE???? secondes te winnen? Lijkt me sterk....![]()
Jamemr @ Touche LUCO en Lau, maarja, dat ken gebeuren...
Rico schreef:Ik ga het dus nog druk krijgen als moderator :twisted:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], SlowCo en 7 gasten